20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #390 på: 20. Mars 2007, 23:58 »
Ramage er sikkert med i vore framtidsplanar. Er litt i tvil om vi bør kvitte oss med han. Han var jo ganske god tidlig i sesongen som stoppar med Taylor. I tillegg er han jo Newcastle-gutt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 21. Mars 2007, 00:00 »
Men  er bramble,moore,ramage med i våre frmtidsplaner.. tror ikke det.. hunt kan bli han har potensiale til å bli noe stort. men de andre er jo stall fyll som jeg tipper blir borte til sommeren.
Jeg er helt enig med deg TooN! Både det du skriver i dette innlegget og det over.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 21. Mars 2007, 00:01 »
Jeg vet jo det at Campbell er gammel og ikke noe for framtiden, men er det for ille å kjøpe en gammel og rutinert spiller når vi trenger et helt nytt forsvar? Er vel ikke så lurt å ha et forsvar med bare unggutter heller... Dessuten var jo Campbell gratis...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 21. Mars 2007, 00:04 »
Dessuten hadde ikkje det gjort noko med litt rutine der bak. Vi visste jo at forsvaret kom til å vere elendig denne sesongen også, hadde ikkje gjort noko å tenke litt kortsiktig når vi hadde sjansen til å få en slik solid stoppar.

Når vi henta Bernard, kvifor ikkje hente Campbell?
« Siste redigering: 21. Mars 2007, 00:16 av Øyvinden »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 21. Mars 2007, 00:18 »
Enig. Greit at vi skal handle unge, sultne spillere, men litt rutine trengs jo også. Han visste jo at han ikke kom til å hente et helt nytt forsvar før denne sesongen så hvorfor ikke hente en gratis god spiller?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 21. Mars 2007, 09:33 »
Jepp, er akkurat det jeg mener også. Cambell ville vært perfekt å ha bak sammen med Taylor feks. Vi vet at Taylor er god, men han er mye bedre når han spiller sammen med en autoritær stopper kollega. Og når vi kunne få en som er gratis skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på det. Cambell har minst 2 sesonger til i seg, og de kunne vi Newcastle ha trengt. Cambell er milevis bedre enn Moore, Ramage og Bramble.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 21. Mars 2007, 16:26 »
Jepp, er akkurat det jeg mener også. Cambell ville vært perfekt å ha bak sammen med Taylor feks. Vi vet at Taylor er god, men han er mye bedre når han spiller sammen med en autoritær stopper kollega. Og når vi kunne få en som er gratis skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på det. Cambell har minst 2 sesonger til i seg, og de kunne vi Newcastle ha trengt. Cambell er milevis bedre enn Moore, Ramage og Bramble.

støttes 110 %. En sesong med Campbell istedenfor Bramble kunne fort å ha betydd forskjellen på 12 og 7 plass
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 21. Mars 2007, 17:01 »
Trur også det hadde vore ein god langsiktig løsning også. Taylor, Huntington og Co hadde nok hatt ein del å lære av PL's kanskje beste stoppar dei siste 10 år.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 21. Mars 2007, 20:35 »
JA Taylor og cambell sammen lukter krutt!! :( hvordan i all verden skal vi mache raske spillere da. vil ha inn en stor sterk,hodesterk midtstopper med masse fart.. det ville passe taylor perfekt til å utvikle seg mer. Cambell er rett og slett for dårlig syns nå jeg. Men dere er frie til å mene akkurat hva dere vil :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 21. Mars 2007, 20:51 »
Ser poenget ditt, men er Campbell så treig då? I alle fall ikkje treigare enn Bramble, Moore og Ramage.
Uansett er då Campbell tusen ganger bedre enn dei andre alternativa vi hadde til å spele med Taylor.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 21. Mars 2007, 21:07 »
Mener alle de tre du nevner +sol er alle for dårlige. Vil ha en monster stopper. Jeg vil new skal bli toppklubb igjen og da nytter det ikke ta inn spillere som sol. god nok for ports og fulham og klubber på det nivået. Vi skal ligge i toppen og da holder ikke sol.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 21. Mars 2007, 21:24 »
men denne sesongen hadde han i allefall vore kapabel til å bedre forsvaret betraktelig. For per dags dato er han bedre eller i allefall minst like god som Taylor. Og milevis bedre enn resten av gjengen der bak.

Og når vi i tillegg kunne henta han gratis, kunne vi gitt han ei 1-2 års-kontrakt meinar eg.
« Siste redigering: 21. Mars 2007, 21:26 av Øyvinden »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 21. Mars 2007, 21:29 »
sant nok i ettertid. men roeder valgte nok ikke hente han for han hadde andre forsvarere han ville hente. en bedre ,yngre og mer sulten forsvarer. men så gikk vel forsvars planen til roeder ikke helt etter planen, men tipper det fikser seg til sommeren. og da vil du skjønne mitt poeng at sol ikke hadde holdt mål for newcastle.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 21. Mars 2007, 21:38 »
Får håpe det då. Men veit ikkje om eg helt har trua på det. Har heller tru på at han låna eit ungt talent av United for å bli venn med Ferguson igjen:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 21. Mars 2007, 22:34 »
JA Taylor og cambell sammen lukter krutt!! :( hvordan i all verden skal vi mache raske spillere da. vil ha inn en stor sterk,hodesterk midtstopper med masse fart..

Ja, for Onyewu er jo en sprinter!! :P Jeg vedder høyrearmen min på at Cambell løper vel så raskt som Gooch. Gooch er ikke akkurat rask for å si det sånn...