20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1545 på: 21. Juli 2007, 16:42 »
Men i pokker. Dette er litt frustrerende! Vil nødig se at Baines går til Mackems, unless det er Bridge vi har bydd £7 mill for!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 21. Juli 2007, 17:10 »
Syns ikke selveste Leighton  sikter veldig høyt hvis han vil gå til Sunderland! Men halvfull stadion på toppkamper og et skakkjørt styre. Da syns jeg like gjerne at han kunne ha vært i Wigan.. Det hadde hvertfall jeg gjort ::)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 21. Juli 2007, 17:51 »
På tide og signere den nye venstrebacken nå iafall. Sesongen nermer seg jo...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 21. Juli 2007, 17:56 »
Men i pokker. Dette er litt frustrerende! Vil nødig se at Baines går til Mackems, unless det er Bridge vi har bydd £7 mill for!

HVIS Sunderland klarer å hente Baines skal vi ha en klasseback, og da mener jeg virkelig KLASSEBACK. En som kan spille fletta av den godeste Baines i blinde. Vet ikke helt hva Sunderland og Keane forestiller seg, men dersom de tror at de er på god vei til øvre halvdel av PL tabellen bare fordi de rykket opp for de tro om igjen. Det samme gjelder for Baines. Det er i hele tatt et HARDT slag i trynet dersom Sunderland henter Baines og Newcastle fortsatt står med bare Babayaro som venstreback. Det er faktisk nærmest til å gråte av. Man kan jo også lure på hva som egentlig rører seg oppi hodet til Baines dersom han har store ambisjoner og dermed forlater Wigan til fordel for Sunderland!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 21. Juli 2007, 18:00 »
Hehe. Enig. Det vil være til å gråte veldig av! Jeg var misunnelig da Mackems hadde Arca, og jeg vil være så ekstremt mye mer misunnelig dersom de får Baines!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 21. Juli 2007, 18:16 »
Hehe. Enig. Det vil være til å gråte veldig av! Jeg var misunnelig da Mackems hadde Arca, og jeg vil være så ekstremt mye mer misunnelig dersom de får Baines!
Stopp en halv!

Selv om Keane og Sunderland tydligvis prøver å strø salt i nye sår nå, så ripper vi ikke opp i gamle sår som fortsatt er fulle av salt....  ;)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 21. Juli 2007, 18:18 »
Stopp en halv!

Selv om Keane og Sunderland tydligvis prøver å strø salt i nye sår nå, så ripper vi ikke opp i gamle sår som fortsatt er fulle av salt....  ;)
Hehe, sant, så sant ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 22. Juli 2007, 12:14 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 22. Juli 2007, 12:26 »
Er han forsvar da  ???
Sko me kjøpt ein brasse så sko det vert Lucio.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 22. Juli 2007, 12:30 »
Baptista er langt fra forsvarsspiller! :)

Lucio hadde vært en drøm ja. Dobbelsigning med Lucio og Lahm! ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 22. Juli 2007, 13:27 »
Baptista er jo opprinnelig en defensiv midtbane spiller da! :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 22. Juli 2007, 15:39 »
Ka i all verden skal vi med ein ny angripar? Tvilar sterkt på at det er noko i desse ryktene. Big Sam og Co jobbar nok på spreng for å få henta inn nye forsvararar.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 22. Juli 2007, 16:08 »
For de spillerne vi har er for skadeplaget.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 22. Juli 2007, 16:23 »
Baptista kan også fungere som en slag "offansiv spiller" mellom midtbanen og angrepet, noe alà det Gudjohnsen kunne vært brukt som. Sånn er det en spiller mer, og ett alternativ mer. I tillegg er Baptista en fullt brukbar spiller. Kanskje ikke god nok til de beste, f.eks. Real Madrid og Arsenal, men han kunne nok gjort en brukbar jobb hos oss. Dog er jeg litt i tvil om hvordan han liker seg på Tyneside hvis London var for kaldt for brassen med det lite hyggelige kallenavnet.

Jeg blir vel egentlig også litt skuffet dersom Baptista plutselig blir Newcastle spiller. Ikke fordi jeg ikke har tro på ham, men rett og slett fordi jeg lurer på hvor gjennomtenkt det kjøpet er. Nå er det tydelig at vi må og også vil, forsterke forsvaret, og det er tydligvis veldig vanskelig. Da virker dette litt som et "trøstekjøp" hvis det plutselig skulle bli noe av. Noe jeg forøverig tviler på.

Ser Lucio nenves her, og der har vi en "forsvarsklippe" med rutine. Kanskje litt usannsynlig å håpe på ham også, men Bayern "fornyer" jo laget denne sesongen og Lucio har jo vært der en stund. Bare spekluasjoner fra min side altså, men er det en brasse som jeg gjerne skulle sett på St.James Park så er det Lucio.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 22. Juli 2007, 17:51 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2608390,00.html

Keane håper å få Baines til Sunderland i løpet av "the next few days". Mulig det er jeg som er utålmodig, men dette begynner å irritere meg. Her sitter vi med Babayaro som vår eneste rene venstreback og så kan Sunderland komme til å hente Baines... For jævli!