20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72551 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #225 på: 15. Mars 2007, 22:50 »
er snittet blitt 13 år her inne.? Faen så mye idiotiske komentarer. gidder ikke lese mer hva roeder skal gjøre. drit i å skriv piss! må gjerne henge ut roeder men gjør det på en litt mer voksen og saklig måte a gutter!

Ja, hør på den veldig modne gutten her. Han har skjønt det. Du oppfører deg så voksent. Ser opp til deg som ikke engang blir sur for at favorittlaget ditt taper. Hyll Hyll!!

Og jeg henger meg på hyllestene. Roeder <3 forever!

Ja, med Roeder som manager er det bare et tidspørsmål før vi kan feire Champions League-trofeet. Roeder er en GUD!

Noreng

• Gjest
« Svar #226 på: 15. Mars 2007, 22:50 »
Hva vil Newcastle egentlig? Hva er abisjonene? Men kan faen med til tider begynne å lure. Det beste Roeder kan gjøre er å holde oss her. Han kan ikke hvertfall ta oss oppover. Men nedover skal han nok fint klare!!!!!

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #227 på: 15. Mars 2007, 22:51 »
Om Roeder fortsetter er jeg fornøyd om vi ungår nedrykk..  Eller ungår de ti nederste plassene i allefall.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Mars 2007, 22:52 »
Hva vil Newcastle egentlig? Hva er abisjonene? Men kan faen med til tider begynne å lure. Det beste Roeder kan gjøre er å holde oss her. Han kan ikke hvertfall ta oss oppover. Men nedover skal han nok fint klare!!!!!

Med Roeder ved roret er det ikke annet å oppdrive enn barnehagefotball og åndssvak taktikkeri.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 15. Mars 2007, 22:52 »
Ifølge Shepherd for et år eller to siden, skal vi være blant verdens 10 beste klubber. Så ambisjonene må være veldig høye.

djmattis

• Gjest
« Svar #230 på: 15. Mars 2007, 22:53 »
vi har jo tross allt kommet ganske langt i uefa selv med mange skader og mange kamper, jeg mener hva er det dere forventer egentlig?

alkmaar er ikke noe dårlig lag i det hele tatt, ble jo 4-4 totalt så vi har på en måte ikke tapt for alkmaar bare ryket ut på regler

Bare se PSV, Feyenoord osv er gode lag med internasjonal statistikk.
syns ikke vi skal grave oss helt ned

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Mars 2007, 22:53 »
Ifølge Shepherd for et år eller to siden, skal vi være blant verdens 10 beste klubber. Så ambisjonene må være veldig høye.

I følge Sheperd sank den quoten med 1000 etter Roeders ankomst. Eller var det i følge medsupportere?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Mars 2007, 22:54 »
At vi gikk ut i dag tyder bare på at vi er dårligere enn ifjor, og dårligere enn året før der, og mye dårligere enn året før.

Ser du ikke at vi begynner å gå tidligere og tidligere ut av cuper, samtidig som vi stadig synker på tabellen?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 15. Mars 2007, 22:55 »
vi har jo tross allt kommet ganske langt i uefa selv med mange skader og mange kamper, jeg mener hva er det dere forventer egentlig?

alkmaar er ikke noe dårlig lag i det hele tatt, ble jo 4-4 totalt så vi har på en måte ikke tapt for alkmaar bare ryket ut på regler

Vel, syns du jeg skal stoppe med gravingen nå da? Jeg har kommet 2-3 meter allerede. Det får være nok det da, jeg venter med å grave meg helt ned til Roeder kommer med unnskyldningen straks!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Mars 2007, 22:55 »

Greit nok å tape, AZ er eit godt lag. Men det va den jævlige måten vi tapte på. Gjekk ut superdefensivt og satsa på 0-0 eller 0-1. Minner om den første Man U kampen i år, då vi tapte nettopp 2-0.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 15. Mars 2007, 22:56 »
God natt. Gidder ikke mer av dette køddet. Med meg som supporter vinner vi aldri noe. Lagene jeg holder med vinner aldri noe, slik har det alltid vært.

God natt.

Noreng

• Gjest
« Svar #236 på: 15. Mars 2007, 22:57 »
"Ja, gutter. Her er dagens taktikk. Løp mye, dra ballen opp så langt til faen du klarer, og du trenger ikke å markere. Du kan godt bare se på ballen. Dessuten trenger dere ikke å varme. Skader kan vi jo ikke skylde på. Milner deg liker jeg ikke. Så du får ikke spille. Jeg vil gjerne tenke på unge talenter, men N`Zogbia trenger ikke å spille. Duff har vært sugen, men eller annen gang i dette århundret må uflaksen snu. STÅ PÅ!"

-Roeder før kampen

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 15. Mars 2007, 22:58 »

Heheheherlig
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #238 på: 15. Mars 2007, 22:59 »
Eg tror det eneste som kan redde oss no er nye eiere..  Men endel penger.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Mars 2007, 23:01 »
"Ja, gutter. Her er dagens taktikk. Løp mye, dra ballen opp så langt til faen du klarer, og du trenger ikke å markere. Du kan godt bare se på ballen. Dessuten trenger dere ikke å varme. Skader kan vi jo ikke skylde på. Milner deg liker jeg ikke. Så du får ikke spille. Jeg vil gjerne tenke på unge talenter, men N`Zogbia trenger ikke å spille. Duff har vært sugen, men eller annen gang i dette århundret må uflaksen snu. STÅ PÅ!"

-Roeder før kampen

Hehe.. Link? Eller vent, du trenge ikkje finne det. Høres realistisk ut  ;)