20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #2055 på: 30. Aug. 2007, 20:51 »
IKke meg imot om vi da får Hangeland.Men tror det er litt vell lite da Hangeland er prisa til 40-50 mill

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #2057 på: 31. Aug. 2007, 00:54 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=399396

Jeg leste så og si kun "Because of injury - Because of injury" :p
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2058 på: 31. Aug. 2007, 02:26 »
Skal bli godt (og kanskje litt trist?) når vi endelig kommer oss inn i spetember, og slipper å forholde oss til alt dette ryktesnakket.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2059 på: 31. Aug. 2007, 03:44 »
IKke meg imot om vi da får Hangeland.Men tror det er litt vell lite da Hangeland er prisa til 40-50 mill

I følge Tv2 har vi lagt inn et bud på 29 mill.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2060 på: 31. Aug. 2007, 05:49 »
Jo jeg vet og det vill jo bli litt lite?? Han er prisa på 40-50.Tviler på at Køben vill slippe han for 29 da

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2061 på: 31. Aug. 2007, 10:41 »
Noen som tror at det kan komme inne en overraskelse i dag? Siste dag i transfervinduet har jo ofte en liten godbit eller to!:)

Faye, Beye og en liten "galactico" ?  ;D

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2062 på: 31. Aug. 2007, 11:40 »
Hangeland hadde ikke vært så ille. Han har blitt stadig bedre de siste årene, og er den beste stopperen med norsk pass. Som backup ville han vært et glimrende alternativ på stopperplass sånn ideelt sett, men om han blir en Hyypiä anno 1999 er jeg dog mer usikker på...
Carr har altfor få landskamper for England!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2063 på: 31. Aug. 2007, 11:55 »
Jeg leste litt i danske aviser i stad for å se om det sto noe om Hangeland. Fck er ganske klare på at de ikke kommer til å selge noen spillere så sent i transfervinduet, ei heller har de mottatt bud på Hangeland eller noe andre spillere. Tviler egentlig på at Hangeland bytter klubb i sommer.

Halvard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2064 på: 31. Aug. 2007, 11:58 »
Er veldig fornøyd med måten David Rozehnal og Mark Viduka  har kommet til i den svare og hvite drakten. Smith er jeg usikker på, Jose tror jeg kan bli en kjempehit, bare gi jose litt tid. Det blir spennende å se om Brede Hangeland blir klar før vinduet stenger midnatt. Hadde vært konge å ha Hangeland spille ved siden av David. Da begynner forsvaret å bli tett.
Det er bare å vente i spenning, tror det kan komme en del spennende kjøp til Newcastle...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2065 på: 31. Aug. 2007, 12:04 »
Tror Faye og muligens Beye blir klare i kveld, tviler på at det kommer noe fler, men skulle gjerne ha sett en dribleglad pasningsgud på midtbanen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2066 på: 31. Aug. 2007, 12:08 »
hva med Joe Cole?? :P

synes ikke viduka har imponert meg noe, scoret et greit mål men woodgate var ganske passiv der. synes han er altfor tung og mister mye ball pga han er treg i bevegelsene. rozenhal er vel den som har vært best.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2067 på: 31. Aug. 2007, 12:11 »
Joe Cole ville vært sinnsykt bra ja! :)

Synes Viduka har gjort en god jobb jeg, han gjør det som kreves av han. Møter ballen, vinner på hodet, kjemper med fysikken sin og scorer mål!:) Kan ikke forvente stort mer kan vi??

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2068 på: 31. Aug. 2007, 12:15 »
hehe vi kan sikkert krangle om viduka til vi blir grønne i trynet. Jeg har sansen for Viduka jeg, men jeg synes spesielt mot Villa at han ikke var i nærheten av det han bør være. Men det har kun vært 3 kamper så jeg skal gi han litt tid og gi han noen kilo mindre før jeg skal dømme han ordentlig. Gleder meg hvertfall til vinduet er over nå, tenk og gøy hvis vi hadde fått en stor signering ut av det blå!
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2069 på: 31. Aug. 2007, 12:43 »
Et se og hør rykte fra et Newcastle forum.

Shady77's got a message from his Dad who works at Teesside airport and has seen Newcastle chairman Chris Mort going out to greet someone off a private jet that flew in from Barcelona. Deco maybe?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."