20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: DanMan p? 06. Feb. 2007, 09:53Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.
Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.
Sitat fra: Asbjørn p? 12. Mars 2007, 19:20Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.Denne fyren vet jeg ingenting om, så da må du utelukke ordvalget "alle"...
Sitat fra: EivindI p? 06. Feb. 2007, 10:02Sitat fra: DanMan p? 06. Feb. 2007, 09:53Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn. Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.Når det gjelder Gooch så var det langt fra førstevalget til Roeder. Gooch var en nødløsning i siste øyeblikk. Alle vet at det var en viss långhåret argentiner som var førstevalget.
vet det er både kostbart og vanskelig, men jeg håper at vi handler mye engelsk slik at vi i det minste er blandt få klubber som kan skilte med en engelsk stamme i laget!
Når det er sagt er jeg enig med deg i at vi må handle etter kvalitet. Poenget mitt var simpelten bare at jeg ønsker å ha et "engelsk" lag. Tror også reglene kommer til å bli bhli strammere på det feltet for blandt annet å få et bedre landslag.
Når man kjøper foretrekker man kvalitet fremfor nasjonalitet. NUFC er vel et av lagene i PL som har flest engelske/britiske spillere i troppen, uten at det ser ut til å hjelpe rent sportslig!