20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1500 på: 16. Juli 2007, 22:28 »
Tviler sterk på at begge disse blir hentet inn når vi allerede har Taylor og Rozehnal..

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 16. Juli 2007, 22:50 »
Ja, det tviler jeg og på! Håper inderlig ikke at Cannavaro går til Chelsea.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1502 på: 16. Juli 2007, 23:05 »
Cannavaro til oss? Haha, det kan dere nok bare glemme!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 16. Juli 2007, 23:30 »
Til dei som trur vi vil gå for spelarar som Ronaldinho, Deco og Cannavaro:

Allardyce rules out 'galactico' arrival

Newcastle manager Sam Allardyce has admitted he is not in the market for a "galactico" as he attempts to strengthen his squad.

The Magpies have been linked with, among others, Brazilian superstar Ronaldinho and Italian World Cup winner Fabio Cannavaro in recent days with Allardyce scouring the world for new recruits.

Billionaire new owner Mike Ashley's spending power has inevitably led to frenzied speculation over the club's activity on the transfer market.

However, while Allardyce admits he would be thrilled to welcome such a name to St James' Park, his priorities currently lie elsewhere and admitted he was confident he could persuade Ashley's regime to fund his plans.

He said: "Without any reassurances in that area yet, I am confident if they need any convincing, I can convince them that a heavy investment needs to be made in terms of the transfer market.

"He made a massive, heavy investment in the first place which is hopefully, in the short term and the long term, great news for Newcastle United and for me.

"We are all hoping we can move in the transfer market and bring some good players to the football club.

"I am not talking about the 'galactico' stars that are being mentioned - that is just a nonsense at the moment.

"We need three or four solid, very, very good defenders from wherever it may be, and we will be a force this year.

"But we need to get them first. If he wants to give me a little gift after with a galactico, I won't say no."

Allardyce has already managed to land Mark Viduka, Joey Barton, David Rozehnal and Geremi since his arrival on Tyneside as Glenn Roeder's replacement.

However, he has made no secret of his wish to strengthen at the back, where inconsistently has cost the club dearly in recent years.

He lost out to Chelsea in his pursuit of Bolton centre-back Tal Ben Haim, and is currently chasing a series of other targets, although he admits the pool is growing smaller by the day.

He said: "We have other targets, but in terms of top targets, the list is running out rather rapidly now."

Allardyce's efforts to lure Marseille defender Habib Beye to St James' have so far come to nothing, while his move for Barcelona's Brazilian star Edmilson could be renewed in January when he has recovered from his knee injury - although by then Milan duo AC and Inter could be ahead of him in the queue.

He has dismissed suggestions he is in talks with Fulham's Franck Queudrue, and admits his interest in Manchester United's Gabriel Heinze is unlikely to pay dividends.

Allardyce said: "I wouldn't say we have any interest in Franck Queudrue.

"Heinze - if I wanted him, I don't think he would come. I think he would have hit sights on a greater club than this one.

"Certainly, if he got away from Manchester United, I'm not so sure that it wouldn't be another club somewhere else in Europe rather than in this country.

"It would be nice if he did want to come and we could pursue it, but I don't think we can."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 16. Juli 2007, 23:42 »
Selvfølgelig tror han ikke at vi kan få disse spillerne, men skulle en mulighet åpne seg, ville han nok kastet seg over den raskere enn lynet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 16. Juli 2007, 23:46 »
Allardyce skal ha for at han er ærlig. Driver ikkje med sånn tullprat og prøva å overdekke alle problem. F.eks seier han at det er lite klubben kan gjere om nokon går for Martins eller Owen, i staden for å dekke over problemet og garantere at begge blir. Sånt lika vi :)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

CRAIG BELLAMY10

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 17. Juli 2007, 00:14 »
Litt trist at vi skulle få en korrupt manager til vårt kjære lag.
Får håpe vi ikke blir tatt for korrupsjon, satt med hjertet i halsen når jeg så overskriften på nettet.
La oss alle sette oss ned og be om at dette ikke er tilfelle!

HOWAY THE LADS!!!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 17. Juli 2007, 09:09 »
Litt trist at vi skulle få en korrupt manager til vårt kjære lag.
Får håpe vi ikke blir tatt for korrupsjon, satt med hjertet i halsen når jeg så overskriften på nettet.
La oss alle sette oss ned og be om at dette ikke er tilfelle!

HOWAY THE LADS!!!!!

Hvilken Newcastle supporter kaller seg selv Craig Bellamy? Du har tydeligvis ikke fulgt med, det er ikke Allardyce det er snakk om her. 95% sikkert så er det en med Shepperd til etternavn de er ute etter. Hvis de var ute etter Allardyce hadde de ikke raidet Newcastle, men Bolton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 17. Juli 2007, 09:10 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 17. Juli 2007, 11:11 »
Skjønner Sam Allardyce meget godt, har virket som om han har vært opptatt med å få på plass signeringer eller nye fjes til klubben. Vi har også vært linket til en drøss av spillere den siste tiden, men av en eller annen grunn har det liksom stoppet opp. Kansje grunnen da er at Big Sam ikke får pengene til å fullføre overgangene han ønsker!?

Men samtidig skjønner jeg også at Ashley og hans menn vil gå igjennom den tidligere driften av klubben for å finne ut hvor de står og ikke bare "pøse" ut penger til overganger før de har fått satt seg i kontorstolene sine. Det er kansje en "safe" og proffesjonell måte å gjøre dette på....... ikke vet jeg.......

Uansett, jeg kan ikke akkurat si at jeg frykter vi ikke skal få flere spillere inn enda. Overgangsvinduet har vært oppe i KUN 2 uker, så det er fremdeles 1 mnd og 2 uker igjen. Det jeg kansje bekymrer meg litt for er at Allardyce misser ut på sine 1. valg og derfor må ta til takke med nødløsninger................

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 17. Juli 2007, 11:54 »
Skal ikkje forundre meg om også DETTE transfervindauget vil skape frustrasjon blandt Newcastlefansen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 17. Juli 2007, 15:00 »
Dersom ingen blir solgt frem til det stenger vil jeg uansett være mindre frustrert i år enn i fjor.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 17. Juli 2007, 15:57 »
Dersom intet skulle ha skjedd før vinduet stenger fra idag av, vil jeg være skuffa pga en lagdel, forsvaret. Føler mange har vel store forventninger her inne, og forventer at klubben henter minst 4-5 spillere av verdensklasse før man er fornøyd.
Fremover er det nok kvalitet til og være på høyde med hvem som helst på en god dag, og med en stopper og v.back av god klasse, mener jeg potensialet til dette laget er enormt.

Ø.L, som er fornøyd med 2 bra forsvarere til.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 19. Juli 2007, 11:16 »
Shorey til West Ham?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=477546&CPID=8&clid=21&lid=2&title=Shorey+flattered+by+Hammers

Var ikke han i Newcastles søkelys også? Men vi kan jo håpe at Big Sam "sikter høyere enn som så"?