20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #210 på: 04. Mars 2007, 18:29 »
Lillebror Ferdinand har nok en gang hatt en mindre god kamp. Kjøper vi han i sommer griner jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 04. Mars 2007, 18:51 »
Alltid underholdene når Spurs spiller. Er som Newcastle under Robson. Savner slik fotball på SJP.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 04. Mars 2007, 21:01 »
Ja fy faen for en kamp i dag. Synes synd på Curbishly. West Ham er nok i Championship neste sesong.

De siste ryktene nå er at Babel og Sidwell er veldig hotte og at Reo Coker er ute av bilde.

Link her: http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=54881
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Mars 2007, 21:16 »
Ja fy faen for en kamp i dag. Synes synd på Curbishly. West Ham er nok i Championship neste sesong.

De siste ryktene nå er at Babel og Sidwell er veldig hotte og at Reo Coker er ute av bilde.

Sidwell hadde vært fantastisk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 04. Mars 2007, 21:27 »

Så enig med deg borbis. Min gode gamle far er West Ham supporter, og det har han vært i mangfoldige år. Han har derfor vært med på en del oppturer og nedturer med klubben. Men den kampen idag fortjente han ikke! Håper vi som NUFC supportere slipper en slik opplevelse i fremtiden!

Men over til transfer ryktene dine. Babel er jo vensterving som også kan brukes som angriper, kansje ikke det vi trenger aller mest! Foretrekker helst et annet alternativ!

Sidwell er jeg veldig interessert i. God til å skape sjanser, scorer bra med mål fra sin midtbaneposisjon, samt at han har bra med målgivende pasninger til nå i PL. Altså en spiller vi trenger på vår midtbane, som i tillegg er gratis!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 04. Mars 2007, 21:51 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=55096
Denne løgnaktige oppskrytte guttevalpen må Roeder holde fingrene vekk fra. >:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 05. Mars 2007, 10:14 »
Håper Roedre vet bedre enn å hente Ferdinand hit. Vil absolutt ikke ha en oppskrytt egoist til Newcastle. De har vi hatt nok av før!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 05. Mars 2007, 13:36 »
Wigan kaster seg inn i kampen om Antoine Sibierski, hvis kontrakt snart går ut. Bolton og Derby har som kjent "snust" på han tidligere!
LINK

Samtidig melder Watford sin interesse i vår reservekeeper Steve Harper, som har stort sett levd et liv i skyggen av Given på St. James Park. De ser på han som en god erstatter for innlånte Ben Foster som kun er på lån ut denne sesongen fra ManU.
LINK

Men dette kommer som kjent fra en ganske så useriøs kilde, så det behøver ikke være noe i ryktene!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 05. Mars 2007, 13:45 »
Ifølge The Journal er ikke Glenn Roeder interessert i Jonathan Woodgate. Han frykter at skadene skal oppsøke stopperen i fremtiden!

LINK

Jeg må si meg enig i det Roeder sier her om Woodgate. Javisst er han en god stopper, når han er skadefri. Men han har slitt med så mye skader opp igjennom sin karriere, at det nærmest ville vært utrolig om han plutselig ble kvitt alle skadene på et "blunk"!

Det å signere en så skadeplaget spiller på permanent basis, og i tillegg gi han en særdeles viktig rolle i laget, ser jeg på som en STOR risiko! Dette kan være skummelt, og kan falle tilbake på klubben selv!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 05. Mars 2007, 13:52 »
Prøvespiller Lee Kerr skal spille reservelagskamp mot Bolton i kveld. Hans makker på topp er ingen andre enn Albert Luque. Kan bli spennende å se hva denne ungutten får til i kveld. Er han en fremtidens mann for NUFC?

LINK

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 05. Mars 2007, 14:00 »
Ifølge The Journal er ikke Glenn Roeder interessert i Jonathan Woodgate. Han frykter at skadene skal oppsøke stopperen i fremtiden!

LINK

Jeg må si meg enig i det Roeder sier her om Woodgate. Javisst er han en god stopper, når han er skadefri. Men han har slitt med så mye skader opp igjennom sin karriere, at det nærmest ville vært utrolig om han plutselig ble kvitt alle skadene på et "blunk"!

Det å signere en så skadeplaget spiller på permanent basis, og i tillegg gi han en særdeles viktig rolle i laget, ser jeg på som en STOR risiko! Dette kan være skummelt, og kan falle tilbake på klubben selv!
Enig med Frode her. Woodgate er en veldig god stopper, helt klart. Men er bekymret for at han kan bli skadet og nesten ikke få spilt en kamp neste sesong hvis vi henter han.

Prøvespiller Lee Kerr skal spille reservelagskamp mot Bolton i kveld. Hans makker på topp er ingen andre enn Albert Luque. Kan bli spennende å se hva denne ungutten får til i kveld. Er han en fremtidens mann for NUFC?

LINK
Blir spennende å se hva denne spilleren får til. Høre hva Clark og Roeder har å si etter kampen. Håper at han kan være en Newcastlespiller for fremtiden :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 05. Mars 2007, 14:07 »
Anton Ferdinand skal ha løyet om sitt opphold til klubbledelsen i West Ham. Dette er nok en grunn for ikke å signe ham. Han er ei lita bråkebøtte, men ikke så stor som godeste Bellamy da. Anton har et veldig stort potensiale. Blir nok en dag like om ikke bedre enn sin bror. Men da må han begynne å bli voksen. Trur at med led veiledning så vil denna gutten komme på rett kjøl. Men om det er Newcastle som skal gjøre det er jeg likevis på..

Link her:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168808

Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 05. Mars 2007, 14:46 »
Hva med Tony Hibbert fra everton?

Han har bare startet 5 kamper for everton denne sesongen.
han er bare 26 år, og har sine beste år forran seg, sånn som reoder liker.
Han er etter min mening alt for god til å sitte på benken, men everton har jo Neville i hans posisjon.

jeg tror ikek han ville kostet skjorta, og han er sikkert interesert i førstelags spill.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 05. Mars 2007, 16:04 »
Tony Hibbert er et annet godt høyreback alternativ ja

Men vil heller se Heitinga, Young eller Degen i Newcastle trøya
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic