20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1320 på: 27. Juni 2007, 12:44 »
Geremi sier jeg ja takk til.Han hadde vært en ok forsterkning :).Nå er det vell ikke noe overaskende at vi får 50MP nå som Mike har ankommet skuta ;).Er som en liten drittunge på julaften for tia .Mange år siden sist det har vært så lyse å spennende tider som det er nå.Hærlig hærlig å se alle go ryktene å ikke minst at vi virkelig har noe på gang nå ;D.Flamini hadde jeg ikke sagt nei takk til heller.Har helt klart visst at han holder PL nivå med Arsenal plus at jeg tror at han ville utvikla seg under Big Sam så det er intresangt:).

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 27. Juni 2007, 14:36 »
Chelsea's Cameroon international midfielder/ defender Geremi is reported as currently being at Newcastle's training ground for talks over a free transfer move.

There had been recent speculation that the 28 year-old could swap Stamford Bridge for a second stint at the Riverside - having played season 2002/03 for the Smoggies when on loan from Real Madrid.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 27. Juni 2007, 14:39 »
Hadde vært fint med en kilde, så man vet hvor mye man skal legge i dette, Fredrik!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 27. Juni 2007, 14:45 »
Hadde vært fint med en kilde, så man vet hvor mye man skal legge i dette, Fredrik!

Det er fra nufc.com

Forresten, et utrag fra icNewcastle om Rozehnal:

Meanwhile, Rozehnal is back in the Czech Republic but will be back on Tyneside next week to fly out to a training camp in Austria with the rest of the United squad.

Har han signert? Hvorfor står det ingenting på nufc.co.uk om han?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 27. Juni 2007, 14:47 »
Tror han har signert, men ikke "presentert".

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 27. Juni 2007, 14:51 »
United bid for Geremi

Jun 27 2007

by Alan Oliver, Evening Chronicle

NEWCASTLE United are in talks to bring Cameroon international Geremi to St James? Park from Chelsea.

That was the word from West London today as things begin to hot up both on and off the field for United.

With Joey Barton and Mark Viduka already in the bag, Sam Allardyce is now clearly concentrating on his defence, with Geremi looking set to join Czech Republic defender David Rozehnal at St James? Park.

A source close to Chelsea told me today: ?Geremi is out of contract at Stamford Bridge and we understand that he is talking to several clubs, including Newcastle United.

?From what we can gather he loved his time up in the North East with Middlesbrough, and Newcastle seem to be favourites for his signature.?

The versatile 28-year-old ? his full name is Geremi Sorele Nijtap Fotso ? has been a Cameroon international since 1996.

He can operate both in midfield and defence and is equally at home on either flank ? a big plus for United boss Allardyce.

Allardyce has always favoured big, strong players and, unlike Emre, Geremi comes into this category.

Indeed while Emre has continually pledged his future to United, I am not certain the Turkish international will still be at St James? Park at the start of the season.

But Allardyce is obviously hoping Geremi will. Although he began his career as a right-winger, Geremi has played both in midfield and at full-back for Jose Mourinho at Chelsea ? and on both sides of the field.

He was part of the Cameroon team which won the Olympic title in 2000 and played for his country in the World Cup two years later. He has played for Paraguay?s Cerro Porteno, Genclerbirligi in Turkey and Real Madrid before moving to Middlesbrough on loan.

And he will be remembered by United fans for grabbing the only goal of the game with a header on the night Middlesbrough beat Sir Bobby Robson?s side at the Riverside Stadium in March 2003.

He was Middlesbrough?s Player of the Season that year and in the summer Claudio Ranieri paid Real Madrid £6m to take him to Stamford Bridge.

Geremi was not a Mourinho regular last season but at the same time he still figured 28 times, including coming on as substitute in the Champions League semi-final second-leg defeat by Liverpool at Anfield on May 1.

If Geremi does sign for United the ticket office will find themselves under pressure because he has 17 brothers and a sister.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 27. Juni 2007, 14:55 »
Gutta på newcastle-onlinet forumet mener at det er med Rozehnal som med Barton. Små detaljer gjenstår sikkert og dermed kan de ikke presentere han enda.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 27. Juni 2007, 15:00 »
Får vi snart se et dyrere kjøp, mon tro? Jeg er positiv til at Sam ikke sprer rundt seg med penger, men jeg håper samtidig at han åpner pungen skikkelig en gang eller to.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 27. Juni 2007, 15:10 »
Geremi på trening i Newcastle ifølge Nufc.com:

Chelsea's Cameroon international midfielder/ defender Geremi is reported as currently being at Newcastle's training ground for talks over a free transfer move.

There had been recent speculation that the 28 year-old could swap Stamford Bridge for a second stint at the Riverside - having played for the Smoggies in season 2002/03 on loan from Real Madrid.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1330 på: 27. Juni 2007, 15:15 »
Jeg håper han kommer..Det hadde vært konge å fått Geremi!!

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 27. Juni 2007, 16:34 »
BBC melder også om Geremi! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6244976.stm
Jeg hadde ikke hatt noe i mot å fått Geremi.  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 27. Juni 2007, 16:55 »
Geremi er en bra signering!  Men hvis vi får 50mp, så må vi kjøpe en klasse spiller.  Jeg håper vi splasher ut 15mp på en bauta midtstopper hvis vi finner en.  Hvis ikke kan vi kjøpe hypia for 1mp og vente til januar eller neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 27. Juni 2007, 16:59 »
Eg er litt skeptisk til at/om vi skal bruke £50 mill allerede no. Vi bør heller vente til vi kjem til europa, og i stedet gje Allardyve dei spelarane han vil ha først, eg vil ikkje at vi skal kaste ut og betale overpris på spelarar som Bent for £17 mill. Eg vil heller at vi venta til vi kan lokke med noko anna enn berre pengar. No har jo vi ganske lite og lokke med, med tanke på den begredelige fjorårssesongen. Så eg syns vi skal vente med å splashe ut for masse til vi har sjansen til å kjøpe verkeleg store stjerner.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 27. Juni 2007, 17:05 »
Enig! Men på en annen side må vi forsterke rimelig bra for å nå europa:)