20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274262 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1440 på: 28. Aug. 2011, 09:03 »
Jeg rangerer han som en av topp 5 i Europa. tror han blir en STOR bidragsyter i årets LFC lag. som forøvrig feier matta med Kontinent i går. i allefall helt til Carroll kommer innpå.

Enrique blant de 5 beste venstrebackene i Europa? Er vel kanskje litt drøyt å si?

Han er blant de 3-4 beste i PL, men jeg rangerer både Evra og A. Cole klart foran på grunn av offensive ferdigheter i tillegg.
Rundt om i Europa er det venstrebacker som Philipp Lahm, Fabio Coentrao og Marcelo i Real Madrid, Abidal og Maxwell i Barcelona, Taiwo i Milan, Chivu i Inter, Bastos i Lyon, den lista kan bli veldig lang. Mange gode venstrebacker rundt om i Europa, og jeg vil nok få store problemer med å bli tatt seriøst om jeg skulle plassert Enrique på topp 5 på en slik liste pr nå. Men kanskje i fremtiden............

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 28. Aug. 2011, 10:57 »
Jeg rangerer han som en av topp 5 i Europa. tror han blir en STOR bidragsyter i årets LFC lag. som forøvrig feier matta med Kontinent i går. i allefall helt til Carroll kommer innpå.

Enrique blant de 5 beste venstrebackene i Europa? Er vel kanskje litt drøyt å si?

Han er blant de 3-4 beste i PL, men jeg rangerer både Evra og A. Cole klart foran på grunn av offensive ferdigheter i tillegg.
Rundt om i Europa er det venstrebacker som Philipp Lahm, Fabio Coentrao og Marcelo i Real Madrid, Abidal og Maxwell i Barcelona, Taiwo i Milan, Chivu i Inter, Bastos i Lyon, den lista kan bli veldig lang. Mange gode venstrebacker rundt om i Europa, og jeg vil nok få store problemer med å bli tatt seriøst om jeg skulle plassert Enrique på topp 5 på en slik liste pr nå. Men kanskje i fremtiden............

Einig. Men viss ein ser på kunn ein eigenskap, so vil eg sei han er topp 5 i Europa når det gjeld mann mot mann i ein rein fysisk duell. Det og farten gjer at han er blandt dei beste i PL.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1442 på: 28. Aug. 2011, 18:43 »
Vel, nå spørs det hvor mange av de du nevner som ville klart seg i PL like godt som Enrique. Derimot tror jeg Enrique ville klart seg godt i de aller aller fleste ligaene i Europa. Til og med Tippeligaen...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1443 på: 29. Aug. 2011, 20:11 »

Dani Alves?

Peter

• Gjest
« Svar #1444 på: 29. Aug. 2011, 20:19 »

Dani Alves?

Dani Alves er høyreback.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 29. Aug. 2011, 20:24 »
Ah, beklager. Trodde de mente på begge backene.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 03. Sep. 2011, 11:56 »
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2011/09/02/2647692/liverpool-england-striker-andy-carroll-admits-he-cannot

Liverpool & England striker Andy Carroll admits he cannot believe how far he has come since leaving Newcastle.

The forward became the most expensive British footballer of all time in January and, after scoring his first international goal, he feels the Three Lions have a bright future.

Liverpool striker Andy Carroll has revealed he cannot believe how far he has come in the past year, though he admits he must improve.

The 22-year-old became the most expensive British player in the history of the game when the Anfield club spent £35 million to secure his services in January from Newcastle, and he has since gone on to score his first goal for England, in a friendly against Ghana.

In an interview with FourFourTwo.com, the forward said: "Sometimes I will sit with my girlfriend and think, 'I can?t believe I was at Newcastle last year, and now I am here with all this going on around me.'

"But I?m taking it in my stride ? that?s the most important thing."

Carroll has so far struggled on Merseyside as injuries restricted his performances last season and he has yet to find the net in three Premier League games this term, but he is aware that he can improve for club and country.

"I feel a little bit more like I?m part of the [England] squad, but obviously I?ve still got a lot of time to work on things, and hopefully be in the squad more. I know I?m not going to be in the team every time, so that?s something to work on," he said.

