20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1515 på: 19. Juli 2007, 11:19 »
Ferguson: uaktuelt å selge Heinze til Liverpool

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477549&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Fergie:+Heinze+won't+join+rivals

Er egentlig ikke mitt førstevalg til en ny venstreback, men kanskje det er en viss mulighet for at det går an å lokke Heinze til Tyneside alikevel? Iallfall en allsidig forsvarer som "gir jernet" i alle dueller, så får det heller våge seg at han mangler mye fremover på å være den venstrebacken jeg ønsker meg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 19. Juli 2007, 15:59 »
Shorey til West Ham?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477546&CPID=8&clid=21&lid=2&title=Shorey+flattered+by+Hammers

Var ikke han i Newcastles søkelys også? Men vi kan jo håpe at Big Sam "sikter høyere enn som så"?

Er det veldig mulig å sikte så mye høyere for vår del?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 19. Juli 2007, 16:19 »
Ifølge min rangering (hva enn den er verdt) står både Bridge og Baines høyere på ønskelisten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 19. Juli 2007, 16:27 »
Ja, men Baines ser det ut til at vi ikke er interessert i lengre, og Bridge er jo skadet ei stund, samt at det kanskje er noe tvilsomt at Chelski vil selge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 19. Juli 2007, 16:41 »
Ja, men Baines ser det ut til at vi ikke er interessert i lengre, og Bridge er jo skadet ei stund, samt at det kanskje er noe tvilsomt at Chelski vil selge.

Mener jeg leste et sted at Keane var interessert i Baines. Ville vært forferdelig om Sunderland klarte å hente en spiller som Baines etter at Newcastle har gitt opp...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1520 på: 19. Juli 2007, 16:51 »
Etter detta transfer vinduet starta glimrende så har det "dabba" litt av synes jeg.Hvor blir det av resten av kjøpa?Vill det bli flere kjøp før transfer vinduet stenger?Selv med de vi har henta så vill jeg bli urolig hvis vi har kun denna troppen å stille med fra start.Kan det være tillfellet at Big Sam rett å slett ikke har mere å rutte med?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 19. Juli 2007, 16:55 »
Ifølge min rangering (hva enn den er verdt) står både Bridge og Baines høyere på ønskelisten.
Bridge tror jeg vi kan glemme siden han er skadet i flere mnd fremover. Da må vi isåfall bruke Babayaro i langt flere kamper enn jeg håper på!
Baines er god han, men jeg rangerer ikke han særlig mye høyere enn Shorey. Men det er nok smak og behag...........  ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1522 på: 19. Juli 2007, 17:14 »
Jeg synes vi skal gå for Shorey.Hvorvidt han er bedre enn Baines eller omvendt tror jeg blir ganske så hipp som happ mellom de to.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 19. Juli 2007, 17:32 »
Etter detta transfer vinduet starta glimrende så har det "dabba" litt av synes jeg.Hvor blir det av resten av kjøpa?Vill det bli flere kjøp før transfer vinduet stenger?Selv med de vi har henta så vill jeg bli urolig hvis vi har kun denna troppen å stille med fra start.Kan det være tillfellet at Big Sam rett å slett ikke har mere å rutte med?

Synes vi bør slappe litt mer av. Det er tross alt ikke mer enn ca èn uke siden forrige signering.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 19. Juli 2007, 19:37 »
Vi har brukt 1,5mp på sommer transfer vinduet sålangt.  Finnes det noe foregående vindu hvor vi har brukt mindre penger?

Jeg er sikker på at vi har masse penger å bruke på spillere, men allardyce kjøper seg tid ved å ikke hive ut alle pengene. La oss si at west ham ikke får suksess med en gang, da kan de bli et helvete i london klubben.

Vi har nesten ikke brukt noe. Og dermed kan vi ikke forlange like mye.

En midtstopper i 100mp klassen ville vært kanon. Får vi Bridge/Baines/Shorey  hopper jeg i taket. 
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 19. Juli 2007, 19:50 »
Sist gang var vel den sommeren Bobby Robson kun hentet Lee Bowyer på free transfer.

En midtstopper til 1,2 milliarder norske kroner er vel kanskje litt drøyt? :P

Jeg tror ikke Allardyce har så mye penger til rådighet enda. Jeg tror Ashley og Mort vil gjennomgå alt som må gjennomgås i klubben før de spytter inn penger til nye spillere. Tipper uansett vi kommer til å signe 2-3 spillere til før vinduet stenger, og regner med at vi bruker ca 10-15 miliionerpund tilsammen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1526 på: 19. Juli 2007, 20:07 »
Ser ikke noe grunn til at vi skal svi av så store summer for å kjøpe kvalitet spiller.Big Sam er jo genial på transfer markedet når det gjelder å finne billig men kvalitet.Det krever mye mere å finne en billig spiller med kvalitet enn å bruke 20-50 mp på en spiller.Det kreves det ypperste av dyktighet fra en mananger å akuratt detta har Big Sam.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 19. Juli 2007, 20:14 »
Sam er ikke Gud folkens, husk det. Han har da hatt bomkjøp i Bolton også. Så ikke tro at alt han tar og rører ved blir suksess.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 19. Juli 2007, 20:39 »
Sam er ikke Gud folkens, husk det. Han har da hatt bomkjøp i Bolton også. Så ikke tro at alt han tar og rører ved blir suksess.
Sant, han gjorde mange rare kjøp i Bolton, flere som aldri slo gjennom. Men hvis han henter 10 spillere på free og til noen millioner og halvparten slår gjennom så er det vanvittig bra avkastning i forhold til det Newcastle har gjort de siste årene!:)

Leste forresten i The Times, de hadde rangert de 25 dårligste kjøpene noensinne i PL og Newcastle hadde 5 !!! av dem! hehe..

Guivarch, Viana, Boumsong, Marcelino, Luque

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1529 på: 19. Juli 2007, 20:41 »
Sant det, men det er alt for mange som har instillingen "Når Sam vil ha han er han garantert klasse og vil bli konge i Newcastle". Men slik fungerer det ikke. Vi må bli mer kritisk til spillere som blir linket.