20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #495 på: 08. Sep. 2008, 11:57 »
Når alt kommer til alt har selvfølgelig Ashley en plan for klubben, som han mener skal gjøre oss bedre.
Grunnen til min misnøye ar at jeg tror denne planen ikke lar seg gjennomføre i en PL-klubb.

Sagaen ruller uansett, og jeg er spent på hvem Ashley kommer til å hente som "trener" nå.
Hans "it`s a fact" utblåsning ang Keegan er ikke det lureste jeg har sett. Enhver trener som blir forespurt har jo fått "stillingsinnstruksene" på førstesiden nå.
Det er jo nesten som at man ikke kan bli trener for NUFC, og fortsatt ha æren i behold.
Mannen som passer til denne "stillingsannonsen" kan umulig ha store ambisjoner, og har garantert ikke guts og ryggrad
til å lykkes i en klubb som NUFC uansett.

I tillegg har jeg liten tro på at selv den beste manageren kan lykkes i en klubb hvor han ikke plukker spillerne selv.
Nøkkelen til suksess hos f.eks Wenger, Ferguson og sågar N A Eggen er/var jo at de bygger et lag over tid. Dette er et puslespill
som de selv velger brikkene til. De henter spillere som DE SELV synes passer inn i laget.

Man kan jo ikke kalle det å "bygge" noe som helst om en gal man kommer med brikker som ikke passer, eller stjeler noen av de riktige du har fra før??
Og er det virkelig noen andre enn Ashley som tror at Wise kan plukke/se de riktige brikkene BEDRE enn Keegan selv????

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 08. Sep. 2008, 13:48 »
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/09/08/investorer-snur-ryggen-til-newcastle/

Dette betyr ingenting. Det er vil jo være fullstendig galskap av Ambani å faktisk gå ut og bekrefte at han er interessert i klubben. Dette vil jo gi fordel Ashley og Ambani må kanskje betale mer enn nødvendig. Derimot hvis Ambani sitter på gjerdet litt skal vi ikke se bort i fra at Ashley begynner å svette litt, spesielt hvis urolighetene i castle øker.

Etter det jeg husker har Ashley tatt castle av børsen, så det er lite som gjøres den veien :(

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #497 på: 08. Sep. 2008, 14:01 »
Tror ikke Ashley selv kommer til å kontakte noen for å forsøke å selge, tror veldig mye skal gå galt før han evt gjør det ihvertfall. 
Så skal Ambani ha klubben, tror jeg nok han må kontakte Ashley og melde interesse/komme med ett bud.

Så at han går ut i media og forteller at han ikke ønsker kjøpe klubben, tror jeg ikke er for å få Ashley til å svette.   
Er nok enten for at han ikke er interessert, eller for å ikke ville si noe før alt er i boks grunnet at dem ikke vil ha omtale rundt det ifall det ikke lykkes dem å kjøpe.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #498 på: 08. Sep. 2008, 14:32 »
At Ashely svetter om dagen er det liten tvil om..

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #499 på: 08. Sep. 2008, 14:38 »
Velkommen hit, Talentet.

Det kan ogsa vaere sa enkelt at det ikke er snakk om noe salg og at det er derfor de er i media og avkrefter et oppkjop.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #500 på: 08. Sep. 2008, 14:57 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1657270.ece

At Ashley svetter er det liten tvil om!  Men er desverre helt andre grunner til at han svetter ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 08. Sep. 2008, 15:32 »
Vi blir nok sittende med Ashley dessverre. . Han kan jo bare oppholde seg i Amerika og leve godt på inntekter, ikke minst ifra klubben Newcastle. . Kommer han til Newcastle leier han jo bare inn masse livvakter. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 08. Sep. 2008, 16:57 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 08. Sep. 2008, 17:29 »
Vi blir nok sittende med Ashley dessverre. . Han kan jo bare oppholde seg i Amerika og leve godt på inntekter, ikke minst ifra klubben Newcastle. . Kommer han til Newcastle leier han jo bare inn masse livvakter. .

Det er akkurat det som bekymrer meg også. IKKE det med livvaktene, men at Ashley ikke merker hva han egentlig har gjort fordi han stort sett er alle andre steder enn på Tyneside hvor de aller fleste hater ham(?).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 08. Sep. 2008, 17:31 »
Det er litt synd at protestene mot Hull kan være nyttesløse fordi Mike Ashley uansett sitter i London eller i statene med en øl og litt usunt ved siden av og får oppdateringer fra Wise på mobilen.

Og så lenge Wise opplever at han har sjefens fulle støtte, så tror jeg ikke han heller gidder å bry seg nevneverdig over protester fra fansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 08. Sep. 2008, 17:39 »
Og det skulle da bare mangle.
Han har jo bevist at han ikke er Newcastle-supporter, og da kan han heller ikke forvente å få stå sammen med Newcastle-fans.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 08. Sep. 2008, 17:42 »
Litt morsomt at folk brukar argumentet "folk som sit i London har ikkje peiling" og samtidig vil at klubben skal styrast frå India. :)
Var kun ein liten kommentar, og ikkje meint som å ta noken side i saken.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 08. Sep. 2008, 17:45 »
Litt morsomt at folk brukar argumentet "folk som sit i London har ikkje peiling" og samtidig vil at klubben skal styrast frå India. :)
Var kun ein liten kommentar, og ikkje meint som å ta noken side i saken.
At eieren av klubben bor i Asia gjør meg ingenting, men de som faktisk skal få klubben til å gå rundt hver eneste dag må bo i Newcastle-området.

Er vel fryktelig få eiere som faktisk bor i England.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 08. Sep. 2008, 18:09 »
Ashley satser på Hollywood.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/09/08/newcastle-owner-mike-ashley-wants-to-flog-club-to-follow-hollywood-dream-115875-20728715/

En eneste stor guttunge med altfor mye penger mellom hendene? Ifjor ville han eie og styre en fotballklubb, bare synd han ikke hadde peiling på hva han gjorde. Nå vil han altså lage film.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 08. Sep. 2008, 18:11 »
Og det skulle da bare mangle.
Han har jo bevist at han ikke er Newcastle-supporter, og da kan han heller ikke forvente å få stå sammen med Newcastle-fans.

Ashley blant supporterne med Newcastle-drakt og gratis øl til alle virker nå mer enn noen gang som kun spill for galleriet for å kjøpe seg popularitet.