20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: AZ Alkmaar - Newcastle  (Lest 72369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #90 på: 15. Mars 2007, 21:12 »
31'   Martins with exactle the same chance to play Duff in here as he had before with Dyer... but exactly the same result as before... poor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Mars 2007, 21:12 »
33'   Titus Bramble becomes the first player tonight to go into the French ref's book, for catching Jenner rather painfully in his balls! Ouch!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Chlund

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Mars 2007, 21:13 »
Jevnt og jevnt. Az har ihvertfall et lite overtak

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Mars 2007, 21:17 »
Ikke bra å ligge under. Vi må putte ett mål til å holde tett bakover.
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Mars 2007, 21:18 »
Shaktar - Sevilla 2 -1
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Mars 2007, 21:18 »
38'   Dyer breaks now for Newcastle... but De Cler is up the task of stopping the England man in his tracks... good challenge from the AZ defender...

37'   Duff beats his man for the first time tonight... and his ball in isn't too bad! Donk slices an attempted clearance up into the air... and Waterman comes out to claim!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Mars 2007, 21:21 »
43'   Looks like a penalty for AZ here! No! The ref waves play on after Huntington brings down Jenner! Close one that!

Chlund

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #97 på: 15. Mars 2007, 21:24 »
AZ snytt for straffe? Synes det så veldig ut som om Hunty tok beina hans...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv AZ Alkmaar - Newcastle
« Svar #98 på: 15. Mars 2007, 21:25 »
Vi har vært ekstremt heldige
Howay the Lads!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Mars 2007, 21:25 »
Kanskje lurt å tenke Emre hvis det offensive spillet er så dårlig som det virker som. Han kan i hvert fall bringe inn litt kreativitet.
Norwegian blood, Geordie heart

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 15. Mars 2007, 21:27 »
Få Duff ned på back, han er en tragedie offensivt uansett. Inn med Emre.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Mars 2007, 21:28 »
45'   Half time in Alkmaar and it's not looking good for Newcastle! They find themselves a goal down on the night, but lucky not to be further behind after a good penalty shout near the end of the opening period...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 15. Mars 2007, 21:31 »
43'   Looks like a penalty for AZ here! No! The ref waves play on after Huntington brings down Jenner! Close one that!
Akkurat den der så jeg også, der har vi flaks. Mulig Alkmaar spilleren hjelper til\"faller lett", men Huntington kom for sent inn og det var kontakt der. Ellers syns jeg faktisk dommeren har vært litt snill mot oss ved et par situasjoner i første omgang.
Irriterende dersom vi skal tape denne kampen rett og slett fordi vi er nødt til å spille med Huntington. Ut ifra det jeg har sett i første omgang kan han fort bli tungen på vektskkålen som kan bli utslagsgivende i denne kampen dessverre. Det var på hans side de kom frem da de scoret kampens eneste mål, og at han slipper unna med den forseelsen som er nevnt ovenfor kan vi takke dommeren og en god porsjon flaks for.

Til andre omgang foreslår jeg at Roeder tar ut Huntington før han gjør enda flere kostbare feil. Duff tar i ett tak bakover allerede (han blir jo pent nødt), så flytt ham ned som back med engang og sett inn enten N'Nogbia eller Milner på venstrekanten. Litt utrolig, men kunne Carr ha spilt denne kampen tror jeg faktisk vi kunne unngått det baklengsmålet. Han er ikke akkurat tryggheten selv, men med sin rutine så klarer han å plassere seg langt bedre enn håpløse Hentington.
« Siste redigering: 15. Mars 2007, 21:51 av chickenman »

Aasberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 15. Mars 2007, 21:37 »
Hunty felte han utenfor sekstenmeteren, så det skulle vært et frispark :-*

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #104 på: 15. Mars 2007, 21:38 »
Jeg tror kanskje at fellingen skjedde like utenfor 16-meter, eller kanskje på strek.