20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #180 på: 15. Mai 2007, 13:25 »
Skal bli spennende å se hva som skjer med Bramble og Luque, da Sam sier at alle starter med blanke ark. Nå har kontrakten til Bramble gått ut så forhåpentligvis gir han ikke Bramble ny kontrakt bare for å se om han er god nok.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #181 på: 15. Mai 2007, 13:27 »
Endelig skal det bli fart på sakene igjen. Men om han klarer å gjøre en like stor jobb som Sir Bobby Robson gjorde, gjenstår å se.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 15. Mai 2007, 13:30 »
Endelig skal det bli fart på sakene igjen. Men om han klarer å gjøre en like stor jobb som Sir Bobby Robson gjorde, gjenstår å se.

Nå skal det sies at Bobby Robson hadde det litt "lettere" da hverken Chelsea, West Ham, Aston villa, Liverpool og Man City var kjøpt opp av rikinger som spyttet inn titalls millioner av pund.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 15. Mai 2007, 13:40 »
Jippi  ;D Herlig  ;D

Sam sier: "We will be building a club with infrastructure and one for the future and if it happens in the short term all well and good."

Dette minner meg litt om Robson egentlig. :)

Men jeg tror og håper det kan bli enda bedre.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 15. Mai 2007, 13:41 »

Nå skal det sies at Bobby Robson hadde det litt "lettere" da hverken Chelsea, West Ham, Aston villa, Liverpool og Man City var kjøpt opp av rikinger som spyttet inn titalls millioner av pund.

Vi har jo Shepherd da  8) ::)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 15. Mai 2007, 13:43 »

Ja, men laget til Sir Bobby på sitt beste ville utvilsomt ha hevdet seg blant topp 4.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 15. Mai 2007, 13:48 »
Virker som man kan se pressekonferansen direkte på sidene til Sky News, eller vises den bare i opptak?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 15. Mai 2007, 14:13 »
« Siste redigering: 15. Mai 2007, 14:14 av aDDis »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 15. Mai 2007, 14:21 »
Herlig å se pressekonferansen :)
Velkommen skal du være Sam Allardyce
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Mai 2007, 14:25 »
Sam vil finne kilden til alle skadene som har rammet klubben over de siste sesongene. Endelig en som skjønner at man må gjøre noe med det, i stedet for å klage over det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Mai 2007, 14:30 »
Han har en sterk personlighet, og spillerne skal nok få vite hvem som er sjefen.

Vi får håpe at han har det andre steder enn i munnen, da.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 15. Mai 2007, 14:34 »
Sam vil finne kilden til alle skadene som har rammet klubben over de siste sesongene. Endelig en som skjønner at man må gjøre noe med det, i stedet for å klage over det.

Ja, som han sier er det unormalt å ha så mye skader. Skal blant annet se på treningsprogrammet spillerene har hatt de 2-3 siste årene. At det bare skyldes uflaks er selvsagt bare tull. Vil også beholde både Martins og OWen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 15. Mai 2007, 14:34 »
Tviler på at han vil gå ut på pressekonferansen å si at han vil kvitte seg med spillere. Så det må vi nok ta med en klype salt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 15. Mai 2007, 14:40 »
Tviler på at han vil gå ut på pressekonferansen å si at han vil kvitte seg med spillere. Så det må vi nok ta med en klype salt.

Greit nok, men han svarte. Hvem vil kvitte seg med naturlige målscorere? Han sa også at begge var fantastiske spillere.