20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1395 på: 21. Aug. 2011, 01:25 »
Et par kamper til uten mål så blir det litt benk på Carroll.. Liverpool skaper mye flere sjangser uten Carroll på banen!

Peter

• Gjest
« Svar #1396 på: 21. Aug. 2011, 01:37 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.

Hey pass på! Jeg ble slakta etter at jeg limte inn det samme i denne tråden for et år tilbake!
Enkelte folk kan ikke godta å ha spådd feil...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 21. Aug. 2011, 01:53 »
Et par kamper til uten mål så blir det litt benk på Carroll.. Liverpool skaper mye flere sjangser uten Carroll på banen!

Liverpool skaper flere sjanser med Suarez på banen enn uten, blir mer riktig å si. Carroll blir også mer farlig når han har litt kreativt rundt seg og ikke må bære hele angrepet alene. Han har vært frempå med sjanser i begge kampene, og det må ihvertfall være betryggende for dem, selv om han har sett blek ut ellers av det jeg har sett!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 21. Aug. 2011, 10:58 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.

Hey pass på! Jeg ble slakta etter at jeg limte inn det samme i denne tråden for et år tilbake!
Enkelte folk kan ikke godta å ha spådd feil...

Hehe, lov å spå feil. ;)

Syns Carroll begynner mer og mer å ligne på en flopp i forhold til hvor mye Liverpool brukte på han. Kan hende han tar seg opp, og man ser at han kan score mål. Men han er ikke en veldig stor goalgetter foreløpig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 21. Aug. 2011, 13:51 »
Nå tror jeg de fleste av oss vet utmerket godt hvilken type spiller Carroll er, og vi vet at han er avhengig av god service. Det kan man vel ikke direkte påstå at han har fått så mye av i Liverpool.

Men man så også mot Arsenal hva som kan skje når innleggene faktisk kommer og Carroll får stå rolig i feltet og sikte.

Hvis de innleggene kommer oftere, og det blir mer bevegelse rundt Carroll, så er sjansen langt større for at han viser seg som den klassespilleren han virkelig er.

Men forstår godt at mange ikke hadde så stor tro på Carroll tilbake i 2007. Det var ikke veldig mye som tydet på at han fire år senere skulle bli solgt for 350 millioner kroner til Liverpool. Personlig hadde jeg mye mer tro på Carroll enn jeg har på Ranger, men han så ikke akkurat ut som noe kjempestort talent den gangen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 21. Aug. 2011, 13:56 »
Topplag kan ikke ha masse spillere som avhenger av service. Gode spillere avhenger ikke av service. Tror veldig mange spillere hadde blitt betraktelig bedre om de fikk masse service og fikk baller servert på sølvfat hele veien. Slik avhenger ikke £35mp spisser vanligvis ikke av. :) Bare se på Agüero som kosta omtrent like mye, og Suarez for £21mp som har utretta betraktelig mye mer for Liverpool.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 21. Aug. 2011, 14:05 »
For all del. Men det får stå på Liverpools regning. Jeg bare sier hvordan Liverpool skal få best mulig utbytte av Carroll. Suarez kan gjøre ting på egenhånd, og er langt mindre avhengig av sine lagkamerater enn Carroll. Derfor er det heller ikke så rart at han har vært en stor suksess fra dag 1. Også er han jo også på et helt, helt, helt annet nivå enn vår venn Andrew.

Men det var Kenny Dalglish som punget ut 35 millioner for Carroll. Da bør han også være i stand til å få det beste ut av den spilleren som kostet så mye penger. Og med kjøp av Downing, Henderson og Adam i sommer, så virker det som han har planer om akkurat det også.

Suarez kunne klart seg utmerket uten noen av de tre. Men Carroll er dønn avhengig av denne trioen for å se ut som en fotballspiller verdt 35 millioner pund.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 21. Aug. 2011, 14:09 »
Topplag kan ikke ha masse spillere som avhenger av service. Gode spillere avhenger ikke av service. Tror veldig mange spillere hadde blitt betraktelig bedre om de fikk masse service og fikk baller servert på sølvfat hele veien. Slik avhenger ikke £35mp spisser vanligvis ikke av. :) Bare se på Agüero som kosta omtrent like mye, og Suarez for £21mp som har utretta betraktelig mye mer for Liverpool.

