20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346350 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1335 på: 27. Juni 2007, 17:08 »
Nettop! Vi skal gje Allardyce det han vil ha, men eg trur ikkje han hadde planlagt å handle for slike summar, så eg syns vi kan ta det litt piano i starten. Om vi får ein god vårsesong kan vi jo bruke litt i Januar.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 27. Juni 2007, 17:10 »
Ja enig i det. Personlig tror jeg vi får n kjempe sesong. Tror vi vil gjøre vår beste sesong siden 90-tallet ..

djmattis

• Gjest
« Svar #1337 på: 27. Juni 2007, 17:15 »
Jeg har en følelse på at jeg kommer til å forandre den 8 plassen jeg stemte på i pollen inne i generellt seksjonen.
nå dundrer det inn kvalitets spillere på st.james, hvis jeg ikke har begynnt så har jeg nok fått forhåpningene tilbake.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1338 på: 27. Juni 2007, 23:44 »
Detta ser fantastisk ut:-).Geremi kom veldig veldig overaskende på meg..finner det rart at Chelski velger å kvitte seg med Geremi men beholder Ferreira som har vært veldig ustabil i presentasjonene sine å har så absolutt ikke vært noe spess bedre enn Geremi mener nå jeg.Men jeg klager ikke.Det ville jo vært heftig å fått Geremi til å spille for oss:-).Værste er jo at det ser ut til å gå i orden også..Allt tillsier att kan blir klar for oss i løpet av kort tid ;D.Lurer på om det er flere overaskelser i vente!.Også lurer jeg på hvor da Big Sam vill bruke Geremi..Siden han er såpass allsidig som han er men han får vell en rolle i forsvaret? Muligens Høyreback eller Venstre siden?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 27. Juni 2007, 23:48 »
Geremi har IKKE skrevet under! Det er fortsatt bare rykter, så vi trenger ikke å ta helt av enda!!!:)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 27. Juni 2007, 23:54 »
Geremi har IKKE skrevet under! Det er fortsatt bare rykter, så vi trenger ikke å ta helt av enda!!!:)

Gledesdreper ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 28. Juni 2007, 13:09 »
Arsenal and Tottenham are battling to sign Lyn Oslo's Norwegian striker Chinedu Ogbuke. (Daily Mirror)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 28. Juni 2007, 13:23 »
Og?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 28. Juni 2007, 13:28 »
Forhåpentligvis får Arsenal han slik at de ikke kjøper Martins!!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 28. Juni 2007, 13:34 »
Tror nok desverre de kjøper en spiss til selvom de kjøper Edu. Håper bare det blir Anelka eller noe og ikke Martins.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Geordieman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 28. Juni 2007, 13:40 »
nå er det bare opp til big sam om han klarer å holde martins på st.james park

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 28. Juni 2007, 13:42 »
Når ble Edu norsk? :o)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 28. Juni 2007, 13:43 »
UFF.. mister vi martins blir jeg lei. vil heller owen forsvinner. tenk dere arsenal vs newcastle på st.james til neste år da, arsenal med martins på topp. blir nok tidenes pipekonsert. håper så jævli martins blir!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 28. Juni 2007, 14:04 »
nå har capello fått sparken i real, så da får vi bare håpe wenger blir manager i real :)
lt;3 Newcastle <3