20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 64092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #135 på: 27. Mars 2008, 19:13 »
Hehe, Butt har gjort sine saker meget bra den siste tiden. Ikke så veldig mye bedre enn tidligere i sesongen, men det vises ekstra godt når han kan konsentrere seg om sin oppgave, og at han slipper være vår playmaker i tillegg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #136 på: 28. Mars 2008, 17:35 »
Butt er grei å ha med sin erfaring på midten der men jeg mener at det er også en del i laget vi må forsterke til neste sessong selvom Butt ikke har vært våres aller værste spiller i år.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #137 på: 29. Mars 2008, 13:34 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 29. Mars 2008, 14:12 »
KEEGAN HAILS `SKIPPER` BUTT
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3360844,00.html

Og dermed er det vel bare og vente på  at ekspertene\Butt haterne skal komme og fortelle hvor langt ute på jordet Keegan er her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 29. Mars 2008, 20:47 »
Hehe, rart det derre med at alle manageren av Newcastle ser helt feil angående Butt  :P
Jaja, jeg syns det er greit jeg, har samme "skjeve" synet på vår midtbanesjef!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #140 på: 30. Mars 2008, 12:46 »
Tingen med Butt er at han er strålande defensivt, men sidan vi har hatt MANGEL på ein offensiv midtbanespelar så har han måtta tatt alt for stor del i det offensive. Der er han elendig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 30. Mars 2008, 12:59 »
KEEGAN HAILS `SKIPPER` BUTT
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3360844,00.html

Og dermed er det vel bare og vente på  at ekspertene\Butt haterne skal komme og fortelle hvor langt ute på jordet Keegan er her.

Nei dei er merkleg stille for tiden ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 30. Mars 2008, 13:32 »
Butt treffer på ca 2 av 10 "vanskelige" passninger offensivt. Det er for dårlig for en spiller, selv om han har anker rollen i et lag.  Når vi ser utifra den posisjonen vi ligger i nå er han en kanonspiller. Det ville han vært for alle lag på nedre hallvdel. Han har god innstilling og er 100% profesjonell. Det kan ingen ta fra ham.

Men han er ingen klassespiller. Etter denne sesongen kommer jeg fortsatt til å skrike etter en erstatning til butt. Neste år, hvis vi skal ha forhåpninger om å komme på topp 6 må vi få inn en bedre spiller en butt. Selv om han kan være en nyttig man å ha på benken.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 30. Mars 2008, 13:53 »
Butt treffer på ca 2 av 10 "vanskelige" passninger offensivt. Det er for dårlig for en spiller, selv om han har anker rollen i et lag.  Når vi ser utifra den posisjonen vi ligger i nå er han en kanonspiller. Det ville han vært for alle lag på nedre hallvdel. Han har god innstilling og er 100% profesjonell. Det kan ingen ta fra ham.

Men han er ingen klassespiller. Etter denne sesongen kommer jeg fortsatt til å skrike etter en erstatning til butt. Neste år, hvis vi skal ha forhåpninger om å komme på topp 6 må vi få inn en bedre spiller en butt. Selv om han kan være en nyttig man å ha på benken.

Og her oppsummerer du vel det meste ganske korrekt. Poenget mitt er at vi skal sette pris på de gode egenskapene Butt har, og ikke dømme ham nord og ned fordi han ikke kan det han egentlig ikke skal gjøre. Selv velger jeg å tro at jeg er brukbart dyktig i min jobb og på det jeg skal gjøre. Rusler jeg derimot nedover gangen og inn på en annens kontor har jeg ikke peiling på det vedkommende gjør der, men det er da heller ikke det jeg skal kunne. Verre er det heller ikke med Butt. That being said, nå skal vi selvfølgelig sikte høyere neste sesong, og det krever forsterkninger. En av disse forsterkningene må være en ny deffansiv midtbanespiller som dermed vil redusere Butt til en squad-spiller, men det duger han fortsatt i massevis til da også.

Nå vil jeg også forsvare Butt litt her fordi både han og Geremi har jobbet bra i de to siste kampene. Begge er nok dessverre "over the top" men de gjør en god jobb på midtbanen, og de to sammen med Barton jobbet bra sammen mot Fullham. Geremi traff jo faktisk med en dødball og hadde to assists, og spilte seg inn på rundens lag. Det er selvfølgelig ikke noe godt argument for å forsvare Butt, men det viser i det minste at midtbanen vår har fungert brukbart bra i det siste med Butt, Geremi og Barton. Om det er godt nok da vi møter lag som Tottenham idag gjenstår alikevel å se.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #144 på: 30. Mars 2008, 22:10 »
Bare helt utrolig kamp av Butt i dag. Fortjener en 9 er på børsen.
Gleder meg over den fremgangen han viser, å håper han fortsetter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #145 på: 31. Mars 2008, 01:06 »

Yes.Jeg er helt enig her..Butt må skiftes ut å erstattes til neste sessong.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 31. Mars 2008, 01:20 »
Det verste er at han faktisk har vore ein klassespelar dei siste kampane. Har vel vore vår bestemann i dei 3 siste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 31. Mars 2008, 02:57 »
Butt er viktig på flere måter enn kun rent prestasjonsmessig. Han har en ståpåvilje og et vinnerinstinkt av en annen verden! Pluss at han må være en av de beste taklerne i hele ligaen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 31. Mars 2008, 03:10 »
Bra han spiller bra men skal meir enn eit par gode kamper for og fortjene plass på laget neste sesong!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 31. Mars 2008, 03:12 »
Han har bevist mer enn noen annen sentral midtbanespiller i stallen vår, spør du meg.