20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346368 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #945 på: 28. Mai 2007, 23:36 »
Fernando Torres er en spiller jeg gjerne hadde sett i Newcastledrakt, særlig hvis Martins eller Owen forsvinner. Han er kjapp og han er hvertfall litt høyere enn Owen og Martins. Vil hvertfall mye heller ha Torres enn Tevez. Han vil sikkert bli temmelig dyr å handle og vi bør vel heller bruke ressurser på forsvaret vårt.
Han kommer helt sikkert og! ::) Hva med Villa og i samme slengen? ;)

Tror nok desverre at ikke vi har noen sjanse på Torres. Tipper han blir i Athletico hvis ikke et CL-lag henter ham. Men det er klart det hadde vært bra...
Nei, og det er like greitt, "El Ninho" er god, men en smule oppskrytt også. Han kommer til mange store sjanser, men jaggu brenner han mange også. Jeg har sett ham i noen kamper for Atlètico i år og det nivået han presterte på da han imponerte alle mot Ukraina i VM ifjor sommer er langt fra Torres standard for å si det sånn. Stor sterk, rask og målfarlig spiss, men du verden så omstendelig han spiller noen ganger, og du verden som det ødlegger for ham.

Toni derimot hadde jeg glatt tatt imot på St.James Park, men jeg tror nok at det blir med drømmen også

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 28. Mai 2007, 23:38 »
On May 24, 2007 Newcastle United posted rumours from the Evening Chronicle on their website.

Wigan full-back Leighton Baines could emerge as a transfer target for new boss Sam Allardyce according to the Evening Chronicle.

The England Under-21 star would cost the Magpies around £5m and that the player is keen to move to a bigger club after an impressive season at the JJB.

On May 25, 2007, it was reported Wigan Athletic put a price tag of £20,000,000 (Million) pounds on the head of Baines, after large figures were quoted for the Southampton full back, Gareth Bale, who compared to Baines, is untried in the top flight.
Og kilden til dette er?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 29. Mai 2007, 01:54 »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 29. Mai 2007, 07:28 »
Isåfall hvis Riise er på vei bort fra Liverpool, bør vi stå først i køen. Vil mye heller ha han enn Baines og Taylor. Uansett kan vi kjøpe 2 av dem, siden vi trenger både vback og vkant
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #949 på: 29. Mai 2007, 08:42 »
On May 24, 2007 Newcastle United posted rumours from the Evening Chronicle on their website.

Wigan full-back Leighton Baines could emerge as a transfer target for new boss Sam Allardyce according to the Evening Chronicle.

The England Under-21 star would cost the Magpies around £5m and that the player is keen to move to a bigger club after an impressive season at the JJB.

On May 25, 2007, it was reported Wigan Athletic put a price tag of £20,000,000 (Million) pounds on the head of Baines, after large figures were quoted for the Southampton full back, Gareth Bale, who compared to Baines, is untried in the top flight.
Og kilden til dette er?

Evening Chronicle + wikipedia.org
Newcastlesupporter siden 1992

BallaJazz

• Gjest
« Svar #950 på: 29. Mai 2007, 10:16 »
Jeg håper virkelig vi får Baines!.Det hadde vært konge.Ellers så får Big Sam litt å rutte med ;).http://newutd.no/index.php/arkiv/2007/05/27/sam-far-millioner/

45 MP Folkens! ;D.Detta er helt strålende.Detta ER jo glimrende nyheter :D.Kan vi helt klart få kjøpt det vi trenger av kvalitet å enderlig med en manager som vet hva som trengs så er detta meget meget lovende for neste sessong.Gleder meg som en unge til å se hva som kommer inn å hva av kvalitet Big Sam får inn.Lenge siden sist jeg har sett så lyst på neste sessong som det gjør nå.
« Siste redigering: 29. Mai 2007, 10:18 av BallaJazz »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 29. Mai 2007, 10:21 »
Alt dette styret rundt Newcastle får meg til å tenke på det Andy Gray sier på Fifa 07: "I can`t remember last time it was such an optimism surrounding this club."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 29. Mai 2007, 10:22 »
Berbatov blir i Tottenham. Kan dette føre til mer interesse for Martins/Owen?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2154017,00.html

