20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #240 på: 15. Mars 2007, 23:02 »
Trenger ikke eiere. vi trenger ikke en helt ny stall. Vi trenger en manager som faktisk skjønner mer enn en jente på seksår som leker med Barbie

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 15. Mars 2007, 23:03 »
Hva som kan redde oss er umulig å se. Fatter ikke at et lag med spillere som given,dyer,parker,taylor,emre,martins,duff +++ stjerner! klarer å spille så ræva.. skjønner ikke hva som er galt men er noe veldig seriøst. og nå må new ledesen få ut roeder og gjøre en opprydding i stallen. vi faller som olav sier lengre og lengre ned på tabellen og tidligere og tidligere ut av cuper. noe må gjøres og det farlig fort ellers er vi snart et championship lag!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 15. Mars 2007, 23:04 »
Trenger ikke eiere. vi trenger ikke en helt ny stall. Vi trenger en manager som faktisk skjønner mer enn en jente på seksår som leker med Barbie

Enig, se hva f.eks Big Sam har fått til med omtrent null kroner til kjøp av spillere. Penger er ikke alt. Det vet vi NUFC supportere alt om. Newcastle har pøset ut penger til spillere de siste årene, men det går bare bakover.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 15. Mars 2007, 23:04 »
"Ja, gutter. Her er dagens taktikk. Løp mye, dra ballen opp så langt til faen du klarer, og du trenger ikke å markere. Du kan godt bare se på ballen. Dessuten trenger dere ikke å varme. Skader kan vi jo ikke skylde på. Milner deg liker jeg ikke. Så du får ikke spille. Jeg vil gjerne tenke på unge talenter, men N`Zogbia trenger ikke å spille. Duff har vært sugen, men eller annen gang i dette århundret må uflaksen snu. STÅ PÅ!"

-Roeder før kampen

Støttes til dels, men prøver selv:

"Gutter, følg med, vi har tross alt en kamp å tape! Dagens taktikk er som følger; Solano, start med 3, 4 feilpasninger før du på akrobatisk vis misser en viktig takling. Bramble, du kommer som nr 2 bak  der igjen og feiler nok en gang på taklingen, gjerne med litt komisk stil. Duff! Du skal spille svakt, svakt og skal vi si atter svakt. Du kan prøve på ett innlegg, men deretter kommer du deg bak og fortsetter der vi slapp på trening med feilpasningene og driblingene som aldri fungerer. Milner ja, du skal på benken etter mange solide kamper. Vi skal spille med dårligest lag mulig, og derfor Emre, holder du deg også på benken. Butt og Parker, dere tar deres vanlige 360 graders piruetter på midten for så og på klumsete vis miste ballen til en AZ kontring. Taylor! Lukk øynene og la dem passere. Given, slipp inn målet. Nzogbia, juvelen min setter jeg innpå i det 87 minutt, ikke spør meg hvorfor, men det er taktikken. Også husk gutter, tap tap tap, ikke gå i dueller, vær svake og dive i ett sett!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 15. Mars 2007, 23:06 »
big sam har jo en gjeng med 40åringer. syns ikke han bør vurderes til new engang.. håpløs manager på spillermarkedet..  han er rett og slett ikke god nok.. om 3 år er bolton i championship.

Noreng

• Gjest
« Svar #245 på: 15. Mars 2007, 23:06 »
"Det viktigste er jo tross alt å ha det morsomt"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 15. Mars 2007, 23:08 »
big sam har jo en gjeng med 40åringer. syns ikke han bør vurderes til new engang.. håpløs manager på spillermarkedet..  han er rett og slett ikke god nok.. om 3 år er bolton i championship.

Ikke værst at en gjeng med 40-åringer slår Newcastle gang på gang. I tillegg når de har en håpløs manager. Det sier det meste om Newcastle. Om Bolton er i Championship om 3 år er Newcastle i 2. div.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 15. Mars 2007, 23:09 »
"Det viktigste er jo tross alt å ha det morsomt"

Roeder er en trivelig kar. Det må du ikke glemme.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 15. Mars 2007, 23:09 »
"Og du Sibierski, i dag skal vi drite deg ut. Du har gjort det altfor bra i år, derfor skal vi slå langt på deg i 90 minutt, og ikkje forandre taktikk."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 15. Mars 2007, 23:09 »
om 3 år er milner,zoggi alle de dynamittene der blitt krutt.. big sams gutter er da 43år og ferdige.. new topplag, bolton søppel

Noreng

• Gjest
« Svar #250 på: 15. Mars 2007, 23:11 »
Big Sam kunne jeg godt ta. Samme med de fleste managerene i PL. Hvertfall ikke fjompen Roeder. Dra til Hadeland og kjøp deg en badeand, Harry Potter!!!

Noreng

• Gjest
« Svar #251 på: 15. Mars 2007, 23:11 »
om 3 år er milner,zoggi alle de dynamittene der blitt krutt.. big sams gutter er da 43år og ferdige.. new topplag, bolton søppel

Ja, da er det jo ekstra smart og benke de da?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 15. Mars 2007, 23:13 »
Jeg hører rykter om at geiten skal ha guest appearence i Half Blood Prince!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 15. Mars 2007, 23:13 »
Oi, for en humor....
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 15. Mars 2007, 23:14 »

Milner er dynamitt allerede. Du har tydeligvis ikke fått med deg at Big Sam handler 3-6 spillere hver eneste sommer. Ja han handler stort sett spillere på free transfer, men han får de til å prestere i det minste. Alder spiller da liten rolle. Ellers er det vel ikke så altfor mange gamler i denne stallen???

Al-Habsi, Ali (1) Keeper 25 år  
  Ashton, Sam (43) Keeper 20 år  
  Howarth, Chris Keeper 20 år  
  Jääskeläinen, Jussi (22) Keeper 31 år  
  Walker, Ian (12) Keeper 35 år  
  Augustyn , Blazej (44) Forsvar 19 år  
  Ben-Haim, Tal (26) Forsvar 24 år  
  Campo, Ivan (8) Forsvar 33 år  
  Fojut, Jaroslaw (41) Forsvar 19 år  
  Hunt, Nicky (2) Forsvar 23 år  
  Meite, Abdoulaye (5) Forsvar 26 år  
  Diagne-Faye, Abdoulaye (25) Midtbane 29 år  
  Fortune, Quinton (17) Midtbane 29 år  
  Gardner, Ricardo (11) Midtbane 28 år  
  Giannakopoulos, Stylianos (7) Midtbane 32 år  
  Jamieson, Scott (46) Midtbane 18 år  
  Nolan, Kevin (4) Midtbane 24 år  
  O'Brien, Joey (24) Midtbane 21 år  
  Speed, Gary (6) Midtbane 37 år  
  Tal, Idan (23) Midtbane 31 år  
  Teymourian, Andranik (16) Midtbane 24 år  
  Thompson, David (15) Midtbane 29 år  
  Anelka, Nicolas (39) Angrep 28 år  
  Borgetti, Jared (18) Angrep 33 år  
  Davies, Kevin (14) Angrep 29 år  
  Diouf, El Hadji (21) Angrep 26 år  
  Harsanyi, Zoltan Angrep 19 år  
  Pedersen, Henrik (9) Angrep 31 år