20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346359 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1365 på: 29. Juni 2007, 16:16 »
Hvorfor blir Phillipe Lahm linket med aston villa? Aston villa!!?

Hadde vært drømmen om vi fikk ham. Kunne fint betalt rundt 10mp for ham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1366 på: 29. Juni 2007, 20:27 »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 29. Juni 2007, 23:26 »
OK: vet det er for sent, men hvorfor i svarte var ikke vi med i bildet når Roy Makaay gikk fra Bayern til Feyenoord? Han har scoret 102 mål på ca 175 kamper for Bayern. Ser også at Miroslaw Klose gikk fra werder til Bayern for pocket change. Mystisk at ingen andre bød over (NOK 80 Mill)

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #1368 på: 30. Juni 2007, 00:33 »
Howay the Lads!

djmattis

• Gjest
« Svar #1369 på: 30. Juni 2007, 01:10 »
OK: vet det er for sent, men hvorfor i svarte var ikke vi med i bildet når Roy Makaay gikk fra Bayern til Feyenoord? Han har scoret 102 mål på ca 175 kamper for Bayern. Ser også at Miroslaw Klose gikk fra werder til Bayern for pocket change. Mystisk at ingen andre bød over (NOK 80 Mill)

Jeg tror både Klose og Makaay gikk til de klubbene for de vil avslutte karriæren sin der. Klose har lenge sagt at han vil spille for Bayern.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1370 på: 30. Juni 2007, 11:22 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1371 på: 30. Juni 2007, 11:39 »
Hangeland ja, det hadde vært en kanon signering! Er jo uten tvil en av Norges beste spillere, og det kunne vært spennende å sett hvor god han egentlig er om han får prøvet seg i en større liga. Må også si at nordmenn, eller skandinaver generelt tilpasser seg PL ganske så godt. Har jo vært "plenty" av både dansker, svensker og nordmenn som har gjort det mer enn godt nok i England, må faktisk også plusse på med et par islendere og noen finner!
Uansett, jeg ser mer enn gjerne Langemann i NUFC neste sesong!  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 30. Juni 2007, 11:55 »
skal jeg være helt ærlig så kommer dette som et sjokk på meg. Jeg trodde vi skulle sikte høyere en hangeland.

Akkurat nå så vil jeg si at det er litt gambling, men er det noen spillere i norge som kan lykkes i england så er det Hangeland. 100% profesjonell.
Han tilpasser seg alltid nivået. Når han gikk fra Vidar til Viking klarte han seg utmerket. Det samme med landslagspill og overgangen til københavn. Jeg tror han kan bli en meget bra spiller hvis vi kjøper ham.

Et kjøp vil føre til større medie dekning av newcastle i norge, samtidig vil vi få flere norske supportere. Bra for oss!

Hvorfor melder ikke flere medier dette? Virker lite troverdig når det bare er aftenposten som skriver.
« Siste redigering: 30. Juni 2007, 12:13 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
« Svar #1373 på: 30. Juni 2007, 12:46 »
Håper dette stemmer. Kjøper vi han og beye, da har vi bra midtstoppere.
Da kan vi selge Carr, signe Geremi og kjøpe en venstreback (Litt usikker, siden vi ikke blir linka til noen)

Geremi/Beye/Dyer-Huntington/Taylor/Beye-Rozenhal/Langemann/Beye-NY/Baba

Stjerneforsvar der egentlig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 30. Juni 2007, 14:50 »
Spennende. Da Hangeland enda spilte i Viking så jeg ikke for meg at han kunne ta steget helt opp, men han har utviklet seg enormt etter at han kom til FCK. Vår kanskje beste landslagsspiller, og en spennende spiller. Litt gambling å hente ham, men det kan være verdt alle penga og mer til dersom han fortsetter den fine utviklinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1375 på: 01. Juli 2007, 11:46 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/gossip_and_transfers/6258182.stm

Her er vi linka til Wayne Bridge, Lassana Diarra og Geremi + Gudjohnsen.Hadde vi fått alle dem så hadde det vært en drøm.Nå skal det sies at det kan stilles spørsmåls tegn ved troverdigheten til detta?Men at det ligger noe i Geremi og Bridge vill jeg tro.Da dem ikke fikk all verdens med spilletid å ønsker seg da nok til en annen klubb med fast spill på laget.Gudjohnsen er jo transfer lista av Barca selv så han forsvinner.Det er sikkert, men da blir det heftig konk fra andre klubber om den signeringa.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1376 på: 02. Juli 2007, 11:17 »
Hvordan er situasjonen med Edmilson nå? Kommer han eller har Big Sam droppa han?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 02. Juli 2007, 12:38 »
Er Eduardo Da Silva mannen som skal erstatte Thierry Henry på Emirates? Hadde i såfall passet meg utmerket... ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 02. Juli 2007, 13:07 »
Allardyce in the papers today saying he wants another 4 defenders...
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 02. Juli 2007, 13:17 »
deilig. Det må han nesten også.
Faen så rart det kommer til å bli når plutselig forsvaret til Newcastle er et av Pls beste. Gleder meg til sesongen starter og jeg slipper å være nervøs hver gang det andre laget angriper, uansett motstander
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...