20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1380 på: 02. Juli 2007, 17:41 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/gossip_and_transfers/6258182.stm

Her er vi linka til Wayne Bridge, Lassana Diarra og Geremi + Gudjohnsen.Hadde vi fått alle dem så hadde det vært en drøm.Nå skal det sies at det kan stilles spørsmåls tegn ved troverdigheten til detta?Men at det ligger noe i Geremi og Bridge vill jeg tro.Da dem ikke fikk all verdens med spilletid å ønsker seg da nok til en annen klubb med fast spill på laget.Gudjohnsen er jo transfer lista av Barca selv så han forsvinner.Det er sikkert, men da blir det heftig konk fra andre klubber om den signeringa.

Jeg vil mye heller ha lassana diarra en edmilson. Det jeg har sett av ham har vært meget bra! Bridge er jo udiskutabelt en klassespiller som ville vært en drøm å få. Geremi er vell allerede i boks. Han er også en solid forsterkning.

diarra hadde vært gøy. meget lovende spiller!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1381 på: 02. Juli 2007, 17:59 »
Allardyce in the papers today saying he wants another 4 defenders...

Isåfall blir jeg svært glad!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1382 på: 02. Juli 2007, 19:35 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1383 på: 02. Juli 2007, 19:42 »
Jøss, da er det jo bare å kvitte seg med han da. Er uansett langt fra god nok og jeg kan ikke akkurat si jeg vil savne han!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1384 på: 02. Juli 2007, 21:13 »
Enig, dette er jo en ren gla'sak dette jo. Når O'brien ikke er god nok for klubben skulle det bare mangle at Pattison er det. Vekk med han
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1385 på: 02. Juli 2007, 21:17 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1386 på: 02. Juli 2007, 22:59 »
Gje vekk, evt betale for å bli kvitt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1387 på: 03. Juli 2007, 01:13 »
Gje vekk, evt betale for å bli kvitt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1388 på: 03. Juli 2007, 15:17 »
Sitat fra: Lee Ryder, Evening Chronicle
Sam left with a gap to fill
.......

United finished the season with right-back Stephen Carr playing out of position in the left-back slot last season and Allardyce knows that is a situation that cannot continue.

And with Peter Ramage, Charles N?Zogbia and Paul Huntington also deputising in that position due to Celestine Babayaro?s nightmare season last time around, the likes of England and Chelsea defender Wayne Bridge is on the Toon radar with Big Sam keen on strengthening.

Hentet fra dagens Chronicle. Er det lov å håpe at vi starter den nye sessongen med en en engelsk landslagsspiller på venstrebacken....  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1389 på: 03. Juli 2007, 15:38 »
Wayne Brigde ja. Sikla på han siden før Roman gjorde sitt inntog i England. Skulle vi omsider få has på ham vil det være en gledens dag for oss alle!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #1390 på: 03. Juli 2007, 16:13 »
Leste på et nettsted at Sam hittil kun har brukt litt over 1,5 millioner pund. Blir jo bare småtteri i forhold til hva Chelsea, Liverpool og Arendal ... nei mener Arsenal har brukt. Siden det har vært snakk om han skulle få 50 miilioner pund forventer jeg at det kommer en kanon av en stopper eller midtbanespiller ... samt en spiss til ... kanskje Gudjohnson.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1391 på: 03. Juli 2007, 16:30 »
Det er egentlig utrolig hvor bra Big Sam har gjort det så langt på transfermarkedet.
Han har kvittet seg med daukjøtt som jeg slettes ikke er sikker på at Souness og Roeder ville ha gitt fyken, solgt Parker for en god sum og hentet inn billige kvalitetsspillere i alle ledd.

Får vi inn en ny venstreback og en solid stopper kan dette love godt for fremtiden. Skulle kanskje hatt en "back-backup" som kan steppe inn på begge sidene av forsvaret og heller hvittet oss med Carr og/eller Baba.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BallaJazz

• Gjest

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1393 på: 03. Juli 2007, 17:41 »
98% ;)

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1394 på: 03. Juli 2007, 18:35 »
Hva med Cicinho fra Real Madrid, god høreback, og visst Geremi kan spille på vensteback, kan vi kvitte oss med Carr.

Visst Martins/Owen trenger vi minst en kvalitetspiss til. Gudjohnsen er et allternativ, og Edu i Lyn kan også være et alternativ.

Veit ikke om Edu holder PL nivå, men er tippeligaens klart beste spiss på sine beste dager, så vi kan ta en sjangse på han , men han blir dyr, ettersom Norske klubber overpriser spillerne sine.