20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #210 på: 15. Mars 2007, 22:43 »
Så jævla typisk at det var bortemålsregelen som felste oss. Hata den regelen. Menmen, det var likt for begge lag, Skal slite med å få sove i natt..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 15. Mars 2007, 22:44 »
vi har faktisk hatt flakset  oss til en 11 plass denne sesongen. Vi burde vært i nedrykkstriden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 15. Mars 2007, 22:44 »
Er ikkje direkte overrasket nei, men forferdelig skuffa. Roeder velger jo alltid feile spillere i start 11'ern.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 15. Mars 2007, 22:44 »
er snittet blitt 13 år her inne.? Faen så mye idiotiske komentarer. gidder ikke lese mer hva roeder skal gjøre. drit i å skriv piss! må gjerne henge ut roeder men gjør det på en litt mer voksen og saklig måte a gutter!

Jeg fyrer gjerne på med mer piss jeg. Udugeligheter fortjener det i fleng. Men nå har jeg gått tom for ord i mot denne hjernedøde idioten.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 15. Mars 2007, 22:45 »
er snittet blitt 13 år her inne.? Faen så mye idiotiske komentarer. gidder ikke lese mer hva roeder skal gjøre. drit i å skriv piss! må gjerne henge ut roeder men gjør det på en litt mer voksen og saklig måte a gutter!

hør, hør...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
« Svar #215 på: 15. Mars 2007, 22:46 »
Verste siden Lisboa denne. Den var kanskje verre, men denne var ille. Sikkelig ille. Kom hjem og så det resultatet. Etter hvert som jeg leste utover fra post 6 ellerno, skjønte jeg at vi kom til å tape!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 15. Mars 2007, 22:46 »
vi har faktisk hatt flakset  oss til en 11 plass denne sesongen. Vi burde vært i nedrykkstriden.

Spelemessig ja. Men vi blir redda av enkeltmannsprestasjonar, det er ikkje tilfeldig. Tenk om vi kunne fått skikk på spelet også. Vi har jo 100 feilpasningar kver jævla kamp.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 15. Mars 2007, 22:46 »

Hvordan kan man forholde seg saklig når man støtter et lag som spiller som luxemburgs handikapp landslag?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
« Svar #218 på: 15. Mars 2007, 22:47 »

Ja, hør på den veldig modne gutten her. Han har skjønt det. Du oppfører deg så voksent. Ser opp til deg som ikke engang blir sur for at favorittlaget ditt taper. Hyll Hyll!!

djmattis

• Gjest
« Svar #219 på: 15. Mars 2007, 22:48 »
jeg synes det er morsomt at på andre forumer så diskuterer de åssen vi skal kapre 6 plassen mens her er det bare syting

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 15. Mars 2007, 22:48 »

Ja, hør på den veldig modne gutten her. Han har skjønt det. Du oppfører deg så voksent. Ser opp til deg som ikke engang blir sur for at favorittlaget ditt taper. Hyll Hyll!!

Og jeg henger meg på hyllestene. Roeder <3 forever!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #221 på: 15. Mars 2007, 22:49 »
Jeg tenkte før denne kampen hvordan vi skulle kapre 4.plassen, men etter slike tap er man på bånn igjen. Men godt poeng.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 15. Mars 2007, 22:49 »
selvfølgelig er jeg sur. men orker bare ikke lese om roeder skal selge pølser eller tømme dasser. jeg driter fullstendig i hva roeder skal gjøre. vil bare ha han bort og vil ha en manager som kan ta styring og lede newcastle til det laget vi egentlig er.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 15. Mars 2007, 22:49 »
Hvis alle er inne skal være saklige å nøkterne, så kan vi aldri drømme om en 6 plass. vi er alt for dårlige.

ingen vits å disutere topp 6.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 15. Mars 2007, 22:49 »
Jeg har forresten et tips på lur. Ikke spill på Newcastle på oddsen på en god stund. De har nemlig offisielt ingenting å spille for, hvis ikke Roeder har tro på CL plassering eller noe da.