20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #195 på: 15. Mars 2007, 22:37 »
INGEN TITLER I ÅR HELLER DA! JEG ER JÆVLA SJOKKERT!

SPARK ROEDER OG FÅ INN EN SKIKKELIG MANAGER! DUFF KAN SKYTES!

JEG ER JÆVLA LEI!

Ja, hvem glemmer vel det jeve trofeet INTERTOTO MESTERE. Herregud, Labb og Line cup er bedre.

Tror du må ha glemt den berømte og det største trofe et lag kan løfte Intertoto-pokalen. Yeah!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 15. Mars 2007, 22:37 »
Da er vi der igjen. Der vi er så altfor vant til å være. Nemlig ved det punktet av sessongen hvor det blir komplett umulig å ta hjem et trofe. Men men, dette vet vi så alftor godt hvordan det er.
Personlig så er jeg en større realist enn optimist og hadde vel derfor for lengst innsett at årets Newcastle lag er langt ifra godt nok til å vinne noe. Men i fare for å høres etterpåklok ut skal jeg la det ligge.

Nå fikk jeg sett kun første omgangen i sin helhet, andre fikk jeg sett delvis med en hakkende stream på TVU. Og det jeg lurer på er:
- Hvordan klarte vi å spille såpass bra som vi gjorde hjemme mot dette laget, for deretter å være så talentløse på bortebane?

Og er det bare meg eller er det typisk Newcastle?

Uansett: SKUFFET (igjen, som vanlig)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #197 på: 15. Mars 2007, 22:38 »
Je shar støttet ROeder helt fram til denne kampen. Nå er det nokk. Han er inkompetent.

Enig.

Shepherd var så jævla smart som ansatte han permament. Shepherd sa at mange ville ha jobben, toppmanagere i verden. Så gjør Roeder en god serieavslutning med Newcastle, som egentlig Shearer sikkert har hele æren for, og så blir plutselig HAN ansatt permament.

Shearer som manager! Roeder som flaskebærer!

Nei, han skal ikke være flaskebærer en gang. Jeg vil ikke se trynet hans i Newcastle område. Han kan eventuelt operere som ambassadør på Marschalløyene uten telefon, internett og media.

Eller evt. selge pølser på en kro langs E6!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 15. Mars 2007, 22:38 »
Men når sant skal sies, så er jo dette en helt vanlig dag for en newcastle supporter. Vi er et fiasko lag. Vi lykkes aldri.

Dette kommer til å ta lang tid å fordøye.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #199 på: 15. Mars 2007, 22:38 »
Jeg og Benson sa det forrige uke: Utgangspunktet hjemme var ikke godt nok, og vi kom til å slite borte. Men alle mente at AZ Alkmaar var så rævva, og mente at Newcastle ville vinne 3-1 eller 2-0. Og alle gjorde narr av meg (og Benson) for det vi trodde.

Nå får noen visse personer sende tusenlappen og femhundrelappen til Benson! Jeg nøyer meg med å riste oppgitt på hodet, og si: "Hva sa jeg?".

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 15. Mars 2007, 22:39 »
Må ha en manager som har litt erfaring. shearerer nok for fersk. vil ha en manager i verdensklasse nå som kan ta styringen.dette går ikke lengre.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 15. Mars 2007, 22:39 »
Je shar støttet ROeder helt fram til denne kampen. Nå er det nokk. Han er inkompetent.

Enig.

Shepherd var så jævla smart som ansatte han permament. Shepherd sa at mange ville ha jobben, toppmanagere i verden. Så gjør Roeder en god serieavslutning med Newcastle, som egentlig Shearer sikkert har hele æren for, og så blir plutselig HAN ansatt permament.

Nei, han skal ikke være flaskebærer en gang. Jeg vil ikke se trynet hans i Newcastle område. Han kan eventuelt operere som ambassadør på Marschalløyene uten telefon, internett og media.

Njai, med fare for å drive pedofilivirksomhet så foreslår jeg heller en mindre europavei.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #202 på: 15. Mars 2007, 22:40 »

Enig.

Eller han kan være dotømmer får dassene i Afghanistan
Howay the Lads!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 15. Mars 2007, 22:41 »
Dette resultatet var direkte flaut.. Er tøft å være Newcaslte-supporter, er så mange nedturer, men man blir desto mer glad når det en sjelden gang spilles en god kamp.

Er enig med de fleste andre her om at Roeder bør si/sparkes så fort som mulig. Har vi egentlig noe å se tilbake på denne sesongen? Kan vel telle kampene vi kan være fornøyde med denne sesongen på en hånd, man trenger kanskje ikke det en gang. Da mener jeg selve kampen, og ikke bare resultatet, for vi har jo faktisk flakset til oss noen gode resultater....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 15. Mars 2007, 22:41 »
Vi hadde uflaks at vi fikk den straffen mot oss i sist kamp. men det er ingen unnskyldning.

dette var ubeskrivelig dårlig.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 15. Mars 2007, 22:41 »
Er det noken som er overraska  ????
Eg sa jo dette kom til og skje forrige veka.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 15. Mars 2007, 22:42 »
Herreguuuuud.... Få han tannløse fjotten ut av klubben nå
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 15. Mars 2007, 22:42 »
er snittet blitt 13 år her inne.? Faen så mye idiotiske komentarer. gidder ikke lese mer hva roeder skal gjøre. drit i å skriv piss! må gjerne henge ut roeder men gjør det på en litt mer voksen og saklig måte a gutter!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 15. Mars 2007, 22:42 »
Den eneste tunellen som har et lysglimt er at vi har 4 måneder uten tap hjemme. MEd andre ord mener jeg at vi sparker Roederm får inn en ny veldig god manager og opprettholder denne hjemmestatistikken.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #209 på: 15. Mars 2007, 22:43 »
Det beste hadde vært om Roeder ikke fikk noen jobb. Pølsebua langs e6 ville ha gått konk og dassene i Afghanistan ville ha blitt enda skitnere. Roeder er så inkompetent at han ikke kunne ha gjort en eneste jobb skikkelig.

Her har vi også et eksempel på hvor fort man kan få alle supporterne mot seg.