20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1845 på: 28. Mars 2009, 18:32 »
Jeg har aldri sagt at Erlend ikke har rett til å mene noe annet enn meg ang. situasjonen i klubben. Men jeg forstår bare ikke hans såkalte argumenter. Jeg er interessert i å diskutere hvorfor Erlend har en helt annen oppfatning enn meg av hvordan situasjonen er.

Erlend skal selvfølgelig få lov å være uenig med meg. Han skal selvfølgelig få lov å ha sin egen mening. Jeg prøver bare å forstå hvordan han tenker. Og det er det jeg ikke greier å forstå. Og det gjør meg litt frustrert.

Når vi snakker om Newcastle United, så er det uvesentlig for meg at det er krig i verden. Eller at noen dør av sult. Når vi snakker om fotball, så er Newcastle United det viktigste av absolutt alt her i verden. Da gir jeg fullstendig blaffen i verden utenfor. Og da har faktisk Mike Ashley forbrutt seg mot menneskeheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 28. Mars 2009, 18:33 »
takk geir.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 29. Mars 2009, 16:07 »
Spekuleres i at vi blir satt under administrasjon hvis vi rykker ned: http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st142228.htm

Sitat
"We are looking at a Leeds United scenario. I don't think people realise how serious things are at St James' Park. Relegation would make it a complete disaster."
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 29. Mars 2009, 16:12 »
Så spørsmålet er egentlig: Har Ashley virkelig slettet gjelden eller har han løyet om det og?
« Siste redigering: 29. Mars 2009, 16:19 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1849 på: 29. Mars 2009, 16:13 »
Så spørsmålet er egentlig: Har Ashley virkelig slettet gjelden eller har han løyet om deg og?
Ashley har vel slettet annen gjeld ved å låne klubben penger fra seg selv...Så Newcastle United er i gjeld til Mike Ashley.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1850 på: 29. Mars 2009, 16:19 »
Stemmer nok det Daniel.
Men hva skjer da hvis Ashley selger? Skal de nye eierne da betale Ashley for å slette gjelden? I så fall er det veldig komitragisk!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1851 på: 29. Mars 2009, 16:20 »
Så spørsmålet er egentlig: Har Ashley virkelig slettet gjelden eller har han løyet om deg og?
Ashley har vel slettet annen gjeld ved å låne klubben penger fra seg selv...Så Newcastle United er i gjeld til Mike Ashley.

Så Newcastle United vil måtte betale tilbake til Ashley, på en eller annen måte, som blir umulig dersom vi rykker ned
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1852 på: 29. Mars 2009, 16:23 »
Da må jo evt. Ashley slette gjeld som klubben har til han da...Og det spørs jo om han er villig til det.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1853 på: 29. Mars 2009, 16:24 »
What a fucking mess!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1854 på: 29. Mars 2009, 16:25 »
Med andre ord så har ikke Ashley slettet gjelden, men istedenfor gjort det slik at klubben skylder han penger?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1855 på: 29. Mars 2009, 16:26 »
Er vel det samme som Roman har gjort i Chelski vel...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1856 på: 29. Mars 2009, 16:27 »
Det er vel det samme som alltid gjøres er det ikke?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1857 på: 29. Mars 2009, 16:29 »
Det kommer jo til å bli komplett umulig å bli kvitt den da. Hvis vi får nye eiere, gjør de sikkert det samme. Blir jo bare en ond sirkel da..

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1858 på: 29. Mars 2009, 16:30 »
Ja det hjelper jo klubben ingenting så lenge Ashley ikke er villig til å bruke penger. Er jo samme F hvem klubben skylder penger

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1859 på: 29. Mars 2009, 17:46 »
Jeg skjønner ikke det her helt det her, er jo noe som ikke stemmer. Hvis Ashley har kjøpt ut gjelda og tatt på seg den utgiften, så er det ikke gunstig for han å sette klubben under administrasjon? jeg ser jo på det å sette klubben under administrasjon som å slå den konkurs, og det du strengt tatt gjør er jo å få forhandlet fram avtaler med kreditorer, noe kreditorene stort sett bestandig taper på??  Eller har jeg missforstått? dette er noe som igjen betyr at Ashley ikke kan forvente å få tilbake alle pengene vi skylder han?

Det er jo penger tapt for han, og jeg ser ikke hvorfor det skal skje?
Hvis Ashley har kjøpt gjelda vår så kan vi jo ikke si at han ikke er villig til å spytte penger inn i klubben, for dette er jo konkrete utgifter han må betale på hele tiden?
Vi kan jo ikke klandre mannen for å ikke ville gå gal i transfer vinduene når vi ikke har penger, samtidig som vi skal slakte han for å ha kjørt klubben til faens på dårlig økonomisk styring? For han forsøker jo å bruke minst mulig såvidt jeg kan forstå?

Alle disse ryktene motsier jo hverandre? og da må man jo prøve å være kritisk til noe, spesiellt den siste her som faktisk bekrefter selv at den er basert på rykter.
Han kom, ble mett og dett var dett....