20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2085 på: 31. Aug. 2007, 17:27 »
Men dersom Ronaldinho går til Chelsea (det gjør han jo seff ikke), så kan jo vi hente Joe Cole!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2086 på: 31. Aug. 2007, 17:39 »
All fornuft sier jo at Deco ikke kommer.

Men man kan håpe på en 3 signering! Men personlig blir jeg godt fornøyd med Faye og Beye i dag! ;D

Hvilken fornuft sa at Tevez og Macherano kom til West Ham?

Det var ingen forunuft i det heller. Men du må jo selv skjønne at det er ekstremt liten sjans for at Deco blir Newcastle spiller når det ikke er noe som tilsier det!?

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2087 på: 31. Aug. 2007, 17:45 »

Men man kan håpe på en 3 signering! Men personlig blir jeg godt fornøyd med Faye og Beye i dag! ;D

Det var ingen forunuft i det heller. Men du må jo selv skjønne at det er ekstremt liten sjans for at Deco blir Newcastle spiller når det ikke er noe som tilsier det!?

Ja det er sant, men det har vært rykter, og det har foregått hele sommer, bare søk etter Deco+Newcastle på google.
At Tevez og Macherano plutselig gikk til West Ham var også et sjokk, kan ikke huske at det gikk rykter om det før overgangen var offisiell?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2088 på: 31. Aug. 2007, 18:03 »

Ja det er sant, men det har vært rykter, og det har foregått hele sommer, bare søk etter Deco+Newcastle på google.
At Tevez og Macherano plutselig gikk til West Ham var også et sjokk, kan ikke huske at det gikk rykter om det før overgangen var offisiell?

og så har det jo vist seg at den ikke var helt lovlig og gjennomtenkt heller:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2089 på: 31. Aug. 2007, 18:10 »

og så har det jo vist seg at den ikke var helt lovlig og gjennomtenkt heller:)

Det er sant ;) men jeg krysser fingrene for at vi får inn Deco jeg, skal sitte her å stirre på skjermen helt til klokka er 00:01.
Nå gikk Riquelme til Atheltico Madrid ( http://www.nettavisen.no/sport/fotball/spania/article1308756.ece )
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2090 på: 31. Aug. 2007, 18:14 »
Får da VIRKELIG håpe det er Gudjohnsen me kjøper om me skal kjøpe nokn fra Barca.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2091 på: 31. Aug. 2007, 18:18 »
Får da VIRKELIG håpe det er Gudjohnsen me kjøper om me skal kjøpe nokn fra Barca.

Skada deg?? nok en spiss?? har nok mer en bra nok folk på topp.. tviler strekt på at vi henter deco også.. hadde nok vært andre klubber som hadde snappet han opp foran oss.. Prøver bare å være realistisk, men Deco hadde ikke gjort no:))

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2092 på: 31. Aug. 2007, 18:18 »

Uhm.. vi har jo 1000000000000 spisser...nå har vi smith som kan spille midtbane, jeg håper da inderlig vi ikke går for enda en spiller som spiller spiss, men også kan spille midtbane.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2093 på: 31. Aug. 2007, 18:30 »
Haha, det kan du ikke mene? Hva f*** skal vi med Gud nå?

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2094 på: 31. Aug. 2007, 18:42 »
Det er nok for sent nå, så det blir nok i Januar, men Rafael Van Der Vaart er virkelig en spiller jeg kunne likt å se i Newcastle trøya!.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2095 på: 31. Aug. 2007, 18:43 »
Haha, det kan du ikke mene? Hva f*** skal vi med Gud nå?

Gud ville jo vært knall som offensiv midtbane spiller. Er der han er best, bak 2 spisser, ser gjerne at Gud kommer til Newcastle!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2096 på: 31. Aug. 2007, 18:46 »
Vil 100 ganger meir ha Gudjohnsen som Off mid enn Deco. Seier seg jo sjøl. me treng ikkje fleire minitroll men noken med litt fysikk og.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2097 på: 31. Aug. 2007, 18:49 »

Uhm.. vi har jo 1000000000000 spisser...nå har vi smith som kan spille midtbane, jeg håper da inderlig vi ikke går for enda en spiller som spiller spiss, men også kan spille midtbane.

1000000000000 spisser  :o

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2098 på: 31. Aug. 2007, 18:49 »
Vi trenger en KREATIV midtbanespiller og der er Gud absolutt ikke løsningen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2099 på: 31. Aug. 2007, 18:50 »
apprently , just been listening to skysports news, they said gudjohnson was spotted at teeside airport (this was from a middlesbrough fan saying he was going on loan to them) but the ssn reporter at riverside said hes not been seen there at all today...............so he could be somewhere else in the north
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."