20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #405 på: 22. Mars 2007, 00:52 »
JA Taylor og cambell sammen lukter krutt!! :( hvordan i all verden skal vi mache raske spillere da. vil ha inn en stor sterk,hodesterk midtstopper med masse fart.. det ville passe taylor perfekt til å utvikle seg mer. Cambell er rett og slett for dårlig syns nå jeg. Men dere er frie til å mene akkurat hva dere vil :)

Jeg tror jeg har det. Vi kaster innpå Peter Ramage...

Noreng

• Gjest
« Svar #406 på: 22. Mars 2007, 07:47 »
Er ikke Gooch rask?  :o

Fysikken er jo det beste med Onyweu. Han er sterk, rask, hard i taklingene.
Han kan vel litt om spillerforsåelse, og han er nok ikke lett og drible.

Onyewu blir en knallstopper.  Han har jo spilt bra sålang. Men du skal ikke dømme noen etter å spilt dårlig i 2 kamper, når resten av laget har vært bånn.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 22. Mars 2007, 10:15 »
Er ikke Gooch rask?  :o

Fysikken er jo det beste med Onyweu. Han er sterk, rask, hard i taklingene.
Han kan vel litt om spillerforsåelse, og han er nok ikke lett og drible.

Onyewu blir en knallstopper.  Han har jo spilt bra sålang. Men du skal ikke dømme noen etter å spilt dårlig i 2 kamper, når resten av laget har vært bånn.

Ja, fysikken er Gooch beste egenskap. Han er stor og sterk, har grei kontroll på beina og god på hodet. I tillegg kaster han innkast som få andre. Men han er ikke særlig rask, han flere ganger blitt løpt fra av middelsraske spillere tidligere denne sesongen.

Gooch har 6-7 kamper igjen på å overbevise, noe jeg håper han gjør. Men hvis vi skulle tatt en avgjørelse i dag hadde jeg vært i mot å hente han permanent.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 22. Mars 2007, 11:59 »
Enig med Kesse nok en gang. Han er en helt grei stopper, men det finnes bedre der ute :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 22. Mars 2007, 12:28 »
...som f.eks Sol Campbell ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 22. Mars 2007, 13:01 »
Jeg syns da Gooch er ganske rask, jeg. Mye raskere enn f.eks Steven Taylor.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 22. Mars 2007, 14:49 »
Gooch holder et greit tempo synes jeg. Men jeg tror han ville blitt dobbelt så god hvis han hadde hatt en bra makker.  Det er et sykt sted å ta ifra belgisk serie til premier league. Og i forsvaret blir du mye mer synlig hvis du gjør feil. Håper han viser seg god nokk. Vi må huske på at flere storklubber i europa hadde ham i kikkerten før vi fikk ham. deriblant ac milan. Da må han iallefall ha potensiale.

men igjenn... kanskje litt bedre å spillle sammen med Nesta i firhold til bramble.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 22. Mars 2007, 16:59 »
som er godt over 30 år og har passert middagshøyden som fotballspiller for mange år siden.
Å storspille for Portsmouth er ikke det samme som å storspille i Newcastle. Selv Campbell ville blitt nervøs av å spille i forsvaret vårt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #413 på: 22. Mars 2007, 17:39 »
Onyewu sin fart er brukbar, den. Men jeg ville ikke kalt han rask. Han er verken spesielt rask eller treg.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 22. Mars 2007, 17:56 »
Men gutter da. Gooch og Sol kan da ikke sammenlignes på fart. ER bare i historien skilpadda slår haren. Men i dette eventyret er skilpadden faktisk på skilpadde alder 900 år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 25. Mars 2007, 13:25 »
som er godt over 30 år og har passert middagshøyden som fotballspiller for mange år siden.
Å storspille for Portsmouth er ikke det samme som å storspille i Newcastle. Selv Campbell ville blitt nervøs av å spille i forsvaret vårt.

Ja han ville nok blitt kjempenervøs.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."