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 29. Mai 2007, 10:35 »

Gjør meg intenting om de blir solgt, så lenge castle tjener en del penger på det. Jeg ville gjøre som Tham har gjort under Joel. Kjøp inn de best talentene, men ikke til enhver pris. Og i tillegg pass på at vi ikke har for mange high earners.

Ryktebørsen sier dette "Steven Gerrard and Jamie Carragher have asked Liverpool's owners to fund a move for former striker Michael Owen - Daily Telegraph." Forutsatt at den forbanna klausulen ikke eksisterer kan vi mao tjene noe på herr porselen. Og for å ikke snakke om lønnsutgiftene vi sparer: Bare der har vi finansiert kjøpet av Baines.

« Siste redigering: 29. Mai 2007, 10:47 av InspectorC »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 29. Mai 2007, 12:46 »
Vi kan godt selge Owen. Han blir aldri så god som han var.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 29. Mai 2007, 14:57 »

Og kilden til dette er?

Evening Chronicle + wikipedia.org
Er vel ikke Evening Chronicle som har spekulert i en prislapp på £20 mil. på Baines? Om denne Ashely fyren er villig til å spytte in £45 mil. til overganger syns jeg fortsatt at det er en stiv pris for Baines, selv om det kanskje er den spilleren jeg ønsker meg mest til Newcastle akkurat nå...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 29. Mai 2007, 15:00 »

Gjør meg intenting om de blir solgt, så lenge castle tjener en del penger på det. Jeg ville gjøre som Tham har gjort under Joel. Kjøp inn de best talentene, men ikke til enhver pris. Og i tillegg pass på at vi ikke har for mange high earners.

Ryktebørsen sier dette "Steven Gerrard and Jamie Carragher have asked Liverpool's owners to fund a move for former striker Michael Owen - Daily Telegraph." Forutsatt at den forbanna klausulen ikke eksisterer kan vi mao tjene noe på herr porselen. Og for å ikke snakke om lønnsutgiftene vi sparer: Bare der har vi finansiert kjøpet av Baines.

Dersom denne omtalte klausulen eksisterer, og Newcastle kan ende opp med å måtte selge Owen for £9 mil. så er det ikke sikkert det er dårlig butikk alikevel. Med Owens historie tror jeg ikke vi kan forvente å få igjen de £17 millionene vi betalte for ham, og bare tanken på alle lønnsutgiftene han har kostet klubben til tross for minimalt med spilletid er vel nesten en god nok grunn til å selge ham. Det finnes fortsatt gode spisser der ute som kan score mye mål, de trenger ikke hete Michael Owen, bli kjøpt fra et mislykket Real Mdrid prosjekt og koste £17 mil!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #957 på: 29. Mai 2007, 15:14 »
På en måte vil jeg selge Owen for alt over 9 mp. Men på annen side kan det bli ufattelig surt å se han bli topscorer for en annen PL klubb neste sesong.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 29. Mai 2007, 16:13 »
På en måte vil jeg selge Owen for alt over 9 mp. Men på annen side kan det bli ufattelig surt å se han bli topscorer for en annen PL klubb neste sesong.

kunne ikke vært mer enig. Skal vi hevde oss i toppen, går det ikke an å selge våre beste spillere til konkurentene. Selger vi ham til pool, får vi en vanskelig jobb i å finne erstattere. Vi må huske på at han bringer inn mye penger i form av draktsalg o.l. også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 29. Mai 2007, 16:38 »
En annen faktor som skal tas med i betraktningene er at Owen gir oss et fortrinn på transfermarkedet, akkurat som Shearer gjorde. Spillere vil til klubber med store profiler.