20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 344894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2115 på: 31. Aug. 2007, 19:18 »
Solano i London nå.

Sky Sports news reporter outside Upton Park saying Solano having a medical for West Ham now.

Hvor får du med deg alt skysports news greiene?
newcastle-online.com

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2116 på: 31. Aug. 2007, 19:19 »
The quickest of quick updates - Beye and Faye both sighted in Toon this afternoon, Deco reported as having taken part in a training match with Barca earlier today.
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2117 på: 31. Aug. 2007, 19:19 »
Nice! dette kan faktisk være forskjellen på en 7 og 6 plass, eller i beste fall 6 og 5 plass:)   nå er jeg glad! mangler bare deco nå...
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2118 på: 31. Aug. 2007, 19:20 »
Solano i London nå.

Sky Sports news reporter outside Upton Park saying Solano having a medical for West Ham now.

Hvor får du med deg alt skysports news greiene?
newcastle-online.com

Takker
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2119 på: 31. Aug. 2007, 19:26 »
The quickest of quick updates - Beye and Faye both sighted in Toon this afternoon, Deco reported as having taken part in a training match with Barca earlier today.

Veldig gode nyheter. Vet ikke så mye om Beye, men han virker bra. Dette har vært en fantastisk trasfersommer. Virker som Sam er i ferdmed å bygge noe stort.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2120 på: 31. Aug. 2007, 19:33 »
Kjedelig "siste transferday" for newcastle så langt.. har egentlig ikke skjedd noe som helst, utenom at Solano er i West Ham, og Faye\Beye er i Newcastle.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2121 på: 31. Aug. 2007, 19:35 »
Hva hadde du ventet? Vi har visst hele tiden at det kun ville bli 1, kanskje 2 nye spillere, altså Faye og Beye! HVIS de går gjennom er jeg kjempe fornøyd!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2122 på: 31. Aug. 2007, 19:37 »
Det var jo ikke sikkert vi fikk noen av dem. Dette er det beste transfervinduet på lenge.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2123 på: 31. Aug. 2007, 19:37 »
Hva hadde du ventet? Vi har visst hele tiden at det kun ville bli 1, kanskje 2 nye spillere, altså Faye og Beye! HVIS de går gjennom er jeg kjempe fornøyd!

Var langt langt bedre i fjor:-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2124 på: 31. Aug. 2007, 19:37 »

Ja, men det er det som er problemet. De har jo vært i søkelyset lenge, og Beye har jo vært i newcastle siden kampen på onsdag. Syns bare midtbanen vår er ganske svar, nå som Luque\Solano forsvinner.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2125 på: 31. Aug. 2007, 19:38 »
Vi mangler helt klart kantspillere. Hva når/om Milner blir skadet?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2126 på: 31. Aug. 2007, 19:39 »
Kantspillere er ikke SÅ viktig når vi spiller 4-3-3, hvertfall ikke rene vinger. Men det er der vi er svakest ja..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2127 på: 31. Aug. 2007, 19:39 »
Vi mangler helt klart kantspillere. Hva når/om Milner blir skadet?

JA! Emre kan spille venstre, men han er jo skadet hele tiden også.

Jeg har alltid følt at midtbanen vår var den beste delen, men nå minsker den og minsker den, og det er lite konkuranse om plassene.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2128 på: 31. Aug. 2007, 19:41 »

Ja, men det er det som er problemet. De har jo vært i søkelyset lenge, og Beye har jo vært i newcastle siden kampen på onsdag. Syns bare midtbanen vår er ganske svar, nå som Luque\Solano forsvinner.

Solano hadde vel spilt enten høyreving eller back og Luque hadde nok vært akuell som ving i 4-3-3 hvis han hadde vært i klubben. Så kan ikke si at midtbanen har blitt noe svakere etter at de har dratt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2129 på: 31. Aug. 2007, 19:41 »

Okei, trodde du var misfornøyd med at vi ikke henter enda flere. En midtbane med Geremi, Emre, Smith,Duff, Butt, Zoggy, Barton og Milner er vel ikke akkurat det jeg vil kalle svak, men den har noen skjøre punkter. Når det er sagt så er nok dette det mest balanserte laget vi har hatt de siste 10 årene.