20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryddesalg  (Lest 7605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #15 på: 17. April 2005, 14:26 »
Her er mitt forslag. Bra innlegg av Christian må jeg si. Har ikke så mye tid på meg, for det er bare 40min til semi mot  j*vlene.

Keeper plassen vår må nok endres, bak Given. Harper må nok skiftes ut. All respekt til han å hans lojalitet. Men vi trenger en som kan ligge å luske bak Storbritanias beste keeper. Ellers har vi jo Collin, som tredjekeeper.

Forsvaret må endres til de grader!
ut med Elliott, O'Brien og kanskje Hughes. Hughes blir aldri noe annet enn en reserve spiller. Inn med muligens Miguel og en ny stiopper. Mange gode alternativer som er skrevet her.

Sentralt på midten vår er vel full-booked. Men ut må Bowyer, som ikke er en spiller som hevder oss. Ambrose på lån. Viana sleges for noen slanter. Robert håper jeg fortsetter. Tror han kan bli bedre med en ny manager.

Sammen med Alan Shearer bør Kluivert få fortsette. Tror han, med flere kamper og mindre skader, kan skåre mye mer. Ut med Bellamy og Ameobi. Inn med Forssell Og Yakubu. Håper innderlig vi kaprer Yakubu. Han har jeg stor sans for! Stor, sterk og putter!!
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #16 på: 18. April 2005, 00:57 »
Jeg har skifta litt mening i mitt innlegg nå!!

Vil bli kvitt Butt!! Han virker helt ute av det.. Han blør ikke for Newcastle og det er lett og se!!

Da trenger vi et nytt anker på midten ettersom jeg kun ser Faye som en stall spiller..

Aktuelle navn kan jo være: Van Bommel,Essien.. Kommer ikke på flere i farta :oops:  Er langt nede etter Newcastle og Brann fadesen!!!

Svart og Hvit

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #17 på: 18. April 2005, 12:50 »
Disse spillerne må bort:
O'Brien,Ambrose,Bellamy,Butt,Bowyer og Kluivert(hvis skadene ikke gir seg).

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ryddesalg
« Svar #18 på: 18. April 2005, 13:04 »
Sitat fra: "Christian"
Jamie McClen - Gullit liked him....

Hehe! Derfor har vi ingen tro på han.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Ryddesalg
« Svar #19 på: 20. April 2005, 23:10 »
Ryddesalg jah, bare rydd unna souey så går vi opp 9 plasser på tabellen.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Ryddesalg
« Svar #20 på: 21. April 2005, 20:57 »
Altså Christian..   Ifølge en del av dere så har vi nesten ikke en newcastle spiller igjen..  Jeg mener at vi bør beholde BOWYER så lenge vi kan.. Vi har rota bort Bellamy i krangel(det var hans feil at han bråkte med Souy), Robert må gå nå pga han går ALT FOR OFTE til pressen (for å si dritt) og nå vil dere ha bort Bowyer.Det eneste problemet hans er at han mister kontrollen på banen.. Han krangler ikke med Souness eler noen andre.. Bare med DYER en gang.. Men de er gode venner igjen nå. Som alle vet har ikke Dyer heller vært så snill dem siste åra.. i høst ville han jo bort og var i mot fansen.. Så hvorformå vi kvitte oss med Bowyer og ikke Dyer??

HVORFOR SKAL VI SELGE KLUIVERT????? kan noen si meg det??? HAN ER DEN ENESTE SOM SCORER FOR OSS FOR TIA JO!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #21 på: 21. April 2005, 20:59 »
Sitat fra: "Thommazz"
Altså Christian..   Ifølge en del av dere så har vi nesten ikke en newcastle spiller igjen..  Jeg mener at vi bør beholde BOWYER så lenge vi kan.. Vi har rota bort Bellamy i krangel(det var hans feil at han bråkte med Souy), Robert må gå nå pga han går ALT FOR OFTE til pressen (for å si dritt) og nå vil dere ha bort Bowyer.Det eneste problemet hans er at han mister kontrollen på banen.. Han krangler ikke med Souness eler noen andre.. Bare med DYER en gang.. Men de er gode venner igjen nå. Som alle vet har ikke Dyer heller vært så snill dem siste åra.. i høst ville han jo bort og var i mot fansen.. Så hvorformå vi kvitte oss med Bowyer og ikke Dyer??

HVORFOR SKAL VI SELGE KLUIVERT????? kan noen si meg det??? HAN ER DEN ENESTE SOM SCORER FOR OSS FOR TIA JO!!

vel ikke bruk store bokstaver, for da får jeg lyst å selge han også.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. April 2005, 16:31 »
[/quote] vel ikke bruk store bokstaver, for da får jeg lyst å selge han også.[/quote]

Da skal jeg slutte :)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Noreng

• Gjest
Ryddesalg
« Svar #23 på: 29. April 2005, 14:05 »
jeg synes vi bør ta en titt på en god ung keeper som skal forlate Jarinka, han heter Sori Soma og er Koreansk, 19 år og klubben er fra Korea såg han i en trenigskamp for Sør-k. han var god.  :D håper jeg får noen svar på det første innleget mitt  :P

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #24 på: 29. April 2005, 17:35 »
Ja, velkommen til forumet. Han du snakker om høres veldig spennende ut, men jeg aner ikke noe mer om han enn det du sier. Kan vi bruke deg som ekspert på asiatisk fotball?
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Ryddesalg
« Svar #25 på: 16. Mai 2005, 11:32 »
kan du godt gjøre Mack... kan ikke så veldig mye da...

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #26 på: 31. Okt. 2005, 08:45 »
Enig i at Toni er meget god, men han spiller vel kun spiss? Synes personlig det hjelper mye når Luque kan spille venstre ving også, siden vi har spisser som Owen, Shearer og ja må nevne Chopra og Ameobi også.

Men Owen-Luque på topp og Zog på venstrevingen virker mest fristende for min del nå. Men liker ikke sette ut Shearer av laget... :roll:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #27 på: 31. Okt. 2005, 12:19 »
Jeg vil helst at Shearer skal spille for evig og alltid, og noen andre tanker enn det er for smertefulle til å i det hele tatt ha de i hodet.

Dere andre for ta det dere av det fornuftige og realistiske i denne saken.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ryddesalg
« Svar #28 på: 31. Okt. 2005, 19:10 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg vil helst at Shearer skal spille for evig og alltid, og noen andre tanker enn det er for smertefulle til å i det hele tatt ha de i hodet.

Dere andre for ta det dere av det fornuftige og realistiske i denne saken.

I grunn jeg også. En hverdag uten Shearer virker ufattelig vond.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ryddesalg
« Svar #29 på: 31. Okt. 2005, 19:35 »
men liker det sånn som det var forrige kamp... hadde bare ekle ameobi vært erstatta me luqur. så litt ut i andre omgang får vi guden vår utpå, hvor han putter og klarer rekorden :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.