Herregud.... Du vet at fotball er et lagspill osv? Kjemi, gjøre hverandre bedre etc. Enkeltmannsprestasjoner på banen er selvsagt vel og bra, men du har jo ikke peiling på hva du snakker om..........

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 21. Aug. 2011, 14:16 »
Selvfølgelig har Thomas riktig i mye av det han sier. Kjøper man en spiller for 350mill bør man kunne forvente at spilleren klarer å skape ting uten å være fullstendig avhengig av medspillerne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 21. Aug. 2011, 14:21 »
Carroll kommer til å banke de inn - det føler jeg meg sikker på. Angående Suarez syns jeg han tidvis er en liablilitet for spillet til LFC da han skal gjøre ting veldig vanskelig fremfor å spille til bedre plasserte motspillere. Det slår jo selvfølgelig ut begge veier, når han først lykkes blir det farlig - men det kan også ødelegge gode muligheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 21. Aug. 2011, 14:23 »

Herregud.... Du vet at fotball er et lagspill osv? Kjemi, gjøre hverandre bedre etc. Enkeltmannsprestasjoner på banen er selvsagt vel og bra, men du har jo ikke peiling på hva du snakker om..........

Var da veldig... Vel, Newcastle scora mer uten Carroll enn med Carroll forrige sesong. Og £35 mp for en spiss som har prestert en halv sesong i PL, mot Agüero for omtrent samme pris er ikke akkurat vanskelig å velge hvem jeg ville hatt. For ikke å nevne Suarez for £21 mill mp. 2 mål og 0 målgivende er akkurat ikke hva man kan forvente av en "spydspiss" som også har spilt sammen med Suarez på topp. Skal gi han litt tid til, men tviler på at det kommer til å forbedre seg voldsomt. Hva med å komme med noen argumenter og meninger istedenfor å bare si at jeg er en idiot og ikke har peil?
« Siste redigering: 21. Aug. 2011, 14:30 av thomashaer »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 21. Aug. 2011, 14:28 »
Selvfølgelig har Thomas riktig i mye av det han sier. Kjøper man en spiller for 350mill bør man kunne forvente at spilleren klarer å skape ting uten å være fullstendig avhengig av medspillerne.

Nei, det har han ikke. Og det er ikke snakk om å være fullstendig avhengig av medspillere, men det er jo ingen tvil om at enkelte spillertyper er mer avhengig av laget sitt enn andre.(f.eks Shearer vs. Henry) Hvis en spiller har styrken i lufta, så trenger man innlegg for å utnytte sine kvaliterer. Er man en rask bakromsspiss så trenger man baller å jobbe med bak motstanderforsvaret. Det faller på sin egen urimelighet å regne alle spillere for det samme. Spillere er helt forskjellige, og det blir feil å sammenligne med Suarez og Aguero som er mer kreative krefter. Sammenlign heller med Alan Shearer eller Andy Cole. Hva ville de vært uten sine kantspillere Robert/Solano eller Beckham/Giggs - eller midtbanespillere generelt. Det er ikke snakk om at Shearer ville vært en like god spiss i Newcastle uten gode kantspillere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 21. Aug. 2011, 14:35 »

Var da veldig... Vel, Newcastle scora mer uten Carroll enn med Carroll forrige sesong. Og £35 mp for en spiss som har prestert en halv sesong i PL, mot Agüero for omtrent samme pris er ikke akkurat vanskelig å velge hvem jeg ville hatt. For ikke å nevne Suarez for £21 mill mp. 2 mål og 0 målgivende er akkurat ikke hva man kan forvente av en "spydspiss" som også har spilt sammen med Suarez på topp. Skal gi han litt tid til, men tviler på at det kommer til å forbedre seg voldsomt. Hva med å komme med noen argumenter og meninger istedenfor å bare si at jeg er en idiot og ikke har peil?

Jeg ville også valgt Aguero over Carroll, men det var ikke det jeg kommenterte. Noen spillere krever mer service for at de skal fungere enn andre. Derfor snakket jeg om lagspill. Les mitt forrige innlegg..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 21. Aug. 2011, 14:37 »
Vi er nok veldig uenig her. Men å sammenligne Carroll med Shearer og Henry blir vel egentlig ganske feil.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 21. Aug. 2011, 14:41 »

Er faktisk ikke Carrolls problem, men Liverpools som betalte en vanvittig overpris for en spiller som ikke er verdt halvparten.. :)