20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 345089 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #180 på: 02. Mars 2007, 16:34 »
Som det har vært nevnt her, ønsker også jeg meg Gabriel Heinze. For guds skyld ikke kom med anklager om over the top på 29 åringer som faktisk er god. Gjerne på Solskjær, T.A Flo og Petter Rudi, men ikke på bautaen Heinze, som er like god som midtstopper som venstre back. Hvis ikke han er mulig å fiske til SJP, så er jo Bridge et alternativ, selvom det også blir vanskelig. Jeg vil heller ikke ha Anton Ferdinand, men dog Woodgate. Distin vil jeg også veldig gjerne ha. Woodgate ser jeg på som et unaturlig kjøp av Roeder. Men tenk om vi hadde fått Heinze og Distin, og i tillegg en høyreback, la oss si Hughes (rutine), eller Hoyte (fart). Se for dere dette forsvaret:

Hughes/Hoyte - Distin/Woodgate - Taylor/Onyewu - Heinze/Bridge

Glem det. Roeder er blind.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. Mars 2007, 16:36 »
Her er dagens transfer-rykter:
Ifølge The Times er NUFC favoritter til å skaffe seg Dean Ashton. Les mer her!

Og "jaggu" er vi ikke interessert i Nigel Reo-Cocker også, men her får vi visst konkurranse fra ManU, Arsenal og Tottenham. Dette melder Daily Mail her.

The Daily Mail melder jo da også selvsagt at vi er interessert i å kjøpe Anton Ferdinand. Dette kan du lese her.

Og her sier Emre sin agent at spilleren ønsker seg tilbake til Italia og Serie A. Dette kommer jo heller ikke som en overraskelse.

Men alle disse ryktene er fra veldig useriøse kilder, og må nok tas med stor ro og en klype salt. Men nå er det ihvertfall nevnt!

Nå er jo The Times og Daily Mail to av de mest seriøse avisene i England. Snakker man useriøse aviser i England nevner man The Sun og News Of The World. Andre seriøse aviser er Independent, Telegraph og til dels Guardian.

Kan også nevne at det var nettopp The Times Owen brukte når han skulle fortelle hvorfor han valgte Newcastle og Real Madrid. Da skrev han selv et langt innlegg i avisen.
OK, det var synd. Men da vet jeg ihvertfall hvilke aviser jeg kan stole på. Takker og bukker for infoen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. Mars 2007, 17:15 »
Her er dagens transfer-rykter:
Ifølge The Times er NUFC favoritter til å skaffe seg Dean Ashton. Les mer her!

Og "jaggu" er vi ikke interessert i Nigel Reo-Cocker også, men her får vi visst konkurranse fra ManU, Arsenal og Tottenham. Dette melder Daily Mail her.

The Daily Mail melder jo da også selvsagt at vi er interessert i å kjøpe Anton Ferdinand. Dette kan du lese her.

Og her sier Emre sin agent at spilleren ønsker seg tilbake til Italia og Serie A. Dette kommer jo heller ikke som en overraskelse.

Men alle disse ryktene er fra veldig useriøse kilder, og må nok tas med stor ro og en klype salt. Men nå er det ihvertfall nevnt!

Nå er jo The Times og Daily Mail to av de mest seriøse avisene i England. Snakker man useriøse aviser i England nevner man The Sun og News Of The World. Andre seriøse aviser er Independent, Telegraph og til dels Guardian.

Kan også nevne at det var nettopp The Times Owen brukte når han skulle fortelle hvorfor han valgte Newcastle og Real Madrid. Da skrev han selv et langt innlegg i avisen.
OK, det var synd. Men da vet jeg ihvertfall hvilke aviser jeg kan stole på. Takker og bukker for infoen!

Nå er det heldigvis langt fra å være linket til fra at det blir en overgang. Det som bekymrer meg mest er det med Emre. Jeg skjønner godt om han vil vekk fra Newcastle og England. Ser ikke bort i fra at det er flere toppklubber i Italia som ønsker hans kvaliteter. Han hadde for vane å spille i CL når han var i Inter, og han  lengter nok tilbake til det store selskap. I tillegg har han disse rasisme greiene som han må takle.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. Mars 2007, 17:18 »
Et salg av Emre er noe jeg faktisk ikke er så veldig negativ til. Etter min mening så er det Parker sammen med Dyer som danner den beste sentrale midtbanen vi kan stille med og hvis vi kan selge Emre for en pen sum, eller i bytte med en god forsvarsspiller så sier jeg ikke nei takk.

Men Emre bidrar allikevel med såpass mye når han er på banen at det skal en ganske betydelig pengesum til for at jeg skal kunne akseptere et salg.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. Mars 2007, 17:55 »
Jeg tror dyer fint hadde klart å erstatte emre. Men hvis emre går må vi uansett hente inn en erstatter. Dyer er så skadeplaget at han ikke bør bli regnet som et førstevalg. Jeg frykter uansett at vi ikke klarer finne en like god ertsatter for de pengene vi evt får for et emre salg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 02. Mars 2007, 19:43 »
Jeg tror dyer fint hadde klart å erstatte emre. Men hvis emre går må vi uansett hente inn en erstatter. Dyer er så skadeplaget at han ikke bør bli regnet som et førstevalg. Jeg frykter uansett at vi ikke klarer finne en like god ertsatter for de pengene vi evt får for et emre salg.

