20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679290 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #960 på: 24. Sep. 2008, 20:34 »
De lover jo omtrent Keegan tilbake og har støtte fra han i denne prosessen. Jeg synes de som har ropt både på at Ashley skal selge og få Keegan tilbake vil få i både "pose og sekk" med denne dealen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #961 på: 24. Sep. 2008, 20:45 »
Det er da faen ikke alle av oss som vil ha mulige skurker som eiere.
Selv om Ashley er en inkompetent klubbeier, er det ikke dermed sagt at alle og enhver er bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #962 på: 24. Sep. 2008, 21:11 »
ashley kommer til og selge til høystbydende samme uansett om det er "Gud eller Satan" som byr. Skeptisk til desse nigerianere men om dei er det eineste som gir høyt nok bud og reinsetter KK så skal dei gjera vanvittig mykje rart for at det ikkje skal vera til det beste for klubben.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #963 på: 24. Sep. 2008, 21:13 »
Så de nigerianerne er allerede "dømt" før de i det hele tatt har tatt over klubben om det blir dem da!?!?

La dem i allefall få 1 uke på seg, ihvertfall til vi vet hvem disse personene er...........

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #964 på: 24. Sep. 2008, 21:14 »
Er vel ingen som har dømt de, men man blir vel litt skeptiske. Er alltid skeptis til styrrike mennesker fra svært fattige land.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #965 på: 24. Sep. 2008, 21:24 »
De driver jo på med olje, er vell ikke det verste?

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #966 på: 24. Sep. 2008, 21:43 »
er du sjømann kebab?
Hvilket rederi?

jepp, jobber for bourbon offshore..var en stund der på anker handling med bourbon crown, men har heldigvis komt meg til congo.
sjømann du å?
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #967 på: 24. Sep. 2008, 23:36 »
The consortium from Nigeria fronted by Chris Nathaniel are set to make a statement by the weekend on the possibility of buying Newcastle.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_4190895,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #968 på: 25. Sep. 2008, 00:00 »
Må si at jeg håper Anil kommer med et bud jeg. Hadde gjort seg med verdens 6 rikeste mann, som attpåtil sies å være Newcastle supporter.

Så sprenger vi banken for å hente innen toppklasse manager :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #969 på: 25. Sep. 2008, 00:05 »
Anil var jo intresert men ikkje til den overprisen ashley forlanger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #970 på: 25. Sep. 2008, 00:10 »
Jeg synes det er merkelig at Nigerianerne er villige til å betale så mye for klubben jeg. Her om dagen tenkte jeg på en liten konspirasjonsteori, tviler på at det stemmer men :)

Det er jo veldig uvanlig at business menn, som skal kjøpe en klubb kommer ut i all offentlighet å sier at "Jepp, vi skal legge inn bud på Newcastle! Budet vil nok ligge på ca 350, men Ashley er en hard mann så vi må nok ut med 400. Men det er det verdt! Jaah, når vi får Newcastle skal vi tjene masse penger, FOR HER, HER er det mye å hente!! "

Litt rart? Ja. Derfor tenkte jeg at Ashley og nigerianerne har gått sammen for å "lure" andre kjøpere til å handle fort, og bla opp mye penger dersom de vil kjøpe Newcastle. Siden alle regner med at det vil komme et stort bud innen kort tid.. Det skal jo ikke mange kronene til for at korrupte Nigerianere skal gå med på noe slikt ;)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #971 på: 25. Sep. 2008, 15:33 »
10 potensielle kjøpere

http://www.theoffside.com/leagues/england/english-premiership/10-potential-buyers-for-newcastle-united.html

Litt morsom artikkel

"5. Newcastle Brown Ale
For my money, Newcastle United were at their best when sponsored by Newky Brown. Those were the days of Peter Beardsley and Ashley (typo) Andy Cole and nearly winning the league. And a moneypit of a football club might not seem like a sound investment right now for a brewery, but they wouldn?t have to pay full price. Just sit Ashley down and ply him with your product until he signs away the club for £20."    ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #972 på: 25. Sep. 2008, 19:29 »
Jeg synes det er merkelig at Nigerianerne er villige til å betale så mye for klubben jeg. Her om dagen tenkte jeg på en liten konspirasjonsteori, tviler på at det stemmer men :)

Det er jo veldig uvanlig at business menn, som skal kjøpe en klubb kommer ut i all offentlighet å sier at "Jepp, vi skal legge inn bud på Newcastle! Budet vil nok ligge på ca 350, men Ashley er en hard mann så vi må nok ut med 400. Men det er det verdt! Jaah, når vi får Newcastle skal vi tjene masse penger, FOR HER, HER er det mye å hente!! "

Litt rart? Ja. Derfor tenkte jeg at Ashley og nigerianerne har gått sammen for å "lure" andre kjøpere til å handle fort, og bla opp mye penger dersom de vil kjøpe Newcastle. Siden alle regner med at det vil komme et stort bud innen kort tid.. Det skal jo ikke mange kronene til for at korrupte Nigerianere skal gå med på noe slikt ;)

Jeg tror du er inne på noe, og jeg har sett flere som har nevnt såkalte Nigeria-svindel. Vel; nå har en representant for det Nigerianske fotballfrbundet sagt det samme. Så Nigeriaconsortium: Stay Away from NUFC!!!
http://www.football365.co.za/story/0,22162,14287_4194044,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #973 på: 25. Sep. 2008, 19:33 »
Se der ja, ikke akkurat slik jeg tenkte men noe av det samme. Håper de holder seg vekk dersom det er noe i dette...

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #974 på: 25. Sep. 2008, 19:56 »
når skal dramaet ende:P? Jeg tror hvis noen hadde lagt en film om dette så hadde iallefal halvparten av kino-publikummet gått ut av salen å si "Nei fysj, den filmen var urealistisk".
Det er jo ingen ende på dramaet, endelig trodde man at vi hadde noen kjøpere som skulle bli kvitt ashley for oss og ansette Keegan. Så kommer ryktene om skittne penger og svindel.

Når kommer solskinnet igjen:)?
Newcastle United Football Club<3