20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #945 på: 24. Sep. 2008, 14:40 »
Jeg vil aller helst ikke ha de folkene fra Nigeria. Da tar jeg heller noen søkkrike arabere. Åtte nigerianere som sliter med å skrape sammen 50MP ekstra virker ikke som om de har så mye penger vi trenger. Dersom Ashley skal selge bør det være til noen som har så mye penger at vi faktisk beveger oss fremover, ikke står på stedet hvil.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 24. Sep. 2008, 14:42 »
Forresten, 8 Nigerianere i NVA. Minner meg litt om NWA - Niggers with attitude. Genial gruppe :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #947 på: 24. Sep. 2008, 15:03 »
Forresten, 8 Nigerianere i NVA. Minner meg litt om NWA - Niggers with attitude. Genial gruppe :)

Ha ha, huska jeg digga Eazy-E når jeg var ung 8)

Har noen legendariske låter; ?Straight Outta Compton? og ?Fuck Tha Police? ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 24. Sep. 2008, 15:09 »
En på NO mener vi kan kalle oss "Newcastle with attitude" -  Straight out of Jesmond.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #949 på: 24. Sep. 2008, 15:16 »
newcastle with attitude? :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 24. Sep. 2008, 15:45 »
Jeg vil aller helst ikke ha de folkene fra Nigeria. Da tar jeg heller noen søkkrike arabere. Åtte nigerianere som sliter med å skrape sammen 50MP ekstra virker ikke som om de har så mye penger vi trenger. Dersom Ashley skal selge bør det være til noen som har så mye penger at vi faktisk beveger oss fremover, ikke står på stedet hvil.

Spesielt med tanke på at Niegeria er en av de mest korrupte landene i verden. Og jeg tror ikke de pengene disse forretningsmennene har skaffet er helt rene: utpressing, miljøsvindel, dårlig arbeidsmiljø osv.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 24. Sep. 2008, 15:50 »
Mike Ashley kommer med statement og prøver å få sympati. Han sier at klubben betyr alt for mye for han osv. Så da ble han nødt til å selge. Nå skal han tjene 2 milliarder på salg. Fy faen for en tulling!! Han sier også at det er kun mennesker med masse penger som skal kjøpe Newcastle fra han. Hva disse Nigrianere er gode for vet ikke jeg, vi må få litt fakta på bordet! Men skjønner ikke hvordan Ashley kan gå ut å si at han er en far som ikke kan gå på fotball kamp noe mer til å selge klubben for mye mer. Det lyser at han er tottenham fan lang vei!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 24. Sep. 2008, 15:52 »

Spesielt med tanke på at Niegeria er en av de mest korrupte landene i verden. Og jeg tror ikke de pengene disse forretningsmennene har skaffet er helt rene: utpressing, miljøsvindel, dårlig arbeidsmiljø osv.

Nettopp. Og jeg har hatt en lang diskusjon her på forumet om hva jeg mener om slike penger.. Men jeg vet desverre for lite om denne gruppen til at jeg kan uttale meg om det. Men at Nigeria er et av verdens mest korrupte land er det liten tvil om.

Uansett, Ashley skal visstnok ha mottat en mail fra nigerianerne i dag med et bud på ca 450MP. Pengene er låst på en konto, så Ashley må visstnok overføre rundt 1000dollar for å frigjøre de pengene.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 24. Sep. 2008, 15:55 »
Sitat fra: Lars Thomas Nistad link

Uansett, Ashley skal visstnok ha mottat en mail fra nigerianerne i dag med et bud på ca 450MP. Pengene er låst på en konto, så Ashley må visstnok overføre rundt 1000dollar for å frigjøre de pengene.

HEHEH, den var god.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #954 på: 24. Sep. 2008, 16:05 »
hver gang jeg har hvert i nigeria er det militæreskorte til og fra flyplassen, ser ofte båter fulle av kulehull, blitt arrestert på grunn av at jeg hadde ikke dollar på meg, kausjonen ble satt til 50000$...pruta ned til 50$ og en kasse øl.... jeg stoler ikke på en kjeft i fra nigeria...jeg er ikke rasist, men fy faen til et bandittland... så jeg ser heller vi selger til noen andre
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 24. Sep. 2008, 16:11 »
Hvorfor i all verden er du så mye i Nigeria? :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 24. Sep. 2008, 16:48 »
Herregud, når ein trudde at denne klubben ikkje kunne synka lenge ned i gjørma så kjem ein gjeng korrupte forretningsmenn frå Nigeria å kjøpe oss opp... Uff.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #957 på: 24. Sep. 2008, 17:00 »
er du sjømann kebab?
Hvilket rederi?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 24. Sep. 2008, 20:23 »
Ærlig talt, nå har flestparten sutret over Ashley og oppsigelsen til Keegan i 3 uker. De fleste vil at Ashley skal selge og at vi får Keegan tilbake som manager. Disse nigerianerne vil jo oppfylle begge kriteriene, nye eiere og Keegan tilbake.

Det er jo dette "dere" har ropt på, og da synes jeg IKKE dere kan klage heller. Alt kan jo ikke være galt, en gang må jo "dere" også bli fornøyde!?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 24. Sep. 2008, 20:28 »
Det er jo dette "dere" har ropt på, og da synes jeg IKKE dere kan klage heller. Alt kan jo ikke være galt, en gang må jo "dere" også bli fornøyde!?
Selvom man ønsker at Ashley skal selge bør man jo for faan ikke være fornøyd med den som kjøper alikevel...Skjønner godt at folk er skeptiske til disse afrikanerne jeg.