20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #315 på: 16. Mars 2007, 00:51 »
Ja, jeg er enig i at det er lettere å spille for et topplag. Men det er ikke til å stikke under en stol at Drogba muligens er verdensbeste spiss om dagen, så jeg ville nok si at Drogba er bedre selvom Martins er en knallspiller.

Enig nok en gang. Det eneste Martins er bedre på er at han er raskere og skyter litt hardere. Martins er en veldig god spiller men har noen store mangler som gjør at han ikke kan konkurere om verdens beste spiss-tittelen...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 16. Mars 2007, 02:14 »
Kor hadde Manu,Liverpool og Arsenal vore i dag om dei hadde hadt Gullitt, Daglish, Souness og Roeder som managere i tillgg til Fat Fred.
1000 kroner på at det ikkje hadde vert der dei er nå.
Dalglish har jo vunnet ligaen og FA cupen med Liverpool og ligaen med Blackburn! Souness har vunnet et utall cup titler med de lagene han har vært manager for. Gulitt førte Chelsea fra å være den middelhavsfarer som de var under Hoddle, til å bli en av Englands beste klubber, og fikk kronen på verket da han vant FA cupen med de! Roeder er foreløpig uten titler, har noen opprykk og nedrykk på samvittigheten. Men han har også noen gode plasseringer med svakere klubber. Han har også bred trenererfaring da han har vært med i Englands trenerteam tidligere.

Det var kje poenget.
Men heile bunten har vel fått sparken i fleire klubber?
Når fekk Wenger eller Sir Alex sparken sist?
Kontinutet is the key.
Få tak i ein god manager og få han til og sitta lenge. Nytter ikkje med Roeder da han kommer aldri til og bygge opp laget slik som Wenger og Alex. Han har ikkje evenen til det :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #317 på: 16. Mars 2007, 02:28 »
Jeg har gått med en ekkel følelse en hel uke etter kampen mot AZ på SJP. 2 måls ledelse er ikke all verden når motstanderen kaprer 2 bortemål. -Men jeg var jo lykkelig etter den kampen uansett. NUFC åpnet kampen med noe av det beste jeg har sett på laaaange tider. Derfor var håpet at de skulle varte opp med noe lignende i en halv times tid i det minste i Nederlanf. -Det hadde holdt.
Men hva F. er det de høytlønnede guttene presterer? De greier jo ikke å slå en passning en gang. Det var 5x verre enn Rosenborg i deres tidlige kamper i Champ.League.
Jeg kan forstå at det stilles spørsmål om Roeder er rett manager etter en forestilling som i kveld. Men hvilken F. innvirkning har en manager når spillerne ikke greier det mest elementære i fotball; å spille ballen til hverandre!
Livet er svart/hvitt!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #318 på: 16. Mars 2007, 04:07 »
Jeg syns vi bør gjøre som toppklubbene (Ferguson er skotsk, men likevel) ; få tak i en utenlandsk trener. Vi kunne ha sikret oss trenere som Ottmar Hitzfield før, men har tatt til takke med middelmådige folk. Jeg syns Roeder kan få sjansen til å rette opp inntrykket mot slutten av sesongen, ellers må han gå i sommer. Nå har vi ikke noe å spille for uansett, men klarer vi uefa-cup plass samt at det blir noen store signings og tetting av forsvaret til sommeren, så får vi se. Da får vi en forhåpentligvis fit og god Michael Owen igjen, han kommer til å være utrolig sugen på å bevise hva han er god for. Da har Martins fått en hel sesong i PL under beltet, og denne fyren kommer bare til å bli bedre og bedre. Han har vært knallgod i år. Duff må også bevise at han er så god som han en gang har vært, ellers syns jeg vi bør satse på N'Zogbia til neste år. Se på Arsenal, de har et halvt lag med unggutter som spiller fantastisk fotball.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #319 på: 16. Mars 2007, 07:50 »
JIPPI!! Vi er best!
Heia Roeder

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 16. Mars 2007, 09:26 »
Jeg har gått med en ekkel følelse en hel uke etter kampen mot AZ på SJP. 2 måls ledelse er ikke all verden når motstanderen kaprer 2 bortemål. -Men jeg var jo lykkelig etter den kampen uansett. NUFC åpnet kampen med noe av det beste jeg har sett på laaaange tider. Derfor var håpet at de skulle varte opp med noe lignende i en halv times tid i det minste i Nederlanf. -Det hadde holdt.
Men hva F. er det de høytlønnede guttene presterer? De greier jo ikke å slå en passning en gang. Det var 5x verre enn Rosenborg i deres tidlige kamper i Champ.League.
Jeg kan forstå at det stilles spørsmål om Roeder er rett manager etter en forestilling som i kveld. Men hvilken F. innvirkning har en manager når spillerne ikke greier det mest elementære i fotball; å spille ballen til hverandre!

