20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle  (Lest 36005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle
« Svar #15 på: 23. Feb. 2007, 01:57 »
Blir så jævlig oppgitt over alle disse hamstring skadene. Sibierski pådro seg en hamstring skade på trening tidligere denne uken. I gårsdagens UEFA cup kamp måtte Babayaro ut med nok en hamstringskade. Det går faen ikke en uke uten at en må ut med strekkskade. At det blir klaget på uflaks hver jævla gang gjør meg fly forbannet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #16 på: 23. Feb. 2007, 06:48 »
Noe må vel være galt? Hvorfor kan ikke Roeder bare ta en fysisk test, sjekke underlaget de trener på eller forandre treningsmetoder?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Feb. 2007, 13:21 »
håper på dette laget:
given
Taylor/carr Gooch Bramble Baba/Taylor
Solano Butt Parker Duff
Martins Dyer
Andreas Martins

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Feb. 2007, 14:36 »
hmm.. og sette ut milner! gal du mann :)

-------------------------GIVEN-----------------------------
--------------------------------------------------------------
SOLANO-------GOOCH-------BRAMBLE--------TAYLOR
MILNER--------PARKER--------BUTT--------------DUFF
-----------------------------DYER---------------------------
--------------------------MARTINS-------------------------

Tror dette er laget vi stiller med. Newcastle vinner kampen 4-1 etter mål av Dyer,Milner og 2 av Martins!  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Feb. 2007, 14:57 »
Noe må vel være galt? Hvorfor kan ikke Roeder bare ta en fysisk test, sjekke underlaget de trener på eller forandre treningsmetoder?

Det samme spørsmålet har jeg også stilt meg. Castle blir rammet veldig ofte. Etter at AC Milan opprettet en egen lab som forsket på skadene og gjorde tilkak deretter, gikk skadene drastisk ned. Lurer på om castle gjør noe lignende..

Liten digresjon, men sjekk analysen av målet til Oba mot Tham. Veldig fet analyse...Et must!

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Feb. 2007, 16:43 »
Hvor finner jeg denne analysen din?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Feb. 2007, 16:54 »
Kirkland og Camara ute til denne kampen. Så vet jeg at en Wigan-spiller fikk se rødt i kampen mot Watford. Så denne kampen SKAL vi vinne.
Vi begynner å få folk tilbake fra skade. Men vi er et godt stykke unna å kunne stille med dette laget:

Given
Solano Gooch Taylor Baba
Milner Parker Emre Duff/N'Zogbia
Owen Martins.

Den dagen vi stiller med et slikt lag. Den dagen KNUSER vi motstanderen.
Men tror Roeder uansett setter Carr på høyresiden i stedet for Solano,men det er noe jeg ikke liker. Men mot Wigan er dette laget jeg tror kommer til å starte:
             Given
Solano Gooch Bramble Tayls
Milner Parker Butt N'Zog/Duff
              Dyer
           Martins
Har en meget god magefølelse foran denne kampen. Tror vi kommer oss greit igjennom den med en 3-0 seier. Martins,Gooch og Parker målscorere ;D
Howay the Lads!!
Howay the Lads!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Feb. 2007, 18:41 »

Det samme spørsmålet har jeg også stilt meg. Castle blir rammet veldig ofte. Etter at AC Milan opprettet en egen lab som forsket på skadene og gjorde tilkak deretter, gikk skadene drastisk ned. Lurer på om castle gjør noe lignende..

Liten digresjon, men sjekk analysen av målet til Oba mot Tham. Veldig fet analyse...Et must!

