20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sånn som eg ser det er både Harper og Caig mulige kandidatar til å bli solgt, derfor seier eg selg begge 2. På reserve laget har me ein mann med navn Adam Collin som då vil holde bra kvalitet i reservelaget. Og i tilegg med salg av Harper og Caig gjere det mulig for unge spelar på U18 laget å komme opp. Og få sjangsen på reservelaget, noko som er litt vanskleg per dags dato. Det kan seiast masse fint om Harper, men han er snart 30 år, og det er på tide og tenke på kven som skal ta over etter Given. Derfor gi dei ung sjangsen.
Forsvaret vårt er ein katastrofe. Eliott, O`Brien, Hughes og Carr ville eg ha solgt her. Dei 4 spelarane som eg nevnte holder rett og slett ikkje mål for eit lag som Newcastle. Dei rotar det til bak, og har ikkje kvalitetane som skal til for å spele i Newcastle.
Bowyer, er ikkje god nok for Newcastle, Hugo Viana får me peng for og han vil ikkje spele meir i England, Butt er eit vrakgods frå Man.U er for dårleg og Robert er ein mann som klagar til media heile tida. Eg er vorte ganske så lei syttinga til Robert, greit venstrefoten hans er eit angreps våpen i seg sjølv. Men det er rett og slett på tide og rydde opp litt. Brittain er nok ikkje god nok lenger for Newcastle, og det er heller ikkje McClen.
Bellamy, Kluivert, Ameobi og Chopra må nok pakke kofferten. Bellamy fordi han har klagar også til media som Robert, treng ikkje sånne spelar, Kluivert fordi han er ein elendig dårleg spelar vorten. Han er ikkje den samme klassen. Ameobi blir aldri noko bedre, han blir berre ein ok backup spiss. Eg har lyst å saste på Chopra, men sidan eg skal rydde opp i dette laget så må nok han å pakke kofferten.
Eg har sett 2 kampar med Vincent, eg har vorte imponert av denne høgrebacken begge 2 gangene. Han har mange gode off løp opp over kanten til Anderlecht. Som har skapt mange gode målsjangsar for Anderlecht. Ein sånn back som Newcastle treng. Men det stoppar ikkje der, han kan også brukast andre plassar på bana.
Visste kjempe godt backspel under EM. Er i likeheten med Kompany ein god off back. Eg ser framfor meg Miguel som førstevalget med Kompany som eit heitt andre valg på høgrebacken.
BVB sliter med økonomien, og kjem til å selje mange av sine stjerener til sommaren. Eg meinar at me treng ein venstreback til, og Babayaro er ikkje akkuratt den heitaste venstrebacken i PL. Så med Dedè på plass ser forsvaret veldig farleg ut.
Dette er min favoritt spelar utan for Newcastle laget. Rosicky blir vår off sjef på midtbana og vil kontrollere den med jernhand. Eg treng vel ikkje å beskrive han meir? Samme som Dedè BVB selger Rosicky for ein god sum.
Eit stort engelsk talent som vil gjere at Newcastle ikkje treng høgreving lenger. Han ser ut til å bli ein spelar i landslagklasse. Og Crystal Palace kan vel ikkje seie nei, når Newcastle legger pengar på bordet.
Dette er min favoritt til å ta over drakt nr9, etter Shearer. Forsell er både god på hovudet og med beina. Noko som gjere at han på visse felt er bedre enn Shearer. Han veit kvar mål står og ikkje minst, han blir ingen dyr mann for Newcastle.
Italias(alså med italisensk statsborgarskap) einaste hovudsterke spiss. Men ikkje la deg lure for det, han er som Forsell både god som tilretteleggar og score måla sjølv. Han er kanskje for mange ein ukjent spiss, men eg trur mange ville ha vorte posetivt overaska over kor god han egentleg er. Han har no spelt seg inn på Italia sitt landslag, og det seier litt når du ser kva andre spissar som er der. Eg kan i grunn ikkje slutte å snakke om Luca Toni, for det ville ha vore eit sjakktrekk utan like.
Etter min lille opprydding har me ingen raske spissar igjen, derfor er Camara eit ganske så bra alternativ. Han er for det første ikkje ønska lenger i Wolves p.g.a av lønna hans. Og fordi Camara ikkje ville spele i 1.div. Camara kan vere mannen som lagar urod og usikkerhet i motstandarens bakre rekker. Noko som du treng når du har hovudsterke spissar som Forsell, Toni og Shearer.