En manager har all innvirkning. Det burde du da vite.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 16. Mars 2007, 09:48 »
Roeder er ein brukbar manager som gjer en del veldig bra, men en del er helt på tryne... Om vi skal kjempe i toppen av PL held ikkje Roeder mål. Ka han tenkte med under gårsdagens kamp lurereg på. Koffor spelte ikkje Milner??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 16. Mars 2007, 09:51 »
Hvorfor Duff ble byttet ut mot Emre er meg en gåte. Da spilte vi plutselig med 4 sentrale midtbanespillere! Dyer HATER å spille høyreving, og Parker og Butt fungerte ikke! Hvorfor ikke bytte inn Milner og Zogbia for Parker og Butt, for så å flytte Emre og Dyer inn i midten? FAEN

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 16. Mars 2007, 10:07 »
Uansett, forsvarsrekka vår besto av Solano - Taylor - Bramble - Huntington, det er vel ingen av disse som holder mål blant de beste lagene i UEFA cupen. Sibierski holder helller ikke mål på et slikt nivå.

Jeg mener vi har et altfor dårlig lag til å kjempe blant de beste for øyblikket. Med den forsvars rekka vi hadde igår, skulle faen meg hvilken som helst manager slitt med!

Men jeg er umåtelig skuffet over Roeder, som til denne kampen benket de få spillerne vi har som kan holde ballen litt innad i laget.  Butt (langt over toppen) og  Parker er ikke i stand til å skape noe kreativt sammen på midtbanen, og ingen av dem er noen eminente pasningspillere heller!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #324 på: 16. Mars 2007, 10:42 »
-Og i så fall er jeg enda mer bestemt på at Roeder må bli sittende. For det er bare en uke siden at Newcastle serverte en 1. omgang som var glitrende. Og da var vel det ene og alene Roeders fortjeneste. Med den omgangen i minnet har vi fått bekreftet at Roeder kan utrette stort spill med laget. Så da er det bare å la han jobbe i fred slik at vi får stabilisert oss på det nivået.  8)

Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #325 på: 16. Mars 2007, 10:44 »
-Og i så fall er jeg enda mer bestemt på at Roeder må bli sittende. For det er bare en uke siden at Newcastle serverte en 1. omgang som var glitrende. Og da var vel det ene og alene Roeders fortjeneste ;)? Med den omgangen i minnet har vi fått bekreftet at Roeder kan utrette stort spill med laget. Så da er det bare å la han jobbe i fred slik at vi får stabilisert oss på det nivået.  8)
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #326 på: 16. Mars 2007, 10:44 »
-Og i så fall er jeg enda mer bestemt på at Roeder må bli sittende. For det er bare en uke siden at Newcastle serverte en 1. omgang som var glitrende. Og da var vel det ene og alene Roeders fortjeneste ;)? Med den omgangen i minnet har vi fått bekreftet at Roeder kan utrette stort spill med laget. Så da er det bare å la han jobbe i fred slik at vi får stabilisert oss på det nivået.  8)
Livet er svart/hvitt!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #327 på: 16. Mars 2007, 10:44 »
Er bare dypt skuffa. Hadde virkelig truå på at dette skulle dei klare. Men igjen skuffer dei. Faen te defansiv holdning.

Som dei seie "Beste forsvar er angrep"

Ikkje mye me såg te det i går.

Ser at det snakkes om at Newcastle ska vere et topp4 lag, det har me ikkje vert siden Keegan sine dagar. Så eg trur ein del må få opp augo. Med den stallen me har i dag og manageren, ska me ver happy havner me på 7-8 plass.
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 16. Mars 2007, 11:02 »

Joda, om du er fornøyd med en god omgang i ny og ne så bør han nok få sitte, men da skjønner jeg ikke hvorfor managere blir sparket i det hele tatt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 16. Mars 2007, 11:03 »

Ganske utrolig at et lag som leder 4-1 etter en omgang i den første kampen kan greie å ryke ut.