20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
AZ Alkmaar - Newcastle
« på: 10. Mars 2007, 00:03 »
Newcastle leder med 4-2 fra den første kampen. Jeg tipper vi starter med dette laget:

Given
Solano -  Taylor -  Bramble - Carr
Milner -  Emre  - Parker - Duff
          Dyer     -      Martins

Noreng

• Gjest
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #1 på: 10. Mars 2007, 15:43 »
------------Given---------
Solano-Bramble-Taylor-Hunty/Baba/Carr (I den rekkefølgen)
Milner-Emre-Parker-Dyer-N`Zogbia/Duff
------------Martins---------------

Så er Butt mannen som kommer inn på slutten for Emre or Dyer når det begynner å slites på midtbanen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Mars 2007, 19:07 »
          given
solano-Bramble-Taylor-Carr
Dyer-Butt-Parker- Duff
      sibierski-martins

Tipper de samme 11 får fornyet tillit.  " never change a winning team "
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11. Mars 2007, 02:26 »
Ville nok ha satt Dyer og Martins på topp og Milner på høyre flanke;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Mars 2007, 12:17 »
Håper for guds skyld at Emre skal starte den kampen her
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 11. Mars 2007, 12:35 »
Kall meg en feiging, men jeg vil ha 5 på midtbanen og vil at den skal innholde raske spillere som Dyer og N`Zogbia. Så får vi prøve å stenge midtbaneleddet for de å satse på kontringer med raske midtbanespillere som støtter Martins i angrepene!

Deffensivt og feigt? Javel, men jeg vet vi vil få sjanser der nede, gjelder bare å utnytte dem, samtidig som vi må hindre AZ i skape altfor mye foran vårt eget mål!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Mars 2007, 12:55 »
Kall meg en feiging, men jeg vil ha 5 på midtbanen og vil at den skal innholde raske spillere som Dyer og N`Zogbia. Så får vi prøve å stenge midtbaneleddet for de å satse på kontringer med raske midtbanespillere som støtter Martins i angrepene!

Deffensivt og feigt? Javel, men jeg vet vi vil få sjanser der nede, gjelder bare å utnytte dem, samtidig som vi må hindre AZ i skape altfor mye foran vårt eget mål!

ganske enig!
Given
Solano Taylor Bramble Carr
                Parker
Milner  Dyer    Emre     Duff
                Martins

Prøvde å finne plass til Zog også men det var ikke lett. Kanskje han istedenfor Duff.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Mars 2007, 14:33 »
AZ klarte "bare" 0-0 hjemme mot Feyenoord i dag.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Mars 2007, 15:32 »
AZ klarte "bare" 0-0 hjemme mot Feyenoord i dag.

Dette er flott. Jeg ser på oss som mye bedre enn Feyenoord, og har tro på seier også på bortebane mot AZ.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Mars 2007, 16:38 »
::::::::::::::::::::::::::Given::::::::::::::::::::::::::
Solano::::::::Taylor:::::::::Bramble:::::::Carr
Dyer:::::::::Parker::::::::Emre:::::Duff
::::::::::::::::Martins::::::::Sibierski:::::::::::::::

N'Zogbia kommer inn for Duff etter ca 60-70 min, for da har vi bra kontroll på matchen og går greit videre. Butt erstatter en sliten Emre som har fått mye og god matchtrening. Milner ersatter enten Dyer eller parker. Spørs hvem som er mest sliten. Eller så velger vi å hvile martins og sikrer videre uefa-cupspill.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Mars 2007, 18:42 »

N'Zogbia kommer inn for Duff etter ca 60-70 min, for da har vi bra kontroll på matchen og går greit videre. Butt erstatter en sliten Emre som har fått mye og god matchtrening. Milner ersatter enten Dyer eller parker. Spørs hvem som er mest sliten. Eller så velger vi å hvile martins og sikrer videre uefa-cupspill.

Kan vel egentlig ikke planlegge bytter på dette nivået på forhånd?! Det er for mye som spiller inn angående hvordan kampen utvikler seg som avgjør hvilke taktiske valg en manager må ta.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Mars 2007, 19:15 »

Kan vel egentlig ikke planlegge bytter på dette nivået på forhånd?! Det er for mye som spiller inn angående hvordan kampen utvikler seg som avgjør hvilke taktiske valg en manager må ta.
Sant det. Men det er det jeg tipper kommer til å skje :P
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Mars 2007, 19:55 »

En god ide, og med de vi har tilgjengelige (eller ikke) trenger ikke en 4-5-1 å være så veldig mye mer deffansivt enn en 4-4-2, vi har jo i praksis bare en ren spydspiss som er god nok uansett. Er alikevel litt skeptisk til å starte med N'Zogbia. Er en kjempefan av gutten selv, men han har vært skadet lenge og mangler kamptrening. Derfor vil jeg ikke ta sjansen på å la ham spille seg varm i akkurat denne kampen. For så sikre på avansement er vi IKKE, iallfall ikke jeg. Milner derimot, må Roeder gjerne finne rom til i startoppstillingen. Emre er jeg litt i tvil om. Det blir en kamp hvor Newcastle må kjempe for hver ball, og det kan Parker og Butt. Ikke altfor kreativt, men jeg syns faktisk de spilte rimmelig bra sammen hjemme mot vår nederlandske motstander. Da kan Emre også fort bli en joker å hive innpå.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Mars 2007, 20:31 »
4-5-1 er for feiginger. Jeg mener at vi bør ha vår vante 4-4-2. Da får vi et høyt press samtidig som at spillerne har spillt denne taktikken mest. Men jeg ser at det er muligheter med Dyer og n'zog som indreløper. Det er et godt forslag. Ville se at vi legger oss bakpå med en gang. La motstanderen få overtaket psykisk. Vi skal slite forsvaret deres i stykker nok en kamp  ;D
« Siste redigering: 11. Mars 2007, 20:33 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Mars 2007, 21:57 »
Hater 4-5-1!