Når alt kommer til alt har selvfølgelig Ashley en plan for klubben, som han mener skal gjøre oss bedre.
Grunnen til min misnøye ar at jeg tror denne planen ikke lar seg gjennomføre i en PL-klubb.
Sagaen ruller uansett, og jeg er spent på hvem Ashley kommer til å hente som "trener" nå.
Hans "it`s a fact" utblåsning ang Keegan er ikke det lureste jeg har sett. Enhver trener som blir forespurt har jo fått "stillingsinnstruksene" på førstesiden nå.
Det er jo nesten som at man ikke kan bli trener for NUFC, og fortsatt ha æren i behold.
Mannen som passer til denne "stillingsannonsen" kan umulig ha store ambisjoner, og har garantert ikke guts og ryggrad
til å lykkes i en klubb som NUFC uansett.
I tillegg har jeg liten tro på at selv den beste manageren kan lykkes i en klubb hvor han ikke plukker spillerne selv.
Nøkkelen til suksess hos f.eks Wenger, Ferguson og sågar N A Eggen er/var jo at de bygger et lag over tid. Dette er et puslespill
som de selv velger brikkene til. De henter spillere som DE SELV synes passer inn i laget.
Man kan jo ikke kalle det å "bygge" noe som helst om en gal man kommer med brikker som ikke passer, eller stjeler noen av de riktige du har fra før??
Og er det virkelig noen andre enn Ashley som tror at Wise kan plukke/se de riktige brikkene BEDRE enn Keegan selv?