20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679250 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #975 på: 26. Sep. 2008, 02:10 »

Når kommer solskinnet igjen:)?

vinter og mørketid står for døra, så ikke ha så store forhåpninger:P

Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 26. Sep. 2008, 14:08 »
Noke nytt angåande salg? Ingen søkkrik arabar så vil ha oss?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 26. Sep. 2008, 19:42 »
Er vel ganske nerme desse nigerianerne vel. Dei skal jo visstnok komma med ein uttalelse snart får bare håpe tar sikkert litt tid og skrape i sammen den summen ashley forlanger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #978 på: 26. Sep. 2008, 20:26 »
Er vel ganske nerme desse nigerianerne vel. Dei skal jo visstnok komma med ein uttalelse snart får bare håpe tar sikkert litt tid og skrape i sammen den summen ashley forlanger.

La meg først si at jeg håper jeg tar feil i min spådom:
"Nigerianerne kommer i morgen til å komme med en uttalelse om at de er nesten ferdig med forhandlingene med MA, men at de fremdeles mangler ca £20-30m" Dette er da i håp om at enkelte vil la seg rive med, og slenge inn dette beløpet på deres konto sånn og sånn...

Tilgi meg hvis jeg drar alle Nigerianerne over en kam, men dette er en kjent teknikk, som det har vært hintet om i media de siste dagene. Jeg håper Nigerianerne viser meg at jeg tar fullstendig feil, og at de setter KK og AS i førersetet asap.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 27. Sep. 2008, 14:10 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #980 på: 27. Sep. 2008, 14:26 »
Faen, kan ikke Olaf Thon kjøpe oss da! Han skal jo gi bort pengene allikevel!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 27. Sep. 2008, 15:48 »
Hvor rik Olaf Thon er, vet jeg ikke. Vet ikke om han tjente så mye penger på fotballen i sin tid.
Men Olav Thon vil gjerne gi bort pengene sine, og for tiden kan jeg ikke tenke på noe bedre formål enn Newcastle United FC.

Når fansen, som for bare to år siden protesterte høylytt etter hver eneste match med ordene "sack the board", vil ha tilbake mannen de rettet sitt vrede mot, Fat Freddie Shepherd, så sier det alt om hvordan Mike Ashley på imponerende kort tid har greid å få fansen til å se på Shepherds era som "the good old days". Og det er smått imponerende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 28. Sep. 2008, 11:41 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4205918,00.html

Sør Afrikanere også interessert nå visstnok.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 28. Sep. 2008, 11:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4205918,00.html

Sør Afrikanere også interessert nå visstnok.

Leste det der jeg også. Kjetil Siem jobber vel med fotball i Sør Afrika nå, gjør han ikke? Var ikke han sportsdirektør, eller noe i den dur, for Vålrenga når de vant Tippeligaen for noen år siden? Ville vært et scoop å få inn han på St.James Park.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #984 på: 28. Sep. 2008, 16:09 »
Hvorfor skal dette alltid skje med vår klubb? Hvis Cashley bare hadde latt være å kjøpe de to middelmådige spillerene bak KKs rygg så hadde det jo ikke vært noe problem. Cashley hadde vel uansett prøvd å trekke seg ut, selvom "hjertet hans er i Newcastle". Forbannade bakvasker er Cashley, han skulle vært fratatt rubbel og rake av penger som han eier og gitt de vekk til en veldedig organisasjon istedet for å ødelegge klubben vår.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 28. Sep. 2008, 18:21 »
SSN say a South African consortium could be set to make a bid for us tomorrow, and a Chinese group are also interested.

They expect us to be sold in next 6 weeks.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 28. Sep. 2008, 19:37 »
6 veke var litt lenge syns eg....Håper at det skjer så fort så mulig, sånn vi får litt orden på sakene.
Tottenham tapte i dag forresten ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 28. Sep. 2008, 22:57 »
Aiden McGEADY is set for an £11milli on move to Newcastle ... if Kevin Keegan returns as boss.

Keegan is a long time admirer of Celtic's Scottishborn Republic of Ireland winger.

And it is believed he thought he was on the brink of landing McGeady just before the August transfer window slammed shut, and was furious when it was claimed owner Mike Ashley pulled the plug on the deal.

Three days later Keegan quit as the Newcastle gaffer, but if the Nigerian bid to buy the club from Ashley goes through he will return.

And one of the first things he will do is start the ball rolling again to try and tempt Celtic to part with 22-year-old McGeady.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=first-aid-for-keegan%26method=full%26objectid=20757770%26siteid=93463-name_page.htm

Overasker meg ikke hvis det stemmer. Vi har vel vært linket til McGeady ganske lenge...