20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jamie McClen - Gullit liked him....
Altså Christian.. Ifølge en del av dere så har vi nesten ikke en newcastle spiller igjen.. Jeg mener at vi bør beholde BOWYER så lenge vi kan.. Vi har rota bort Bellamy i krangel(det var hans feil at han bråkte med Souy), Robert må gå nå pga han går ALT FOR OFTE til pressen (for å si dritt) og nå vil dere ha bort Bowyer.Det eneste problemet hans er at han mister kontrollen på banen.. Han krangler ikke med Souness eler noen andre.. Bare med DYER en gang.. Men de er gode venner igjen nå. Som alle vet har ikke Dyer heller vært så snill dem siste åra.. i høst ville han jo bort og var i mot fansen.. Så hvorformå vi kvitte oss med Bowyer og ikke Dyer??HVORFOR SKAL VI SELGE KLUIVERT?? kan noen si meg det??? HAN ER DEN ENESTE SOM SCORER FOR OSS FOR TIA JO!!
Jeg vil helst at Shearer skal spille for evig og alltid, og noen andre tanker enn det er for smertefulle til å i det hele tatt ha de i hodet.Dere andre for ta det dere av det fornuftige og realistiske i denne saken.