20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrew Carroll  (Lest 274285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Andrew Carroll
« Svar #1380 på: 07. Juli 2011, 14:27 »
Hvis det er muskler så er det nok en og annen stopper som mister nattesøvnen frem mot sesongstart, dessverre...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 13. Juli 2011, 00:23 »
Hva faan er det Carroll gjør med seg selv om dagen? Ser jo ut som en uteligger!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 13. Juli 2011, 01:08 »
Hha første jeg tenker er amish :P

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 13. Juli 2011, 07:51 »
No shave 'til I return to Newcastle, kanskje?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Juma

• Gjest
« Svar #1384 på: 10. Aug. 2011, 18:07 »

Enig med Hitler!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 10. Aug. 2011, 18:29 »
Jeg for ikke sett noe bilde, men etter hva jeg har hørt fra flere hold denne sommeren? Ja, han har lagt på seg:) Det er ikke muskler?
Så skal bli spennende å se hvordan han kommer til å prestere den kommende sesongen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 10. Aug. 2011, 18:33 »
Jeg har dessverre trua på at han og Suarez kommer til og banke inn mål som bare faen. Blir nok jævlig skummelt.
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 10. Aug. 2011, 21:03 »
Jeg for ikke sett noe bilde, men etter hva jeg har hørt fra flere hold denne sommeren? Ja, han har lagt på seg:) Det er ikke muskler?
Så skal bli spennende å se hvordan han kommer til å prestere den kommende sesongen.

Litt klønete formulert eller? Mulig han hadde et par-tre kilo ekstra da vi så bilder fra første treningen med Liverpool, men det er ikke noe unaturlig at en fotballspiller går opp noen kilo i ferien. Muskler kan også bli fett hvis man er for mye i ro over en periode, uten at jeg har noen doktorekspertise på det området. Vil også tro dette er veldig generelt også, hvordan fysikken endrer seg iløpet av en ferieperiode.

Zlatan sa i fjor at han kom tilbake til pre-season med 7-8kg for mye i "sekken", men at det var borte på null komma niks når pre-season gikk igang.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 10. Aug. 2011, 21:36 »
Muskler kan ikke bli til fett nei! Merkelig myte det der....

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 20. Aug. 2011, 15:41 »
nok en dårlig kamp for carroll, skal ikke se bortifra at han må finne seg i å sitte på benken der snart.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1390 på: 20. Aug. 2011, 22:34 »
Tenk at denne mannen har gitt oss 35 mill... Det ser ikke ut som han er verd summen ennå i liverpool drakt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Juma

• Gjest
« Svar #1391 på: 20. Aug. 2011, 22:39 »
Er ikke det samme å spille foran 40 000 rødtisser som det er å spille foran 50 000 geordies vettu ;D

I dag luktet han hestepung. Forøvrig så imponerte ikke Liverpool heller med tanke på at de har kjøpt spillere for 1 milliard kroner i år!

Wenger så ut som en våt fugl på sidelinjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1392 på: 20. Aug. 2011, 22:45 »
Er ikke det samme å spille foran 40 000 rødtisser som det er å spille foran 50 000 geordies vettu ;D

I dag luktet han hestepung. Forøvrig så imponerte ikke Liverpool heller med tanke på at de har kjøpt spillere for 1 milliard kroner i år!

Wenger så ut som en våt fugl på sidelinjen.

Liverpool var jo veldig heldige ifht tidspunktet de møtte arsenal på..Både gervinhio og song ute...Og de hadde de berømte marginene..Van persie klarer å sette ballen upresset på reina fra 6 meter, og rett etter blir ping pong rettmessig utvist..Da blir det unge mannskapet lett match for muskelbuntene til Liverpool.. Selvmålet var jo utrolig bare det..Var vel  Rush som sa at Liverpool skapte skuffende lite mot et ungt arsenal lag..

Juma

• Gjest
« Svar #1393 på: 20. Aug. 2011, 23:37 »
Blir spennende å se Man Utd-Arsenal neste uke. Arsenal med mange skader og uten song og Flimpong. Hvem tar ankerrollen da? Med mindre Arsenal forsterket i sommer, så tror jeg de skal slite med å kvalifisere seg til CL.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 21. Aug. 2011, 00:40 »
Jeg tviler. Han er sikkert god, men jeg ser ikke for meg at han kommer til å slå nevneverdig igjennom.