Big Sam wants an Ed boyLurer virkelig på hva Oliver går på om dagen når jeg leser dette. Såvidt jeg vet så går ikke Edmilson på free transfer, er rimmelig sikker på at han har igjen ett år av kontrakten sin.
I tillegg har Oliver feil i tellingen av Edmilsons trofeer. Han har ikke fire strake seriemesterskap i Lyon, og to i Barca, som altså blir seks på rad. Han har tre i Lyon og to i Barca, dvs at DERSOM Barca hadde vunnet ligaen i år hadde det da blitt Edmilsons sjette strake seriemesterskap, noe han selv også tidligere haddde håpet å klare, noe som altså aldri gikk.
I tillegg så ser jeg ikke at noen av de faste Barca sidene jeg bruker melder noe om at Newcastle har lagt inn bud på Edmilson.
But it is common knowledge that Edmilson is leaving the Nou Camp
Dette er faktisk også feil. Eddy KAN være en av de som er på vei ut portene på Camp Nou, men det er langt ifra så sikkert som det høres ut som i den setningen der.
Nei, her var det mye tull. Og jeg som alltid har trodd at Oliver har vært vår beste og mest pålitelige hva Newcastle gjelder. Når jeg ser hvor på jordet dette er, blir jeg virkelig bekymret. Er Olivers snakk om Geremi like seriøst som dette så tror jeg ikke vi skal forvente oss Geremi i den nærmeste fremtid.