Veldig enig
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Feb. 2007, 18:42 »
jeg liker det ikke, men tror start 11 blir slik :

Given
taylor-bramble-gooch-duff
solano-parker-butt- milner
      dyer-martins

jeg liker ikke at bramble spiller, men han spilte vistnokk bra mot zulte og jeg tviler på at Roeder setter ut kosebamsen sin.  Dette blir en vanskelig kamp. Vi har mange trøtte ben. Parker bør vise seg fra sin beste side i kampene fremover. Han har forhåpentligvis fått et lite overskudd etter skadeavbrekket sitt. Wigan kommer til å kjempe noe jævlig, og da trenger vi en parker som er på hugget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Feb. 2007, 22:55 »
Denne kampen skal etter alt å dømme ende godt for Newcastle, skjønt, man vet aldri med dette opp-ned variable og skadeskutte laget. Til tross for skader og variabel form så har jeg tro på seier. Newcastle er enkelt og greit et bedre lag enn Wigan, selvom Newcastle er godt redusert mtp skader.
Jeg ser at Given, Emre og Moore skal være klar til 25 februar i følge physioroom, men jeg har mine tvil, og utelukker dem fra denne kampen.

Jeg tror Glenn Roeder mønstrer denne startelleveren:

:::::::::::::::::::::Harper::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Taylor::::Bramble::::::Onyewu::::Babayaro
Milner:::::::::Parker::::Butt:::::::::::::::Duff
::::::::::::::Dyer::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::Martins::::::::::::::::::

Benk:
Srnicek, Solano, Huntington, Pattison, Luque

Selvsagt ville jeg benyttet meg av Taylor og Onyewu i midten bak og Solano på høyreback, men siden jeg kjenner til Roeders beundringsforhold til Titus Bramble som i tillegg har kapret MOM utmerkelsen, så velger jeg å tro at Bramble starter mot Wigan. Noe annet ville faktisk vært banebrytende.

Det står at kampen starter klokken 14:00(!) på søndag, altså ikke 13:45 som de vanligvis gjør. Om dette stemmer skal ikke jeg bekrefte/avkrefte, men kanskje noen andre kan!?

Ellers er mitt kamptips 1-3: Martins x 2 og Duff

;D
« Siste redigering: 23. Feb. 2007, 22:58 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Feb. 2007, 23:05 »
Hvor finner jeg denne analysen din?

Du finner den i denne tråden . Helt nederst

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Feb. 2007, 23:05 »

Veldig enig

Da er vi 3. Jippi.! ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Feb. 2007, 23:42 »
Wigan har bestemt seg for å påkjære One size Fitz Hall sitt røde mot Watford, så han kan potensielt være klar til søndagens dyst.
Fitz Hall will serve a three-match suspension with immediate effect after an appeal against his dismissal in the 1-1 draw at Watford on Wednesday was rejected.

I tillegg sliter også Wigan med skader, da spesielt på keeperplassen.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Feb. 2007, 10:40 »
Jeg gal??? Solano er jo uten tvil en bedre spiller enn millner. Millner er en spiller vi håper kan lære masse av solano fortsatt. vi trenger solano sine smarte pasninger offensivt. Vi trenger han høyere opp på banen. Det er ikke all verden Millner får prestert på kanten. Han har en tendens til å drible seg bort. Du er gal om du ikke greier å se dette!! Vilo heller starte med solano og la Milner komme inn og virkelig ta kanten med storm når motstanderens bekk er sliten. kanskje da greier Millner å komme seg forbi med løpe finta si

hmm.. og sette ut milner! gal du mann :)

-------------------------GIVEN-----------------------------
SOLANO-------GOOCH-------BRAMBLE--------TAYLOR
MILNER--------PARKER--------BUTT--------------DUFF
-----------------------------DYER---------------------------
--------------------------MARTINS-------------------------

Tror dette er laget vi stiller med. Newcastle vinner kampen 4-1 etter mål av Dyer,Milner og 2 av Martins!  ;)
Andreas Martins

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Feb. 2007, 10:51 »
Jeg vil ha Solano på back i stedenfor Taylor. Solano er vår beste høyreback, så det er ingen grunn til at Taylor skal spille der.

Men jeg er uenig amt, jeg ville også spilt med Milner fremfor Solano på vingen. Milner har vært en av våre 3 beste spillere i år, så det ville være galskap å ta han ut.