20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1005 på: 30. Sep. 2008, 15:22 »
Om Ashley sel seg ut da forsvinn vell Wise og? Eller....?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 30. Sep. 2008, 15:33 »
Om Ashley sel seg ut da forsvinn vell Wise og? Eller....?

Hvis ashley kjøper seg ut så vil nok de nye eierene ansette Keegan igjen, og da stikker Wise så fort som faen:P
Newcastle United Football Club<3

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 30. Sep. 2008, 16:46 »
er både positive og negative sider ved dette.
Nigerianere er vel ikke akkurat kjent for å være de rikeste i verden, for alt jeg vet. Samtidig er det ufattelig bra hvis de klarer å få keegan tilbake! det hadde vært kanon! om det skjer, tviler jeg på:P

Det som gjenkjenner fattige land er at de få som er rike der ofte er VELDIG rike også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 30. Sep. 2008, 18:12 »
er både positive og negative sider ved dette.
Nigerianere er vel ikke akkurat kjent for å være de rikeste i verden, for alt jeg vet. Samtidig er det ufattelig bra hvis de klarer å få keegan tilbake! det hadde vært kanon! om det skjer, tviler jeg på:P

Det som gjenkjenner fattige land er at de få som er rike der ofte er VELDIG rike også.

Jepp, litt for mye av fattigdommen på det afrikanske kontinentet skyldes at enkelte er veldig flinke til å sørge veldig godt for seg selv og er veldig flinke til å gi veldig faen i alle andre. Men for all del, nå skal vi ikke gjøre dette til noen "moralens vokter tråd".

Det at disse nigerianerne har budsjettert oppkjøpet av klubben, og finansieringen av alt det som kommer etterpå behøver ikke ety at de har "bare akkurat så mye penger". Selv ikke denne inderen (som var verdens sjette rikeste?) var jo interessert i å betale det Ashley ville ha. Det er i såfall posetivt for fremtiden hvis disse nigerianerene allerede har en konkret plan for klubbens videre drift hvis de skulle få budet sitt akseptert. Forhåpentligvis lykkes vår neste eier bedre enn det Mike Ashley har gjort!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 01. Okt. 2008, 10:39 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 01. Okt. 2008, 15:42 »
Noen som vet noe om hvem disse Sør Afrikanerene som iflg ryktene har inne ett bud er?
Mulig det har gått meg hus forbi, men tror ikke jeg har hørt noe mer enn att dem er fra Sør Afrika!

Hvem er dem, hva tjener de sine penger på, hvor rik er dem, hvor mange er dem??

I know nothing ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 01. Okt. 2008, 16:58 »
Mener SkySpoprts sin artikel sa at disse Sør Afrikanerne hadde bygd seg opp på å kjøpe og pusse opp gamle eiendommer, men dette skal jeg ikke si for sikkert. Denne interessen fra sør afrikanerne er vel fortsatt relativt anonym såvidt meg bekjent.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 01. Okt. 2008, 22:35 »
vi har jo et aldri så lite oppussingsobjekt vi da...så det passer jo bra:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 02. Okt. 2008, 15:10 »
Kinnear hadde visst fått vite at det var hele åtte forskjellige "parties" eller kjøpere som var interesserte i å kjøpe klubben, blir spennende å se hvem vi ender opp med
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 02. Okt. 2008, 15:17 »
Litt skeptisk og til kven det verte. Sjølvsagt må eit salg skje, men er litt skeptisk til kva vi endar opp med. Det er jo Newcastle United Football Club vi snakkar om her. Alt kan skje. Dessuten dette med at dei vil ha inn KK som manager med ein gong treng nødvendigvis ikkje sei at då har vi fått dei beste eigarane i verden...Ser jo korleis det har gått med Ashley sidan han fekk tilbake KK... Men vi får håpa at KK ikkje er så dum at han går i samme fella ein gong til, og at alt vert lagt på bordet og avtalt ved ein eventuell tilbakekomst.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 02. Okt. 2008, 15:26 »
"Ser jo korleis det har går med Ashley siden han fekk tilbake KK"

Øøh, så det er Keegans feil at Ashley har gjort seg så upopulær? Det er vel ikke Keegans feil at Ashley ansetter folk som Dennis Wise for å gjøre jobben hans
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 02. Okt. 2008, 16:27 »
"Ser jo korleis det har går med Ashley siden han fekk tilbake KK"

Øøh, så det er Keegans feil at Ashley har gjort seg så upopulær? Det er vel ikke Keegans feil at Ashley ansetter folk som Dennis Wise for å gjøre jobben hans

Nei, det eg meinar er at sjølv om dei nye eigarane ansett KK så må ikkje alle her inne tru at alt er fryd og gammen. Det kan jo vera eit spel for galleriet og for å "vinna" øve fansen. Akkurat slik som Ashley gjorde.
Derfor eg og skreiv at, satsar på at KK ikkje er så dum at han går i den fella ein gong til.

Folk bør vera skeptisk til kva vi får inn.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 02. Okt. 2008, 21:14 »
Joda, det er jeg enig i. Men jeg tror nok Keegan i et eventuelt comeback vil ha det skriftlig at det er HAN som er sjefen, og ikke noen idioter som sitter på kontor i London.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1019 på: 02. Okt. 2008, 21:44 »
Nei nå blir de sittende i Johannesburg, ikke i London  :P