20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #255 på: 15. Mars 2007, 23:15 »
big sam har jo en gjeng med 40åringer. syns ikke han bør vurderes til new engang.. håpløs manager på spillermarkedet..  han er rett og slett ikke god nok.. om 3 år er bolton i championship.

Har du fulgt med? Big Sam har hatt så og si null å bruke på spillere de siste 7-8 årene, han har hentet spillere som ble betraktet som overflødig eller over the hill å gjort dem til gull. Bare se på Speed, Davies og Nolan. Ja, han har hentet mange eldre spillere, nettopp pga prisen og at han ikke har hatt 50mp å bruke slik som pissmanagerne i Newcastle.

Big Sam har laget et stabilt øvrehalvdel lag av en brøkdel av hva Newcastle bruker per sesong på nye spillere, det står det respekt av. Riktignok er jeg ikke overbevist om at han ville vært rett mann for Newcastle, men en god manager som finner gull på overgangsmarkedet er han.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 15. Mars 2007, 23:15 »
jeg er to delt i min mening om roeder.. liker han på spille markedet og hans tankegang der. gjøre lure kjøp og er meget smart med pengebruken..

Mens når det kommer til taktikk og ledelse stinker han...

konklusjon:  det gjelder newcastles fremtid, det beste er nok at han går nå. vil ha en ny god manager som kan t full styring og rydde litt opp i new. men big sam er ikke god nok. han stinker på spillermarkedet. må ha inn en manager som er flink til å kjøpe talenter og se fremover og er glimrende under kamper.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 15. Mars 2007, 23:16 »
Oi, for en humor....

Oi så tøffe, harde og seriøse vi er
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 15. Mars 2007, 23:18 »
sett heller opp start elveren til bolton og se alder der.. speed fremdeles god??? hahaha 37 år .. holder jo seff ikke tpp 4 lag i england han. må dere skjerpe dere for er topp 4 lag vi skal være!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 15. Mars 2007, 23:18 »
jeg er to delt i min mening om roeder.. liker han på spille markedet og hans tankegang der. gjøre lure kjøp og er meget smart med pengebruken..

Joda å gi faen i kvalitetsspillere er en smart ting.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 15. Mars 2007, 23:20 »
hvilke spillere har han gitt faen i? håper ikke du sikter til luque! Han gidder jo faen ikke en drit.. sett han tpå der flere ganger jeg. faen like håpløs hver gang. gidder jo faen ikke løpe engang. skulle gitt han juling om jeg hadde møtt han på gata.. for makan til slappfis har jeg faen ikke sett. skam å ha han i en klubb som newcastle!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 15. Mars 2007, 23:20 »
sett heller opp start elveren til bolton og se alder der.. speed fremdeles god??? hahaha 37 år .. holder jo seff ikke tpp 4 lag i england han. må dere skjerpe dere for er topp 4 lag vi skal være!

Speed er knall god! Uten han hadde nok Bolton ligget mykje lengre ned på tabellen. Skulle venta 5 år med å selge han ja...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 15. Mars 2007, 23:21 »
så dere mener speed ville gått inn i pool,chelsea,arsenal,manu??? er jo de vi skal konkurrere med!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 15. Mars 2007, 23:21 »

Du ler av en spiller som har scoret 7 mål i årets PL. Altså et antall mål våre midtbanespillere ikke har tilsammen engang. Bolton ligger faktisk kun 6 poeng bak 4. plassen. Imponerende med et lag som har kostet en Michael Owen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 15. Mars 2007, 23:22 »
Ja der tok jeg jo kraftig feil... fy faen for en tannløs kamp totalt blottet for vilje fra newcastle... denne uefa cup exiten er på grense til skandale, og noen bør for svi for dette. Nå er min tålmodighet med roeder i ferd med å renne ut... lenge siden jeg har vært så skuffa...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 15. Mars 2007, 23:22 »

Hvis du ikke ser at Speed fortsatt holder et VELDIG høyt nivå så har du ikke fulgt med på Bolton over de siste årene.

Topp 4 lag? Hvilket år lever du i? Når skal folk se at vi ikke er et topp 4 lag? Vi har ikke vært det på mange mange mange år, det begynner å bli patetisk. Vi er ikke er nærheten av å være blant quarteten der fremme, for øyeblikket skal vi prise oss lykkelig hvis vi klarer øvrehalvdel.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 15. Mars 2007, 23:23 »
hvilke spillere har han gitt faen i? håper ikke du sikter til luque! Han gidder jo faen ikke en drit.. sett han tpå der flere ganger jeg. faen like håpløs hver gang. gidder jo faen ikke løpe engang. skulle gitt han juling om jeg hadde møtt han på gata.. for makan til slappfis har jeg faen ikke sett. skam å ha han i en klubb som newcastle!

Hørt om Woodgate, Bridge eller Carew for å nevne noen? Neppe

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 15. Mars 2007, 23:24 »
så dere mener speed ville gått inn i pool,chelsea,arsenal,manu??? er jo de vi skal konkurrere med!

Først må vi komme foran lag som Everton, Bolton og Tottenham. Var det ikke du som snakket om å bygge laget stein for stein.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 15. Mars 2007, 23:24 »
poenget mitt er jo at bolton er jo ikke noe fremtidslag. masse gamlinger og i mine øyne ikke ei stjerne.. en haim og speed kanskje de to mest profilerte.og mener ingen av dem holder topp 4 i england nivå.greie backups. dvs ben haim er grei.. ikke speed.. har ikke en spiller i en aldrer av 37 i stallen.. da bør han hete shearer og være supermann..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 15. Mars 2007, 23:25 »
poenget mitt er jo at bolton er jo ikke noe fremtidslag. masse gamlinger og i mine øyne ikke ei stjerne.. en haim og speed kanskje de to mest profilerte.og mener ingen av dem holder topp 4 i england nivå.greie backups. dvs ben haim er grei.. ikke speed.. har ikke en spiller i en aldrer av 37 i stallen.. da bør han hete shearer og være supermann..

Sov Godt