20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #285 på: 15. Mars 2007, 23:40 »
given- bare peter cech som kan måle seg med i p.l
taylor-klasse stopper og et meget stort talent
milner-klasse ving og et meget stort talent
dyer-en av englands beste midtbane spillere
parker-en av englands beste krigere
Martins- Den beste spissen sammen med henry i p.l

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 15. Mars 2007, 23:43 »
At Chelsea var ute er etter Taylor var jo tull, så er ingen vits å legge noe i det.

Det vi snakker om er jo våre spillere ville spilt seg til en fast plass på et av topplagene i England. Jeg tror ikke noen av toppklubbene ville byttet ut noen av sine spillere med Parker. Hvem skulle Liverpool tatt ut? Alonso? Chelsea, Essien - Makelele? Man U, Carrik? Arsenal, Gilberto - Fabregas? I år så har disse gutta spillt dritten ut av Parker.

Hvem skal Chelsea ta ut for å gjøre plass til Milner? Milner ville ikke vært på benken engang...

Martins ville vært i nærheten av en spiss plass på alle lagene, så har og given som sagt ville kunnet gjort seg fortjent til en fast plass.

Spør hvor mange Chelsea, Liverpool, Arsenal eller Manu fans du vil, jeg skal vedde for at INGEN ville byttet ut noen av sine spillere mot Milner, Taylor eller Emre.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #287 på: 15. Mars 2007, 23:43 »

Enig i alle unntatt Dyer... haner jeg litt tvilsom til.. han hadde jo muligheten til å sende oss videre i dag, mne var for ego...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 15. Mars 2007, 23:44 »
tror parker ville gått inn i manu.. bedre enn carrick

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 15. Mars 2007, 23:44 »

Drogba må være her!:)

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #290 på: 15. Mars 2007, 23:45 »

Du glemte vel en ivorianer i Chelsea som scorer et mål i ny og ne

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 15. Mars 2007, 23:45 »
Etter min mening ryker vi ut idag på grunn av for dårlig forsvar. Vi har ikke en eneste skadefri back, samt at midtstopperne per dags dato ikke holder klasse helt i toppen av UEFA cupen. Vi mangler også en spiss ved siden av Martins, da jeg mener Sibierski er langt fra god nok på et slikt nivå.

Kan hende det erRoeder sin skyld at vi ryker ut av UEFA cupen. Kan også godt hende at en annen manager hadde fått oss videre til neste runde. Men med en forsvarsfirer bestående av Solano - Taylor - Bramble - Huntington, og kampen spilles borte mot Nederlands nest beste lag, skulle nok uansett hvem som hadde ledet NUFC fått en vanskelig "nøtt å knekke"!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 15. Mars 2007, 23:45 »
tror parker ville gått inn i manu.. bedre enn carrick

Nja, muligens. Er enig i at Carrick kan være litt oppskrytt, men han har vært SVÆRT god for Manu den siste tiden, så per i dag hadde ikke Parker tatt plassen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 15. Mars 2007, 23:45 »
Vi trenger en Manager som er tøff og tør å sette ut store navn av laget når dei ikkje presterar. Ein som tør å kaste spelarar som Bramble, Carr, Babayaro og Luque ut av klubben. Ein som tør å stille krav til Sheperd og co når han ikkje får pengar til transfer. Føler at Roeder kanskje er litt for snill, har jo ikkje sagt eit negativt ord om verken spelarar eller ledelse.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 15. Mars 2007, 23:46 »
martins/drogba.. hmm... lik lnje men ville heller hatt martins da han er yngre og raskere

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 15. Mars 2007, 23:47 »

Drogba må være her!:)

Ja drogba må være her.

Men folkens! Vi trenger også nye spillere, ingen tvil om det. Men fy faen vi trenger en manager som kan få ut det beste av spillerne og gjøre KLOKE taktiske vurderinger. En manager som kan samle laget, bygge moral og ha ei offensiv holdning uansett kamp!! En som er steintøff og presser både styret og spillere. En som kan holde roen. En som tørr å kaste drittspillere ut av laget som øyvinden sier! Og hvorfor må han være så jævla positiv hele tida. Må gå ann å være realist, og se feilene!

God natt!
« Siste redigering: 15. Mars 2007, 23:54 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 15. Mars 2007, 23:50 »
Vet ikke jeg dere. Jeg er bare så dritt lei av å dette her hver eneste sesong. Men hvis dere tar av dere "newcastle brillene" i 5 minutter å virkelig granskere Newcastle så sere dere at vi ikke er i nærheten av å være et topplag, vi kan i bestefall slåss om en 7-8 plass.

Jeg er skuffet, veldig skuffet! Trodde egentlig vi kunne ha litt hell i UEFA i år, men det gikk til HELVETTE! :-\

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #297 på: 15. Mars 2007, 23:50 »
martins/drogba.. hmm... lik lnje men ville heller hatt martins da han er yngre og raskere

Har du i det hele tatt sett noen Chelsea kamper med Drogba. Tviler på det ut fra utalesene dine.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #298 på: 15. Mars 2007, 23:51 »
Vi trenger en Manager som er tøff og tør å sette ut store navn av laget når dei ikkje presterar. Ein som tør å kaste spelarar som Bramble, Carr, Babayaro og Luque ut av klubben. Ein som tør å stille krav til Sheperd og co når han ikkje får pengar til transfer. Føler at Roeder kanskje er litt for snill, har jo ikkje sagt eit negativt ord om verken spelarar eller ledelse.

Kunne ikke vært mer enig! Jeg liker Roeder som person, men han har svakheter som nevnes her. Newcastle trenger en som sier fra, og tør å sette store navn ut, for det trengs en gang iblant! men vi har for dårlig forsvar om dagen. Og Roeder har hatt god tid til å hente inn nye backer!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 15. Mars 2007, 23:53 »
hmm.. tror martins hadde faktisk hadde vært enda bedre enn drogba om han hadde spilt for chelsea. du må huske det er mye lettere være spiss på et topplag.. velger syns MArtins er bedre og det skal ingen av dere ta fra meg! :)