20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle  (Lest 36170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle
« Svar #30 på: 24. Feb. 2007, 11:00 »
Hvor skal Taylor spille da? jeg ønsker gooch og bramble i midten. Taylor er for god til å ikke spille. skal solano benkes da? Solano som er og har vært mer viktig for laget vårt enn hva jeg annser milner for å være!

Jeg vil ha Solano på back i stedenfor Taylor. Solano er vår beste høyreback, så det er ingen grunn til at Taylor skal spille der.

Men jeg er uenig amt, jeg ville også spilt med Milner fremfor Solano på vingen. Milner har vært en av våre 3 beste spillere i år, så det ville være galskap å ta han ut.
Andreas Martins

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 24. Feb. 2007, 11:39 »
Etter min mening bør vi benke Bramble.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Feb. 2007, 11:58 »

tviler på at det skjer med det første. Roder satser helt tydelig på Gooch og bramble i midten.
Andreas Martins

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Feb. 2007, 13:04 »
se min lagoppstilling. S lik bør den være .

SOLANO--- GOOCH--- BRAMBLE--- TAYLOR

siden rhoder må spille med bramble syns jeg dette er den beste løsningen for øyeblikket.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Feb. 2007, 14:25 »
Jeg tror denne forsvarsrekka ikke hadde vært dumt:
Solano Gooch Taylor Duff.
Etter som N'Zogbia er klar til denne kampen(?) så mener jeg at Duff kunne vært et god erstatter for Baba. ;D
Vet at mange av dere er uenige om det.
Howay the Lads!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Feb. 2007, 14:33 »
Der får du dyp støtte av meg! Greit at Bramble hadde en god kamp mot Zulte, men da var ikke motstanderen særlig angrepsvillig. Ikke noe godt lag er det heller. Bramble har vist år etter år at han ikke takler nivået i PL. Han er jo en av våre svakeste spillere.

Solano - Taylor - Onyewu - Babayaro/Huntington, slik håper jeg at forsvaret blir!!!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Feb. 2007, 14:39 »
Ja,Huntington hadde jeg glemt. Jeg er også helt enig i at Bramble bør benkes. Han gjorde en kjempe-kamp mot Zulte. Men den mannen er IKKE til å stole på.
Solano Gooch Tayls Hunty   
er den jeg håper på. Men er 80% sikker på at det blir slik:
Solano Gooch Bramble Taylor
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Feb. 2007, 16:18 »
Given
Solano Taylor Onyewu Huntington
Milner Parker Butt Duff
Dyer Martins
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Feb. 2007, 18:47 »
Uansett, dette er et lag vi SKAL slå om vi vil havne blant de 5 - 6 beste! På tide at vi begynner å finne formen spillemessig, og griper mulighetene vi har til å klatre eller nærme seg lagene foran oss på tabellen.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Feb. 2007, 20:33 »
I dag er det slikt.

1  Man Utd  28 69   
2  Chelsea  27 60   
3  Liv'pool  28 53   
4 Arsenal  26 49   
5 Bolton  27 47   
6 Reading  28 43   
7 Everton  28 42   
8  Portsm'h  27 41   
9  N'castle  27 36   
10 Tot'ham  27 36   
11 M'brough  28 35   
12 Blackb'n  27 34   
13 A Villa  27 32   
14 Fulham  28 32   
15 Man City  26 30   
16 Sheff U  28 30   
17 Wigan  27 26   
18 Charlton  28 23   
19 West Ham  28 20   
20 Watford  28 19

Viktig med seier i morgen. For å holde unna lagene bak seg og komme nærmere topp 6.Heskey kan bli farlig i morgen.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. Feb. 2007, 20:34 »
Ut fra resultatene den siste tiden virker 3 poeng mot Wigan innen grei rekkevidde. Men kampen blir vanskelig nok. Det har jo tidligere vist seg at lag i nedrykksonen er verre å møte enn "middelshavsfarere". Ser ikke bort fra en stillingskrig. Av det jeg har sett av Wigan i det siste virker de å ha problemer med å etablere spill med flyt. Og da vil 5000 tilreisende Geordies være en nyttig 12. mann til å holde intensiteten oppe for NUFC. Med tempo og intensitet vil Wigan få problemer er min spådom.

Når det gjelder "benking" av Bramble er jeg uenig. -OK å bytte han ut om han viser tendenser til gamle synder. Men det er dårlig psykologi å sette ut "man of the match" i påfølgende kamp. Særlig i tilfellet Bramble hvor det har vært åpenbart at han trenger næring til selvtilliten.

Tips: 1-3

Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Feb. 2007, 21:27 »

Når det gjelder "benking" av Bramble er jeg uenig. -OK å bytte han ut om han viser tendenser til gamle synder. Men det er dårlig psykologi å sette ut "man of the match" i påfølgende kamp. Særlig i tilfellet Bramble hvor det har vært åpenbart at han trenger næring til selvtilliten.

Ser poenget ditt.

Problemet er bare det at Bramble har fått den selvtilliten mer enn en gang tidligere for så å ødelegge det hele ved å sovne midt under en kamp. Per i dag har vi ikke råd til å ta sjansen på å miste verdifulle poeng pga at vi har en spiller som vi aldri kan være helt sikre på. Jeg mener det er viktigere å bruke 2 stoppere som vi vet kan gjøre en god jobb og som er mer stabile bak, enn en som vi også vet kan gjøre en god jobb men aldri er helt sikre på.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Feb. 2007, 22:20 »
Synd Roeder ikke leser Newcastle-forum...

Jeg tror nok han lar Bramble spiller midtforsvar sammen med Gooch imorra.
Taylor må overta høyrebackplassen og solano flyttes over til venstreback.

Roeder liker Bramble av en eller annen grunn, og han velger nok ikke å sette ut forrige kamps "MoM", som andre også har påpekt i tidligere innlegg.

Denne løsningen har jo Roeder brukt i noen kamper tidligere, så da går han nok for den samme og safer.
Unggutta, Huntington eller Edgar, starter nok ikke...

Jeg liker ikke at Taylor blir satt på høyreback og det stanser utviklingen hans på midtstopperplass, og jeg liker heller ikke at Bramble spiller kamp ut og kamp inn.

Men hva kan vi gjøre når det er Roeder som er sjef og som tar ut laget.  :(

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. Feb. 2007, 01:12 »
[............]
Men hva kan vi gjøre når det er Roeder som er sjef og som tar ut laget.  :(
Den jobben synes jeg faktisk Roeder har gjort ganske bra m.h.t. det han råder over. Han har ikke gitt oss så veldig mye å ergre oss over den siste tiden m.h.t. resultater.

I Bramble sitt tilfelle, så mener jeg å se stor fremgang etter at han kom tilbake. Derfor ønsker jeg å se om progressjonen fortsetter. Greier Roeder å "foredle" han, så er det et kunststykke, og gevinsten vil være stor. -Han skal selvfølgelig ikke ha klippekort, men å sette han ut når han faktisk har vært god tror jeg ingen er tjent med. Bedre å ta han ut hvis han driter på draget.   
Livet er svart/hvitt!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #44 på: 25. Feb. 2007, 10:08 »
Snaue 4 timer til kampstart og jeg gleder meg noe sinnsykt.
Noen som kan bekrefte lagoppstillingen? Noen om har tv-link til kampen???
Tips: 0-3 ;D
Howay the Lads!