Enig her, tror vi maks klarer å få £5 millioner for Emre. Tipper at vi får rundt £4 millioner. Dyer er som sagt ofte skadet og jeg tviler på at det plutselig tar slutt nå. Noen spillere er ofte skadet gjennom hele karrieren. Bare så synd at både Dyer og Owen er slike spillere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 02. Mars 2007, 21:39 »
Denne siden skriver nok det de vil, uten at det ligger noe i ryktene, men nå mener de ihvertfall at Tottenham vil kjøpe Duff billig i sommer grunnet skadeproblemer. Men dette har jeg lite tro på, da jeg forventer at Duff skjerper seg betraktlig resten av sesongen. Om ikke, er nok salg ganske så aktuelt!?!?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 02. Mars 2007, 21:49 »
Jøsses, FansFC sprer mer rykter enn jeg eter! Nå melder de Roeder skal være interessert i Glasgow Ranger sin spillerduo Filip Sebo som er spiss, og Sasa Papac som er midtstopper. Har faktisk ikke hørt så veldig mye om disse 2 før, så jeg vet ikke hva de står for?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 02. Mars 2007, 23:30 »

Enig her, tror vi maks klarer å få £5 millioner for Emre. Tipper at vi får rundt £4 millioner. Dyer er som sagt ofte skadet og jeg tviler på at det plutselig tar slutt nå. Noen spillere er ofte skadet gjennom hele karrieren. Bare så synd at både Dyer og Owen er slike spillere.

Jeg veit det er ulovlig å tenke tankene, men jeg tror faktisk Dyers skademareritt er over. Han har ikke fått noen tilbakefall festet til den gamle skaden etter at han kom tilbake, noe som sjelden skjer med Dyer!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Mars 2007, 02:01 »
Woodgate slenger med leppa til Roeder. Hadde vi hatt en annen manager hadde vi garantert hatt Woodgate pr dags dato. Som Woodgate sier her, han følte ikke at Newcastle ville ha han. Noe også vi supportere følte i sommer.

As he looked ahead to the Tyne-Tees derby, Newcastle manager Glenn Roeder hinted at former misgivings over the reliability of a centre-half his club sold to Real for £13.4 million in 2004.

"That's Glenn's opinion but it might have backfired on him a bit," Woodgate said.

"I was always confident in my ability to stay fit this season. I'd done a full pre-season with Madrid and not had a niggle. Even then I expected to get back into the England squad."

Woodgate was won over by the lure of his home-town club. "I always said if I had the opportunity to come to Boro, I would come. I am a Boro lad," Woodgate added. "Newcastle wanted me but I don't know if they wanted me as much as Boro."

Woodgate will leave any decision on his long-term future until the summer. "I've not ruled out a move to another Premier League club but I'm a Madrid player," said Woodgate, whose future will be settled by three factors: happiness, ambition and European football. "My options are open," he said.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Mars 2007, 08:03 »
Noen ord fra Jonathan Woodgate i The Daily Mail:

"Glenn seems like a really nice bloke and so is Freddy, but I decided to opt for Boro because I?m from here, and the manager and chairman were really good. My dad met them and thought Gareth was a first-class bloke.

"Newcastle always made me feel wanted. They are a massive club, no doubt about it, and I?m sure sooner or later they will win something."

He said: "Glenn?s opinion might have backfired on him a bit because I?ve come to Boro and stayed fit. I knew I would stay fit. I worked hard every day and I knew Boro had a great medical team behind them.

"Obviously, Newcastle wanted me because they spoke to me. I don?t know if they wanted me as much as Boro. At the end of the day, it was my choice. I chose Boro and I made the right decision."

Det er er også noen ambisiøse ord fra Boro boss Gareth Southgate i artikkelen.

Les hele artikkelen her.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Mars 2007, 11:37 »
" Woodgate will leave any decision on his long-term future until the summer. "I've not ruled out a move to another Premier League club but I'm a Madrid player," said Woodgate, whose future will be settled by three factors: happiness, ambition and European football. "My options are open," he said. "

Pr. dags dato ser det mørkt ut for europeisk fotball, men vi har jo større ting på gang en Boro ivertfall. Det er jo lov å håpe.  Men siden han kjenner mange av spillerne, så kan vi gjerne ha en liten fordel. Dyer og Owen kan jo snakke litt med ham:)             

skulle kjøpt smith billig av manu, woodgate og smith er jo bestiser etter det jeg har forstått.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Mars 2007, 11:49 »
Alan Smith er spiller jeg også kunne tenke meg. Anvendelig er han også.
Men han også er jo veldig skadeplaget da så skulle vi kjøpe han måtte det være på billigsalg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #194 på: 03. Mars 2007, 15:35 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal ha så mange West Ham spillere. Ser ikke ut som de gjør det så bra :P