20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Boro og Real Madrid har blitt enige om en pris for Woody...  (Lest 7292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Boro og Real Madrid har blitt enige om en pris for Woody...
« Svar #15 på: 11. Mars 2007, 14:24 »
Woodgate er den beste stopparen i ligaen, saman med Terry, noko han har vist gang på gang denne sesongen.

Folk snakkar om Vidic, ein mann som manglar både tempo og er langt svakare langs bakken enn i luftrommet. Ferdinand har vore god i år, men er tidvis nonchalant og manglar spisskompetanse.

Primus/Campbell og Lescott/Yobo er gode stopparpar, men mest grunna det at dei komplementerar kvarandre bra. Ingen av desse fire er gode nok individuelt, til å kunne nå opp til dei aller ypparste.

Ein skadefri Woody har ingen svakheiter. Eg tørr seie at det ikkje er ein spelar i ligaen som les spelet betre enn Woodgate. Han har mostandaren sine tre neste trekk allereie klart i hovudet, og evnar også å la denne eminente speleforståinga smitte over på resten av backlinja. Det å danne ei nokonlunde stabil backlinje saman med Taylor, Pogatetz, Xavier, Parnaby og dei andre brushovuda fortenar nobelpris. Og det har Woodgate klart.

Woodgate kan matche alle i lufta, kan matche alle langs bakken og er i tillegg ein svært pliktoppfyllande spelar som ofrar seg for arbeidsgivaren sin. Det at Roeder lot Woodgate glippe ut av fingrane er ubegripeleg. Det er trist, uforståeleg og noko som Roeder skal få angre på dersom vi ikkje får inn noko betre defensivt til neste år. 

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Mars 2007, 17:44 »
var det ikkje slik at Roeder prøvde å hente Woodgate i sommar då utan hell? Meiner å ha lest det..

Uansett er eg i tvil om vi bør hente han med den skadehistoria, men kanskje vi bør ta sjansen. Om vi hadde fått bytta vekk Luque hadde det vore fantastisk!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Mars 2007, 19:49 »
Litt ønsketenkning ute og går her skjønner jeg. Bytte en katalaner bort til de hvite fra hovedstaden, da skal han være rimmelig lei tilværelsen slik den er, men det er jo Luque. Og klubben har tydligvis ikke brydd seg en døyt om hvordan de har behandlet ham før så....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Mars 2007, 19:20 »
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn.  >:(

Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.

Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.

Når det gjelder Gooch så var det langt fra førstevalget til Roeder. Gooch var en nødløsning i siste øyeblikk. Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Mars 2007, 01:04 »
Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.

Denne fyren vet jeg ingenting om, så da må du utelukke ordvalget "alle"...  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Mars 2007, 09:06 »
Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.

Denne fyren vet jeg ingenting om, så da må du utelukke ordvalget "alle"...  ;)

Asbjørn tenker på Coloccini. Og ja, det var litt "flaks" at vi fikk Gooch, men samme det...

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Mars 2007, 17:41 »
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn.  >:(

Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.

Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.

Når det gjelder Gooch så var det langt fra førstevalget til Roeder. Gooch var en nødløsning i siste øyeblikk. Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.
Skulle gjerne sett Coloccini i Newcastletrøya. Han har sine beste år foran seg og can brukes over hele backrekka. Også er han ikke så forferdelig dyr heller.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Mars 2007, 13:17 »
I mine øyne har Coloccini hatt sin beste år allerede. Er ikke så lenge Man U og andre storklubber var interessert i å betale 10 mill pund for ham. Jeg har ikke sett så mye til ham, men mener det kan tyde på at utviklinga ikke gikk slik man håpet for denne gutten. Men for all del, han er sikkert en god spiller og bedre enn de fleste vi har i forsvaret pr. dags dato...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Mars 2007, 14:53 »
Nå er Fabricio Coloccini kun 25 år da, så han har nok mange år som toppspiller igjen. Han kan spille i alle posisjoner i forsvaret og er sådan ganske anvendelig. Han har god teknikk og er hard og røff i duellene.

Det som trekker litt ned er at han som Argentiner kan være til dels i overkant agressiv, og pådrar seg en del kort for akkurat det.

Men han er så absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i NUFC.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 15. Mars 2007, 15:28 »
vet det er både kostbart og vanskelig, men jeg håper at vi handler mye engelsk slik at vi i det minste er blandt få klubber som kan skilte med en engelsk stamme i laget!
Personlig er det veldig få Engelske spillere jeg kan tenke meg. Fordi Engelske "talenter", eller forholdsvis unge spillere er VELDIG overpriset. De sliter med dårlige holdninger, penger og oppmerksomhet tar over personligheten og skaper noen selvopptatte egoister av rang (eks West Ham!! Mange unge Engelske spillere som var ansett som store talenter, ser ikke så mye til dem nå)! Engelske spillere er utrolig oppskrytte, og det er kun et fåtall som virkelig holder mål i øverste klasse.

Så om NUFC skal opp å menge seg med de 4 store i de kommende sesongene, må de ut utenfor Englands grenser for å få tak i spillere. Det er flere alternativer, bedre spillere, billigere å handle, samt at det finnes en hel haug av spillere som drømmer om å få suksess i den Engelske Premier League, og som vil ofre helsa si for å få oppfylt den drømmen, og som har kvaliteter i massevis!

Vi har et akademi som skaffer oss gode Engelske spillere, samt at vi til nå har en del kjøp av spillere fra "øya". Men skal vi opp blant de beste i fremtiden må vi handle etter kvalitet, og ikke etter nasjonalitet!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Mars 2007, 16:25 »
Fabricio Coloccini er en villmann utenom det vanlige og en spiller som får Materazzi til å se ut som en skolegutt. Med andre ord en spiller jeg ikke ønsker meg i Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Mars 2007, 22:44 »
Når det er sagt er jeg enig med deg i at vi må handle etter kvalitet. Poenget mitt var simpelten bare at jeg ønsker å ha et "engelsk" lag. Tror også reglene kommer til å bli bhli strammere på det feltet for blandt annet å få et bedre landslag.
Reglene som kommer i 2009 sier at hver PL klubb må ha 7-8 eller 9 (husker ikke helt hvilket tall av dem) egenproduserte spillere i stallen! De behøver ikke være engelske, bare de har vært innom akademiet.

Og jeg driter i om spillerne kommer fra Taiwan, Vietnam eller Hong Kong for den saks skyld, BARE DE ER GODE NOK!

Engelske spillere er oppskrytte og overpriset! Hvor mange engelske spillere har topp 5 lagene i PL?

Når man kjøper foretrekker man kvalitet fremfor nasjonalitet. NUFC er vel et av lagene i PL som har flest engelske/britiske spillere i troppen, uten at det ser ut til å hjelpe rent sportslig!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Mars 2007, 07:55 »

Når man kjøper foretrekker man kvalitet fremfor nasjonalitet. NUFC er vel et av lagene i PL som har flest engelske/britiske spillere i troppen, uten at det ser ut til å hjelpe rent sportslig!

Tull! Ramage hever jo laget flere hakk
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic