20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #285 på: 13. Mars 2007, 20:54 »
Ka tid var 29 gammalt i fotball, han har mange år igjen i toppen

jeg skrev "gammel"

Er det ikkje lov å skrive nynorsk her?

Hva er det med saken å gjøre?
Jeg oppfattet det som om vannvakten oppfatettet det som om jeg mente at Harte var for gammel, jeg bare mente at han var aldrende hvis dere skjønner.
Jeg har ingenting imot nynorsk! absolutt. Jeg ville bare presisere at jeg ikke mente at Harte var FOR GAMMEL

Takk
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 13. Mars 2007, 22:35 »
Men det er han... Og for dårlig :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 13. Mars 2007, 22:49 »
Ian Harte er litt temposvak, men har en eminent venstrefot. Er ikke så oppdatert på skadehistorien hans, men alt er vel bedre enn Babayaro og Carr!

Er ikke enig i påstanden om at Harte er en av de dårligste venstrebackene i PL igjennom tidene. Synes han var stabilt god for Leeds, med dødballer og skudd som sitt ypperste våpen. Han har også gode innlegg.

Men jeg håper på et yngre og bedre alternativ, men synes ikke vi skal hive alle pengene våre på en venstreback. Harte er en grei eller ok løsning da han er gratis, bedre en Babayaro, og i så måte ville forsterket NUFC. Kansje ikke så dumt å hente han gratis, da vi kan bruke pengene på andre "områder".

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 13. Mars 2007, 23:55 »
Greit nok at Babayaro ikke er noe å skryte av, men han er mye, mye bedre enn Ian Harte. Jeg blir direkte skuffet og irritert hvis vi henter ham i sommer...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 14. Mars 2007, 16:17 »
Nok en gang nye rykter fra den mindre troverdige siden FansFC. Denne gangen er det den Tjekkiske forsvarspilleren Tomá? Ujfalu?i vi skal være interessert i!?
LINK

Har sett veldig lite av han til å komme med noen kommentarer. Er dette "sjefen" vi ser etter i forsvar?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 14. Mars 2007, 16:21 »
Tomá? Ujfalu?i er en habil spiller, men så lenge det er fansfc som skriver det så gidder jeg ikke engang å tenke tanken.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 14. Mars 2007, 16:46 »
Jeg hadde vært veldig fornøyd med Ujfalusi. Vi ble linket til ham i sommer og tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 14. Mars 2007, 18:56 »
Zigic hadde vært kongekjøp, men prisen det spekuleres i er 8 mill pund. Vi kunne håpet på et bytte mot luque?Han er stor og sterk og tilfører laget utrolig mye fysikk. Jeg mener vi har en spillerstall med alt for lite fysikk, og det hadde vært utrolig deilig med en spiller som kunne gi litt bank til motsdanderen i duellene. Arsenal var vell linket til zigic ifjor tror jeg, sammen med andre pl klubber.
« Siste redigering: 14. Mars 2007, 19:15 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #293 på: 14. Mars 2007, 23:15 »
Ujfalusi hadde vært et bra kjøp det. Han kunne tilført laget og backrekka mye. Men når fansfc linker oss til denne spilleren er det bare å ta det med knusende ro.

Nye rykter fra fansfc, Sami Hyypia. Herregud, hvis han i det hele tatt sett foten innafor St. James' park så får Roeder finne seg noe anna å gjør. Han er en aldrende pensjonist som synger på sine siste strofer. Men de kommer fra fansfc så det er ikke så mye i ryktene antageligvis.

Link her: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=164270
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 14. Mars 2007, 23:31 »
Zigic hadde vært kongekjøp, men prisen det spekuleres i er 8 mill pund. Vi kunne håpet på et bytte mot luque?
Ja det var et sabla godt forslag, å bytte vekk Luque mot Zigic! Håper Roeder tenker i samme bane, og om han gjør det, vil han ha gjort en fantastisk deal!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 14. Mars 2007, 23:41 »
Nye rykter fra fansfc, Sami Hyypia. Herregud, hvis han i det hele tatt sett foten innafor St. James' park så får Roeder finne seg noe anna å gjør. Han er en aldrende pensjonist som synger på sine siste strofer. Men de kommer fra fansfc så det er ikke så mye i ryktene antageligvis.

Link her: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=164270

Sami Hyypia er for dårlig og for gammel, vil ikke ha han i NUFC om han hadde spilt gratis engang! Men jeg regner dette for å være dårlige og lite troverdige rykter, og om det skulle skjedd, hadde det vært en katastrofe!

Send han heller til Bolton, de pleier å ta imot de "gamle"!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #296 på: 15. Mars 2007, 00:14 »
Zigic hadde vært kongekjøp, men prisen det spekuleres i er 8 mill pund. Vi kunne håpet på et bytte mot luque?
Ja det var et sabla godt forslag, å bytte vekk Luque mot Zigic! Håper Roeder tenker i samme bane, og om han gjør det, vil han ha gjort en fantastisk deal!!!
Ingen dum ide! :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 16. Mars 2007, 10:31 »
Ihvertfall, tror vi kan glemme Gareth Bale. Han blir nok for dyr, og vi blir nok ikke med på en budrunde. I tillegg er det større klubber som er ute etter han.

Daily Mail rykter

Vi får nok finne en billigere og en mer erfaren løsning på den plassen. Jeg tror også det er til klubbens beste, da vi ikke vet hva Bale står for på PL niva.
« Siste redigering: 16. Mars 2007, 10:33 av Frode »

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #298 på: 16. Mars 2007, 11:50 »
Har Woodgate signert for M'boro? I utgangspunktet var jeg ikke så keen på å hente han tilbake. Men etter AZ Alkmaar kampen så mener jeg at vi bør slå til om Woody er interessert. -Risikoen for et nytt skademareritt er der, men skitt au. I dag føler jeg meg desperat, og er villig til å ta den sjansen. Vi har forhåpentligvis Gooch til neste sesong også, og med Woody, Taylor og Bramble i tillegg har vi et midtforsvar bedre enn på lenge.
Hva sidebackene angår, så håper jeg Solano finner seg til rette på høyre kant. Carr kan byttes ut med nærmest hva som helst. Det vil bli en nivåhevning uansett  ;).

Finansieringen kunne gå via Parker. Jeg ser ikke at han har løftet NUFC særlig. En angrepsbrems, og kaptein under pari. er mitt inntrykk. Midtbanen er ikke særlig kritisk ledd m.h.t. spillermateriale. Så skulle en klubb ønsker å bla opp for Parker ser jeg ikke bort fra at det er til NUFC sitt beste å ofre han. Midtbanen fungerte jo godt da Parker var ute med skade. Butt tåler en sesong til. Gi Emre fast plass. Og bruk neste sesong til å søke markedet etter et nytt midtbaneanker. -Au au, nå får jeg nok pepper fra Parkerfans  :-\
 ;)   
Livet er svart/hvitt!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 16. Mars 2007, 15:11 »
No har vi visst nok kastet oss inn i jakten på det store talentet David Nugent. Sier fansfc da :P Kunne gjerne tenkt meg denne spilleren. Hva mener dere?

Link her: http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=164416
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs