20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #300 på: 15. Mars 2007, 23:56 »
og du skal huske at drogba har spilt i p.l mye legre enn martins.. dogbas første ses i chelsea var jo skamdale.. nei martis er en bedre spiss.punktum :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 15. Mars 2007, 23:56 »
Ja, jeg er enig i at det er lettere å spille for et topplag. Men det er ikke til å stikke under en stol at Drogba muligens er verdensbeste spiss om dagen, så jeg ville nok si at Drogba er bedre selvom Martins er en knallspiller.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 15. Mars 2007, 23:56 »
hmm.. tror martins hadde faktisk hadde vært enda bedre enn drogba om han hadde spilt for chelsea. du må huske det er mye lettere være spiss på et topplag.. velger syns MArtins er bedre og det skal ingen av dere ta fra meg! :)

Ferdighetsmessig meinar eg dei to er sånn ca på lik linje. Men Martins har mykje å gå på når det gjeld speleforståelse. Derfor er nok Drogba hakket betre.
Men eg er enig i deg at eg ville heller hatt Martins pga alderen. Men Drogba er ein av verdens beste spisser for tida, men Martins har potensiale til å komme opp på samme nivå.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 15. Mars 2007, 23:59 »
sammenlign de to ut fra deres første sesonger i p.l da.. hvem er best da?

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #304 på: 16. Mars 2007, 00:01 »

martins
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #305 på: 16. Mars 2007, 00:01 »
hmm.. tror martins hadde faktisk hadde vært enda bedre enn drogba om han hadde spilt for chelsea. du må huske det er mye lettere være spiss på et topplag.. velger syns MArtins er bedre og det skal ingen av dere ta fra meg! :)

Ferdighetsmessig meinar eg dei to er sånn ca på lik linje. Men Martins har mykje å gå på når det gjeld speleforståelse. Derfor er nok Drogba hakket betre.
Men eg er enig i deg at eg ville heller hatt Martins pga alderen. Men Drogba er ein av verdens beste spisser for tida, men Martins har potensiale til å komme opp på samme nivå.

Det er sant. Man da nytter det ikke å spille for et lag fullt av gjøker oppe nord. Må nok noen mil lenger syd da.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 16. Mars 2007, 00:02 »

Martins, men det er jo ganske uvesentlig. Drogba er betre enn Martins akkurat no. Synes eg då.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 16. Mars 2007, 00:04 »
uvesentlig??? viser jo at martins er bedre til å tlpasse seg, han er raskere, han er yngre,han har et bedre skudd. eneste som går i Drogbas retning er som dere sier spilleforståelsen. men den kommer jo når martins blitt litt eldre og får mer erfaring i p.l. i mine øyne er martins et hakk foran drogba! Og sett martins som spiss for chelsea en sesong og han ville puttet 30-40 mål

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 16. Mars 2007, 00:05 »
Men dere kan mene akkurat hva dere vil. er et fritt land! :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 16. Mars 2007, 00:08 »
Då blir det kanskje rett å sei at Martins er et større talent enn Drogba. Men eg står fast ved at Drogba per dags dato er ein betre spelar og muligens verdens beste spiss for tida.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 16. Mars 2007, 00:08 »
Me har potensiale til og vera der oppe blant Chelsea, Manu, Liverpool, og Arsenal men managere som Kenny Daglish, Ruud Gullitt,Greame Souness og Glenn Roeder har gjort det pretty inpossible. Er rimelig sikker på at det aller fleste laga i PL hadde ligget halveis nedi Championship med så mange mislykka managere.

Kor hadde Manu,Liverpool og Arsenal vore i dag om dei hadde hadt Gullitt, Daglish, Souness og Roeder som managere i tillgg til Fat Fred.
1000 kroner på at det ikkje hadde vert der dei er nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #311 på: 16. Mars 2007, 00:30 »
tragisk, rett å slett tragisk..
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 16. Mars 2007, 00:42 »
Kor hadde Manu,Liverpool og Arsenal vore i dag om dei hadde hadt Gullitt, Daglish, Souness og Roeder som managere i tillgg til Fat Fred.
1000 kroner på at det ikkje hadde vert der dei er nå.
Dalglish har jo vunnet ligaen og FA cupen med Liverpool og ligaen med Blackburn! Souness har vunnet et utall cup titler med de lagene han har vært manager for. Gulitt førte Chelsea fra å være den middelhavsfarer som de var under Hoddle, til å bli en av Englands beste klubber, og fikk kronen på verket da han vant FA cupen med de! Roeder er foreløpig uten titler, har noen opprykk og nedrykk på samvittigheten. Men han har også noen gode plasseringer med svakere klubber. Han har også bred trenererfaring da han har vært med i Englands trenerteam tidligere.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 16. Mars 2007, 00:45 »
given,dyer,milner,martins,owen,parker,taylor,emre er topp 4 kandidater.

Dette sier du med Newcastle briller.

Given er god nok.
Dyer kan være god nok, men er fortsatt for ustabil.
Martins samme som Dyer, men tror han hadde kunnet gjort en god jobb for de fleste lagene.
Owen hvis han noen gang blir skadefri så ja.
Parker, nei. Har vært piss hele år, og ville ikke spilt seg inn på noen av topp 4 lagene sine midtbaner.
Taylor kan bli god nok men er per i dag ikke det.
Milner er laaaaangt i fra god nok.
Emre samme som milner

Helt enig med deg. Parker slik han spilte i fjor var kanskje god nok.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 16. Mars 2007, 00:48 »
Vet ikke jeg dere. Jeg er bare så dritt lei av å dette her hver eneste sesong. Men hvis dere tar av dere "newcastle brillene" i 5 minutter å virkelig granskere Newcastle så sere dere at vi ikke er i nærheten av å være et topplag, vi kan i bestefall slåss om en 7-8 plass.

Jeg er skuffet, veldig skuffet! Trodde egentlig vi kunne ha litt hell i UEFA i år, men det gikk til HELVETTE! :-\

Enig igjen. Forsvaret er jo helt elendig. Med Owen ute blir det for tynt på topp. Midtbanen er heller ikke god nok slik de spiller for tiden...