20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345569 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #300 på: 16. Mars 2007, 15:14 »
Han er ekstremt målfarlig da. Har sett han spille for Preston i noen kamper.
Han har vell 31 mål på 80 kamper eller noe sånt.. Så Nugent er en spiller jeg svært gjerne vil se i Newcastle trøyen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 16. Mars 2007, 15:44 »
Jeg syns nesten vi kan slutte å legge inn rykter fra fansfc. De finner rett og slett på rykter, og det kan jeg klare sjøl...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 17. Mars 2007, 16:16 »
Ifølge The Guardian er Newcastle nære ved å signere Steve Sidwell på fri transfer fra Reading.
LINK

Forholdsvis ung, offensiv og god til å komme til sjanser og det faktum at vi kan få han gratis vil gjøre dette til en veldig god deal, mener ihvertfall jeg!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #303 på: 17. Mars 2007, 16:19 »
Sidwell hadde vært en drøm. Knallsignering!

I tillegg går Darko Kovacevic sin kontrakt ut til sommeren!
http://en.wikipedia.org/wiki/Darko_Kovacevic
en spiller som hadde styrket angrepsrekka vår et par hakk som alternativ til Martins/Owen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 17. Mars 2007, 16:34 »
Sidwell hadde vært en drøm. Knallsignering!

I tillegg går Darko Kovacevic sin kontrakt ut til sommeren!
http://en.wikipedia.org/wiki/Darko_Kovacevic
en spiller som hadde styrket angrepsrekka vår et par hakk som alternativ til Martins/Owen

Darko Kovacevic er jo gammel! Han blir 34 år til neste sesong!

På den linken du oppgav nå, så står det 2 forskjellige fødselsdatoer:
Darko Kovačević (born 18 November 1973 in Kovin) is a Serbian football player. Og: Date of birth May 18, 1980 (age 26)

Men det siste er selvfølgelig feil, om han da ikke debuterte på proffesjonelt nivå da han var 12 år!?!

Jeg mener han er for gammel!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #305 på: 17. Mars 2007, 19:05 »
Sidwell på free transfer hadde vært konge. Kovacevic derimot er jeg lite lysten på.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 17. Mars 2007, 19:27 »
hva skjer i west ham til sommeren da? noe der å hente? vil vi ha nedrykks rusk...?

sitter å ser blackburn west ham nå, kan ikke skjønne at det laget her ikke leverer bedre en hva de gjør! skjønner at Charlton ligger unner, de har stort sett bare Bent som jeg har respekt for...

men jeg skjønner at veien ned er kortere en hva vi tror
Han kom, ble mett og dett var dett....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 18. Mars 2007, 12:08 »
Er ikke så mange på West Ham jeg ønsker til Newcastle. Dean Ashton, Matthew Upson og Lucas Neill er de eneste jeg kommer på i farta...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 18. Mars 2007, 12:42 »
Ser ut til at Freddy Shepherd nok en gang vil støtte sin manager ved å gi han nok penger til å forsterke laget før neste sesong.

Trolig er det forsvaret som vil få en skikkelig "make up", og Shepherd erkjenner at de allerede har navn de er ute etter!

LINK

Jeg ser med spenning mot hvilke spiller "vi" klarer å hente. Med skadefri tropp har vi PL`beste keeper, en fabelaktig midtbane, samt et spisspar i Owen - Martins som ingen kan sammenligne med. Men forsvaret er kansje PL`s dårligste?!?

Så med 3 gode erstattere for Moore, Bramble og Bernard, samt kansje også erstattere for Carr og/eller Babayaro, vil heve NUFC flere "lysår" frem mot neste sesong!

Men jeg vil også ha en bedre, yngre og kraftigere spiss en Sibierski, da han sin kontrakt også går ut. Zigic har vært nevnt, og jeg mener han vil være en fabelaktig løsning. Men det er også andre gode spillere med samme spisskompetanse, som f.eks. Santa Cruz og Crouch. Den billigste løsningen er gjerne den beste her..............

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 18. Mars 2007, 18:32 »
Hvorfor sier alle at vi har en så vanvittig godt midtbane? Ja, på papiret ser det veldig pent ut. Men de blir jo knust i kamp etter kamp. Når spilte vi sist en kamp hvor midtbanen faktisk fungerte godt? Duff er en tragedie på venstrekanten, Parker og Butt har bare vært middelmådige og Milner prøver og prøver men får ikke til allverden han heller. Face it, vi har 2 valg, enten bytte ut flere av spillerne, eller få inn en manager som klarer å utnytte det potensialet som ligger her.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 18. Mars 2007, 18:50 »
Hvorfor sier alle at vi har en så vanvittig godt midtbane? Ja, på papiret ser det veldig pent ut. Men de blir jo knust i kamp etter kamp. Når spilte vi sist en kamp hvor midtbanen faktisk fungerte godt? Duff er en tragedie på venstrekanten, Parker og Butt har bare vært middelmådige og Milner prøver og prøver men får ikke til allverden han heller. Face it, vi har 2 valg, enten bytte ut flere av spillerne, eller få inn en manager som klarer å utnytte det potensialet som ligger her.

helt enig. Etter mi meining kan vi godt bytte ut 10 spelarar.
Synd at vi ikkje brukte sjansen til å kjøpe kvalitet når vi var kvalifisert til Europa forige sommer.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #311 på: 19. Mars 2007, 00:51 »
Eg synes det er tull å selge\erstatte 10 spillere.. Vil vedde på at midtbanen til newcastle vil heve seg mange hakk så fort som vi får et skikkelig forsvar på plass.. Er ikke lett å spille midtbane når en er mer opptatt av å hjelpe forsvaret enn å sørge for at vi spiller våres eget spill..

Woody er i mine det soleklare førstevalget til sommeren, med han i forsvar så trur eg flere av våres nåverende spillere kunne blomstra. boro sitt forsvar er ikkje allverden uten han heller, det såg vi i går..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 19. Mars 2007, 01:30 »
Woodgate er også mitt høyeste ønske når det gjelder midtstopper, men jeg har liten tro på at han kommer til å gå til Newcastle i sommer...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 19. Mars 2007, 13:24 »
Carr, Moore, Bramble, Bernard, Babayaro, Ramage, Pattison, Luque, Gate og Srnicek. Dette e 10 spelarar uten noko stor framtid i Newcastle. I tillegg trekker dei sikkert bra med lønn så ein bør snart begynne å kvitte seg med mesteparten av dei.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 19. Mars 2007, 13:35 »
Her er en ganske så interessant artikkel om sommerens bytter og spillerkjøp. Spennende targets. Jeg må si meg enig i det meste som sies her. Klart, mye at det har blitt nevnt på dette forumet før. Men som Ed Harrison sier. Vi må handle klokt og billig i sommer for å få dekket de behovene vi har. Og forsvaret må komme i første rekke!

http://soccerlens.com/newcastle-shopping-for-bargain-defenders-in-the-summer/14321259.html

« Siste redigering: 20. Mars 2007, 01:33 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?