The striker feels that the Three Lions have a bright future ahead of them with the emergence of several young players in the squad.

"I think players like Jack Wilshere and some of the others coming through is great for England," he said.

"I feel I?m playing well and I was delighted to have got my first goal for England against Ghana recently."

On his first international goal, he added: "It was just an immense feeling, really. Stewart Downing took the ball down and it landed right in my path, and I hit it home.

"It was great to get the goal. I?d been injured a long time so it was good to get back and hit the back of the net. It was a great feeling, especially because it was at Wembley. That made it even better.

"Everybody was just going crazy, and it?s one of the best feelings, seeing 90,000 people jumping around and screaming your name. It?s amazing."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 05. Sep. 2011, 10:50 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 05. Sep. 2011, 12:08 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/capello-til-carroll-kom-deg-i-form-3575566.html

Carroll har fått beskjed? "Kom deg i form" :D

Lukter mer og mer Carroll retur:) Er nok som noen her påpekte, at han er en spiller som kun presterer for hjemme klubben:)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 05. Sep. 2011, 17:36 »
Carroll er en spiller som man må forholde seg til som lag. Han er ikke som andre toppspisser som man bare kan kaste inn på et lag for så å spille bra. Carroll er avhengig av at laget tilpasser seg han, og ikke motsatt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 05. Sep. 2011, 17:50 »
Med tilretteleggere som Meireles (ja, han er solgt, men har spilt med Carroll til nå), Suarez, Downing, Chatlie Adam, osvosv burde han da klare noe. Men virker som om han synes at å spille i Liverpool er som en drøm, og at han synes det er utrolig at for et år siden spilte han bare i "lille" Newcastle... Slike spillere vil jeg ikke ha tilbake.. Skjekk linken jeg posta på forrige side.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 05. Sep. 2011, 18:26 »
Med tilretteleggere som Meireles (ja, han er solgt, men har spilt med Carroll til nå), Suarez, Downing, Chatlie Adam, osvosv burde han da klare noe. Men virker som om han synes at å spille i Liverpool er som en drøm, og at han synes det er utrolig at for et år siden spilte han bare i "lille" Newcastle... Slike spillere vil jeg ikke ha tilbake.. Skjekk linken jeg posta på forrige side.

Haha. Dårlig til å dikte eller er det svikt i engelskkunnskapene?? Det han sier er bare at ting har gått veldig fort! That´s it! Det er greit å kritisere han fordi han dro, men han har ikke uttalt noe negativt om Newcastle etter han dro til Liverpool.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 05. Sep. 2011, 19:44 »
Jeg vet ikke hvordan han har tenkt her, men jeg ser ikke hvordan det kan tolkes til noe annet enn utilsiktet diss mot Newcastle. Ikke spesielt hyggelig mot barndomsklubben. Ikke spesielt hyggelig for fansen heller.

In an interview with FourFourTwo.com, the forward said: "Sometimes I will sit with my girlfriend and think, 'I can?t believe I was at Newcastle last year, and now I am here with all this going on around me.'

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 05. Sep. 2011, 20:28 »
Ja, det er en rar setning, men dere misforstår den setningen. Les sammenhengen i artikkelen!

Liverpool striker Andy Carroll has revealed he cannot believe how far he has come in the past year, though he admits he must improve.

The 22-year-old became the most expensive British player in the history of the game when the Anfield club spent £35 million to secure his services in January from Newcastle, and he has since gone on to score his first goal for England, in a friendly against Ghana.

Han kan ikke tro at han har kommet så langt iløpet av det siste året fortelles det først. Dermed betyr den setningen dere stusser på; at han mener ting er gått fort. Hvis jeg skal prøve å "fornorske" setningen så blir det noe sånt: "Jeg kan ikke forstå at det er bare ett år siden jeg var i newcastle"
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 05. Sep. 2011, 21:09 »
Det han mener er at han kan ikke tro at han er kommet til en klubb for den prislappen hvor det hagler inn med storkjøp - og utsikter for å kjempe om PL-gull. Ser ikke på det som et skudd mot vår klubb - bare en konfirmasjon på hvor langt han har kommet det siste året.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida