20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 275357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1425 på: 22. Aug. 2011, 10:50 »
Enig. Og selv den ble vel reddet ganske komfortabelt om jeg husker riktig utifra høydepunktene?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 22. Aug. 2011, 11:04 »
Ja det ble ikke noe farlig ut av det, men synes helt klart en av hans fremste styrker er å få til kraftige headinger mot mål, selv om han bare får lompeinnlegg. Jeg nekter å tro Liverpool er fornøyd med varen de har fått. Han var MYE mer ekstrem på disse tingene da han spilte for oss, da vi bygde hele spillet rundt han. Han stopper jo opp hele angrepsspillet til pool, og når de kunne fått Aguero for samme sum tror jeg de angrer litt. Sånn de spiller ville jeg heller hatt 2 raske spisser med ballkontroll som truer bakrom hele tiden.

Men for all del, er jo lenge igjen av kontrakten hans, så er jo nok av tid til forbedringer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1427 på: 22. Aug. 2011, 23:33 »
Av det lille jeg har sett av han i pool så synes jeg ikke han har fått mindre støtte enn han hadde her. Derimot spiller han i et lag som har mer ball. Vi kom heller ikke til fryktelig mye innlegg. Men han virket mye mer inspirert og aktiv, og gjorde mer ut av ting i fjor høst. Står på mitt om at han er en type som bare presterer på topp i én klubb, hjemklubben. Selvfølgelig en risikabel påstand så tidlig i sesongen, men den sjansen tar jeg.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1428 på: 22. Aug. 2011, 23:35 »
Da får vi håpe at spådommen din går i boks, og at han etter et skuffende opphold i Liverpool vender nesa hjem til Newcastle og får fart på karrieren sin igjen.  :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1429 på: 22. Aug. 2011, 23:43 »
Jepp. Tipper de har mista tålmodigheten med han senest januar 2013. ;)

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 26. Aug. 2011, 10:14 »
Av det lille jeg har sett av han i pool så synes jeg ikke han har fått mindre støtte enn han hadde her. Derimot spiller han i et lag som har mer ball. Vi kom heller ikke til fryktelig mye innlegg. Men han virket mye mer inspirert og aktiv, og gjorde mer ut av ting i fjor høst. Står på mitt om at han er en type som bare presterer på topp i én klubb, hjemklubben. Selvfølgelig en risikabel påstand så tidlig i sesongen, men den sjansen tar jeg.

Han har vært god for england også, noe som støtter oppunder påstanden din:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1431 på: 27. Aug. 2011, 18:49 »
Så rart at mannen som noen her inne mente var nøkkelen til seieren mot Arsenal, ikke starter... ::)

Juma

• Gjest
« Svar #1432 på: 27. Aug. 2011, 18:55 »
Se hvor mye mer det flyter for liverpool med 2 bevegelige spisser!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1433 på: 27. Aug. 2011, 20:26 »
Noe som så kampen som kan fortelle hvordan Carroll gjorde det de 13 minuttene han spilte?  Jeg noterer meg at en del Liverpool-supportere fremdeles forbanner seg over Carrooll som de mener ødelegger all flyt i spillet til et relativt fint-splillende Liverpool.

Og Enrique? Fortsettet han og spille dritbra for Liverpool i dag?
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 27. Aug. 2011, 20:37 »
Enrique var vel som ventet bunnsolid også i denne kampen ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 27. Aug. 2011, 20:40 »
Noe som så kampen som kan fortelle hvordan Carroll gjorde det de 13 minuttene han spilte?  Jeg noterer meg at en del Liverpool-supportere fremdeles forbanner seg over Carrooll som de mener ødelegger all flyt i spillet til et relativt fint-splillende Liverpool.

Og Enrique? Fortsettet han og spille dritbra for Liverpool i dag?

Han var solid as rock som vanleg! For eit kjøp dei har gjort der.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1436 på: 27. Aug. 2011, 20:40 »
Regna med det.

Fun fact: Når Enrique spilte for Newcastle mente alle Liverpool (og ManUtd) supportere jeg har pratet med at han var ekstremt middelmådig. Nå hylles han som gud av spesielt LFC supporterne.

Mvh
Boris, bitter over at Enrique stakk til LFC. :D
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 27. Aug. 2011, 20:49 »
Sa til alle LFC-fans at de kom til å få en av ligaens aller beste backer jeg. Blir slettes ikke overrasket om han er på årets lag etter denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 27. Aug. 2011, 21:13 »
Ikke jeg heller. Men som min gode bror sa for noen uker siden, når Newcastle hyllet Enrique ble vi bare gjort narr av, av både LFC og ManUtd fans. Men jeg står på mitt, selv om han nå spiller på et lag jeg hater: en av PLs tre beste vestre backer. Det han mangler offensivt tar han igjen deffensivt. Satans god!
Nei.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1439 på: 28. Aug. 2011, 08:29 »
Jeg rangerer han som en av topp 5 i Europa. tror han blir en STOR bidragsyter i årets LFC lag. som forøvrig feier matta med Kontinent i går. i allefall helt til Carroll kommer innpå.