20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle  (Lest 36002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle
« på: 20. Feb. 2007, 18:08 »
søndag 25/2 14.00  [CANAL+ SPORT 1]
Wigan - Newcastle | Premier League
Direkteoverføring fra JJB Stadium.

Ja, på søndag er det endelig PL kamp igjen. Synes ikke det blir det samme med UEFA-cup mot middelmådige lag. Forhåpentligvis blir det en transportetappe hjemme mot ZW som vi kommer friske og skadefrie fra. Håper noen blir hvilt i denne kampen.

Newcastle har vel ingen suspensjoner mot Wigan og kan stille med et brukbart lag. Gooch vil være tilbake etter å ha vært cup-tied i UEFAn. Tror på dette laget:

-----------------------Harper-------------------

Taylor--------Bramble----Onyewu-------Baba

Milner------------Parker-----Butt----------Duff

-----------------Dyer-----------Martins----------

Håper virkelig vi kan vise at vi er på vei fremover og med god poenghøsting frem mot sommeren bør  6-7 plass være et realistisk mål.

Vet noen hvordan det ligger ann med suspensjoner hos Wigan? Noen som er i fare før morgendagens kamp mot Watford?

Resultattips: 1-2

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle
« Svar #1 på: 20. Feb. 2007, 18:35 »
Til denne kampen er vel kansje Given, Carr, Moore, Ramage og Emre aktuelle. N`Zogbia er vel kansje heller ikke langt unna å være aktuell. Emre tror jeg uansett vi kan glemme, da han fremdeles blir etterforsket av FA. Men ingenting hadde gledet meg mer enn å få se han på banen i denne kampen. Spennede å se hvem som er med i troppen til denne kampen ihvertfall.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Wigan - Newcastle
« Svar #2 på: 20. Feb. 2007, 18:37 »
Jeg har ikke peiling om hvordan det står til med Wigan!

Men over til Newcastle:
Håper vi stiller med detter laget:

Given(?)
Solano Gooch Tayls Baba
Milner Parker Emre(?) Duff
Martins Dyer

Men magefølelsen min sier at dette blir laget:

Harper
Solano Gooch Tayls Baba
Milner Parker Butt Duff
Martins Dyer.

Vi skal normalt slå dette laget. Men vi har variert veldig med prestasjonene i det sisste. Så jeg håper vi kan begynne å stabilisere oss. Har tro på at vi gjør det nå.

Noen som kan gi meg en skaderapport? Er veldig spent om Emre,Given og Moore er klare...
Howay the Lads!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Feb. 2007, 20:47 »
Brambleer vel garantert å starte hvis han ikke er suspendert.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Feb. 2007, 23:40 »
Fordel oss at Chris Kirkland er skadet, han har vært god for Wigan i år. Nå vet ikke jeg hvem som er andre keeper for de, Pollitt eller Filan, men dette håper jeg de merker.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Feb. 2007, 19:48 »
Har en veldig god nyhet:
Charles N'Zogbia er ganske tvilsom mot Wigan,men Roeder forventer å ha han tilbake mot neste motstander Boro. Craig Moore og Shay Given er tilbake i treningsfeltet idag. Og en enda en god nyhet: Peter Ramage har slått opp skaden i treningsfeltet. Men blir bare ute i 10 dager. Carr skal begynne å trene igjen. Men jeg vil helst håpe at Carr holder seg på skadelisten. Men jeg mener at tiden begynner å bli lys når det gjelder skadesituasjonen. Owen og Ameobi kan spiller noen kamper i denne sesongen. Med nøkkelspillere som Given,Moore,N'Zogbia tilbake ser det bra ut.

Howay the Lads! ;D
Howay the Lads!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #6 på: 21. Feb. 2007, 20:20 »
Drømmeoppstilling:

Harper
Solano Gooch Taylor Baba
Milner Emre Parker Duff
Dyer
Martins

Men først bør vi se hvordan det går mot Zulte på torsdag, og om vi får inn noen nye skader. Som vi helt sikkert får. Emre har jeg lite tro på at spiller, men hadde vært kjekt  8)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Feb. 2007, 22:01 »
Drømmeoppstilling og Babayaro hører ikke sammen.

Forresten har Fitzh Hall fått direkte rødt kort for Wigan mot Watford. Må han da stå over mot oss?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #8 på: 21. Feb. 2007, 23:14 »
Babayaro er den beste venstrebacken vi har for øyeblikket.. Og med de spillerne vi har tilgjengelig, er dette drømmeoppstillingen. Uten tvil
« Siste redigering: 22. Feb. 2007, 20:46 av NUFCern »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Feb. 2007, 00:16 »
Men det er langt fra noen drømmeoppstilling. Synes det er ille å kalle det det når Baba er involvert! :o) Ville heller sett Edgar på v.back.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Feb. 2007, 12:09 »
Drømmeoppstilling og Babayaro hører ikke sammen.

Forresten har Fitzh Hall fått direkte rødt kort for Wigan mot Watford. Må han da stå over mot oss?

Ja, selvfølgelig må han stå over mot oss! ;)

DanMan

• Gjest
« Svar #11 på: 22. Feb. 2007, 12:48 »
Wigan har bestemt seg for å påkjære One size Fitz Hall sitt røde mot Watford, så han kan potensielt være klar til søndagens dyst.

Både Kirkland og Pollitt er skadd, så Wigan har hentet Prestons Carlo Nash på lån, som back-up for John Filan.

I tilegg mangler viktige Paul Scharner.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #12 på: 22. Feb. 2007, 15:30 »
Dette ser jo bare lysere og lysere  ;D
Newcastlesupporter siden 1992

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 22. Feb. 2007, 17:45 »
Harper
Solano-Gooch-Taylor-Babayaro
Milner-Emre-Parker-Duff/N`Zogbia
------Dyer----Martins-------
Benk: Krul, Moore, Edgar, Sibierski, Carroll

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Feb. 2007, 18:27 »
Dette er en vrien kamp. Lag som Wigan har bydd på problemer for oss tidligere, men nå er ting på bedringens vei i Newcastle.
Wigan har tatt ti poeng mindre enn oss hittill og er 6 poeng unna nedrykksstreken. Spilte senest 1-1 mot dumpekandidat Watford. Den kampen kunne fort endt med seier begge veier, men det er fort gjort at to lag som sliter har vansker med å avgjøre kamper.

Skal Newcastle ende opp på topp 6-7 må kamper som dette vinnes. Klarer de å spare på kreftene i dagens kamp mot Zulte kan dette fort bli en særdeles underholdene kamp sett med Newcastle øyne. Samtidig er det fort gjort å undervurdere motstanderen og når lag kjemper med nebb og klør for å unngå nedrykk blir de raskt vanskeligere å møte.

Men jeg er sikker på at spillerne har lært av tidligere feil denne sesongen og er 100% proffe foran denne kampen og drar i land en herlig 3-1 seier!! (Dette tipset kan fort endre seg nærmere kampstart!)