20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #195 på: 15. Mai 2007, 14:42 »
Spørsmålet blir vel hva slags fotball Sam innfører på SJP. Vil han satse mer på lange baller blir det uaktuelt å spille med Martins og Owen sammen på topp. Og jeg tviler på at en av disse er fornøyd med en benktilværelse i Newcastle..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 15. Mai 2007, 14:43 »
Big Sam har i dag kraftig benektet stempelet som lang balle-mann. Forklarer det med at topplagene har problemer med at Bolton har tatt såpass masse poeng mot de at det er en lusen unnskyldning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 15. Mai 2007, 14:43 »
Det er jo ikke værre enn å se på et par Boltonkamper, så ser man at dette er et lag som spiller flere lange baller enn gjennomsnittet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 15. Mai 2007, 14:46 »
Det er jo ikke værre enn å se på et par Boltonkamper, så ser man at dette er et lag som spiller flere lange baller enn gjennomsnittet.

Det vil jeg faktisk se statistikk på om jeg skal tro på det.
Etter hva jeg har sett med PL fotball i år, er vel vi og Sheff Utd lagene med flest lange pasninger hvis jeg skulle ha gjetta.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 15. Mai 2007, 14:47 »
Sier jeg noe annet? Bolton er et lag som slår flere lange baller enn gjennomsnittet..

Forskjellen på Bolton og Newcastle er at Bolton har en plan over spillet, noe Newcastle ikke har hatt..

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 15. Mai 2007, 14:49 »
"But I will be careful who I recruit. What we need at Newcastle United are not good players but players who have the mentality to play in front of 52,000 supporters every week."

Dette har Big Sam virkelig rett i. Vi trenger spillere som kan prestere i kamp og forran fansen når det gjelder, det kan være noe spillerene ikke har klart i år, men tross alt er det på borte vi sliter.
Jeg vil trekke frem Luque her, han er en glitrende fotballspiller, men kanskje han har prestasjons angst? Hvem vet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 15. Mai 2007, 14:50 »
Nettopp!

Bolton har hatt en plan over spillet sitt. Nå som Big Sam får større summer å handle inn spillere for enn tidligere, så tror jeg vi vil få se et taktisk klokt og angrepsvillig lag på sikt. Bolton under Big Sam var ikke i nærheten av å spille som Wimbledon på 80-90-tallet, selv om enkelte hevder det.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #202 på: 15. Mai 2007, 14:50 »
Tviler på at han vil gå ut på pressekonferansen å si at han vil kvitte seg med spillere. Så det må vi nok ta med en klype salt.

Greit nok, men han svarte. Hvem vil kvitte seg med naturlige målscorere? Han sa også at begge var fantastiske spillere.

Vil ikke Martins spille for Newcastle lenger, kan vi bare selge ham og heller kjøpe en som passer bedre ved siden av Owen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 15. Mai 2007, 14:51 »
En herlig kommentar fra Sam:

"They call it a long pass at man united because its a big club, and they call it a long ball at bolton cause they are jealous"

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 15. Mai 2007, 14:52 »
En herlig kommentar fra Sam:

"They call it a long pass at man united because its a big club, and they call it a long ball at bolton cause they are jealous"

Hehe, hørte den, ja.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 15. Mai 2007, 14:52 »
Er vel det jeg har prøvd å påpeke. At Bolton spilte klok, prestasjonbasert fotball, ikke sånn "spill ballen i blinde og løp etter den" som vi har spilt under Roeder. Jeg ser ikke en lang ball som noe negativt, og jeg mener at uansett spillestil, kommer den til å bli bedre enn den vi har hatt i år.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 15. Mai 2007, 14:53 »
Har vi hatt noen spillestil i det hele tatt i år da? :o)

djmattis

• Gjest
« Svar #207 på: 15. Mai 2007, 14:53 »
Ave en merkelig grunn klarer jeg ikke helt presse frem optimismen enda.
Venter til 10 serie runder er spillt

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 15. Mai 2007, 14:54 »
Jeg misliker lange baller, og det vil ikke funke med dvergene Owen og Martins på topp. Martins har god spenst, men han er allikevel ikke god nok i hodedueller. Skal vi først ha lange baller må også spissene være tilpasset til det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 15. Mai 2007, 14:55 »
Ave en merkelig grunn klarer jeg ikke helt presse frem optimismen enda.
Venter til 10 serie runder er spillt

Heller ikke jeg. Har gått bare nedover for hver sesong de siste fire årene, uansett hvor håpefull jeg har vært foran hver eneste sesong.